eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
آدم‌ها معجزه هستند. معجزه‌هایی دردناک که موقتاً در اختیارِ ما هستند، تا تمرینِ دل نبستن کنیم...
‏من واقعاً نياز به معاشرت دارم، نياز دارم با آدماى جديد آشنا بشم ولى هم حال و حوصله طى كردن مسير آشنايى رو ندارم، هم با هركى یکم آشنا ميشم میبینم فرسنگ‌ها از هم دوریم و دنیاهامون متفاوته !.
مدتیست گرفتاریم در سکوت بغض الود؛
جایی بین آغوشِ بازِ مرگ؛ و آغوشِ بسته‌یِ زندگی، پنهان شده‌‌ام.
از شنیدن در رنجم. گوش‌هایم را کجا به ارزانی بگذارم؟
گفت: هیچ‌کس از دوری و نبودِ هیچ‌کسی نمرده، مُرده ؟ در دل گفتم: اونایی که مردن، زبانِ گفتن ندارن .
از ته دل می‌خواستم و آرزو می‌کردم که خودم را تسلیم خواب فراموشی کنم. .
دیگر چیزی نمانده ، حتی برایِ نخواستن.
و هنگامی که داشتم باورش میکردم ؛ خنجرش را در سینه ام فرو کرد.
دیوانه ها؛ با خودشان حرف نمی زنند . آن ها فقط تمام روز را؛ به کسی که نیست بلند بلند فکر می کنند:)))