میگفت: خنجرهای بیشماری در من فرو رفته اند. وقتی گُلی به من تعارف می کنند، نمی توانم دقیقا بفهمم که چیست.
و میخواستم پناهگاه همیشه استوار تو باشم تا هرگز احساس بیپناهی نکنی.چرا که به تجربه دریافته بودم بیپناهی، چه اندوه عمیق و جانکاهی با خود به همراه دارد: ).
بزرگترین مصیبت دنیا قحطی و جنگ نیست؛ نامهربانى انسانهایی است که مهربان مینمودن . .
بار دیگر سعی کرد در قلبِ خود دنبالِ جایی بگردد که سخت نشده باشد ، اما چیزی نیافت"
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
برای خودت زندگی کن برای خودت بمیر دیگران دیگرانند هر چقدر نزدیک و عزیز باشند روزی نشانت میدهند که دیگرانند:))!