بار دیگر سعی کرد در قلبِ خود دنبالِ جایی بگردد که سخت نشده باشد ، اما چیزی نیافت"
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
برای خودت زندگی کن برای خودت بمیر دیگران دیگرانند هر چقدر نزدیک و عزیز باشند روزی نشانت میدهند که دیگرانند:))!
ﺑﻪ ﮔﻤﺎﻧﻢ ﺫﻫﻨﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﺁﺩمها ﺍﺯ ﺧﻮﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻢ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ میگذارند ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﺩﺍﺭﺩ. ﻭﮔﺮﻧﻪ ﻫﻤﻪ ﺁﻣﺪﻩﺍﻧﺪ ﮐﻪ ﯾﮏ رﻭﺯ ﺑﺮﻭﻧﺪ!
هرکسی در یه بُرهه از زندگی، دلش میخواد از زندگیش فرار کنه . این تنها چیزیه که تو وجودِ همهی آدما مشترکه .