میدونی ...
بعضی حرفها هست که اصلا گفتن نداره،
برای همین ترجیح میدی همه رو بریزی تو
دلت و یه نفس عمیق بکشی و بگی
«مهم نیست»
گاهی شدت خشم و درماندگی چنان انسان را
آزار میدهد که حتی توان فریاد کشیدن هم ندارد!
+چقد حال خیلی از ماهاست.
آدمهای مبتلا به رنجی عمیق وقتی که شاد هستند رنجشان فاش میشود
طوری به شادی میچسبند
که انگار از سرِ حسد میخواهند بغلش کنند
و خفهاش کنند.
این نقاب قوی بودن که رو صورت خیلی از ماست، باعث میشه خیلی جاها از درون شکنندهتر باشیم! چون هیچکس نمیدونه چه غوغایی تو وجودمون بر پاست و کسی نمیبینه . .