eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‏آدم گاهی از اندوه‌ خالی‌ست. رنجی ندارد، امّا کلافه و بیهوده ا‌ست! هیچ‌کاری نمی‌کند، و هیچ اتفاقی برایش نمی‌افتد. و این بی‌داستان بودن، چه‌قدر مسموم است . . .
آزادی ما از سفر کردن هایمان معلوم می‌شود. کسی که دارایی اش را برای سفر خرج می‌کند در واقع دارد آزادی ذخیره می‌کند برای روزهای حسرت نخوردن.
آدم ها یک زمانی در یک جایی ناخواسته خودشان را جا می گذارند و می روند:)))
میدونی ... بعضی حرف‌ها هست که اصلا گفتن نداره، برای همین ترجیح میدی همه رو بریزی تو دلت و یه نفس عمیق بکشی و بگی «مهم نیست»
اگه خوب تا کردی و نشد مچاله کن بنداز سطل‌اشغال . !
دوستانم می‌رنجاندن مدام مرا ؛ از دشمنانم چیزی در خاطرم نیست .
یک سینه پُر از حسرتِ دیدار و دگر هیچ(:
چشم ها صبر را نمی فهمند به وقت دلتنگی ابر می شوند می بارند...
گاهی شدت خشم و درماندگی چنان انسان را آزار میدهد که حتی توان فریاد کشیدن هم ندارد! +چقد حال خیلی از ماهاست.
آدم‌های مبتلا به رنجی عمیق وقتی که شاد هستند رنجشان فاش می‌شود طوری به شادی می‌چسبند که انگار از سرِ حسد می‌خواهند بغلش کنند و خفه‌اش کنند.