eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
بزرگترین مصیبت دنیا قحطی و جنگ نیست؛ نامهربانى انسان‌هایی است که مهربان می‌نمودن . .
هجران کشنده نیست‌آن بودن بی روح و سرد او که همچون نبودن است می‌کشد مرا...!
بار دیگر سعی کرد در قلبِ خود دنبالِ جایی بگردد که سخت نشده باشد ، اما چیزی نیافت"
‏برو آنجا ‏كه ‏تو را ‏منتظرند..
و آن‌هایی که به همدیگر احتیاج دارند با وسواس عجیبی از هم دور ایستاده‌اند.
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
برای خودت زندگی کن برای خودت بمیر دیگران دیگرانند هر چقدر نزدیک و عزیز باشند روزی نشانت می‌دهند که دیگرانند:))!
سلام
‏ﺑﻪ ﮔﻤﺎﻧﻢ ﺫﻫﻨﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﺁﺩم‌ها ﺍﺯ ﺧﻮﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻢ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ می‌گذارند ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﺩﺍﺭﺩ. ‏ﻭﮔﺮﻧﻪ ﻫﻤﻪ ﺁﻣﺪﻩ‌ﺍﻧﺪ ﮐﻪ ﯾﮏ رﻭﺯ ﺑﺮﻭﻧﺪ!
آره میگذره، اما همون که سعدی میگه: بگذشت و چه گویم که چه بر من بگذشت‌...
هرکسی در یه بُرهه از زندگی، دلش می‌خواد از زندگیش فرار کنه . این تنها چیزیه که تو وجودِ همه‌ی آدما مشترکه .