گاهی شدت خشم و درماندگی چنان انسان را
آزار میدهد که حتی توان فریاد کشیدن هم ندارد!
+چقد حال خیلی از ماهاست.
آدمهای مبتلا به رنجی عمیق وقتی که شاد هستند رنجشان فاش میشود
طوری به شادی میچسبند
که انگار از سرِ حسد میخواهند بغلش کنند
و خفهاش کنند.
این نقاب قوی بودن که رو صورت خیلی از ماست، باعث میشه خیلی جاها از درون شکنندهتر باشیم! چون هیچکس نمیدونه چه غوغایی تو وجودمون بر پاست و کسی نمیبینه . .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هیچکس نمی تواند مدت درازی ماسکی را که بر چهره دارد به نمایش بگذارد سرشت آدمی هرآنچه را که بطور تصنعی کسب شده است، درهم می شکند:))!
‹اغمــٔـا›
◾️کسی تب ویو خواست آیدیشو با لینک چنلش بفرسته اینجا میام پیویش . https://secret.timefriend.net/1750
همسایه های عزیز لطفا برای تایید همسایگی #فور کنین🌱
و توی لیستتون باشیم