عجیب نیست در این زمین گرد میان چند میلیارد آدم همیشه یکی هست که دیگر هیچ کس مثل او اتفاق نمیافتد؟:)
در مرداب ِ خویش دست و پا میزدیم و میآمدند و میپرسیدند گِل بازی خوش میگذرد؟! آری خوش گذشت و میگذرد ...
رفته رفته از گِلِ وجودمان چیزی نماند؛
زمانی، از دست دادن برای من فاجعه بود.
بعدها آنقدر از دست داده بودم که به مرور یاد گرفتم دیگر چیزی برای از دست دادن ندارم...
@AghmaaReza Bahram - Az Eshgh Begoo.mp3
زمان:
حجم:
9.5M
عاشق نمیشدم؛ عاشق شدم ببین . !
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هیچ وقت آدمی که حتی با فکر از دست دادنت گریه کرده رو ول نکن بهت قول میدم هیچکس اندازهی اون دوستت نخواهد داشت:))!