eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
دلتنگی را اگر چاره بود ، ما بیچاره نبودیم !
‌کل خواسته های ما اینه که سقف آرزوهامون آوار نشه رو سرمون"
‹اغمــٔـا›
؛
کاش پرنده ای بودم و فضای بین شاخ و برگ ها مال من بود و آبی آسمان در ته چشم هایم می رقصید و باد از سنگینی تن من می کاست. کاش پرنده ای بودم و شاخ و برگ درختان، مرا از زمین جدا می کرد...
گروه نویسندگی👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/3878682980C87fa6e219e
غم بیشتر از هر بنی بشری مرا بلد است . !
‏ما بین واقعیتِ ناخوشایند و رویایی که محقق نمی‌شود درمانده و حیرانیم
نیازی نیست اطراف‌مان پُر از آدم باشد، همان چند نفری که اطراف‌مان‌اند آدم باشند، کافی است . . .
مردمِ شهر به مرگِ غریبی مُرده بودند؛
من خیلی وقته که در خلأ تنهایی معلق شده‌ام .
و ما جهان را یک جور عجیبی جدی گرفته ایم..