‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
از آب انتظار مزه نداریم و بخاطر همینم هست که انقدر دلچسبه؛انتظار داشتن گاهی وقتا خیلی چیزارو خراب میکنه:))!
اما تشکری بیپایان به خودم مدیونم؛
به کسی که بودم، کسی که زندگی کرد؛
با اینکه نمیخواست.
کاش از من چندتا بود. یکیشون مدام یادآوری میکرد ول کن کار رو، چاییت یخ کرد . . .