عجب معمارهایی هستیم ...
بعد از ویران کردن یکدیگر میگوییم؛
ما برای هم ساخته نشده ایم(:
هیچکس اندوهی را از دلم در نیاورد.
من همیشه تک و تنها، در گوشه کناری
همه را بخشیدم ..
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
به خودت هم اهمیت بده وگرنه لا به لای زندگی از بین میروی، و هیچکس هم نمیفهمد:))!
آدمها معجزه هستند. معجزههایی دردناک که
موقتاً در اختیارِ ما هستند، تا تمرینِ دل نبستن کنیم...
من واقعاً نياز به معاشرت دارم، نياز دارم با آدماى
جديد آشنا بشم ولى هم حال و حوصله طى كردن
مسير آشنايى رو ندارم، هم با هركى یکم آشنا ميشم میبینم فرسنگها از هم دوریم و دنیاهامون متفاوته !.