بهتر است نتوانند شما را درک کنند و بمیرید، تا این که زندگىتان را به توضیح دادن بگذرانید!
من در واقع خسته نیستم
ولی بیحس و سنگینم
و نمیتوانم کلمات مناسب را پیدا کنم.
آنچه میتوانم بگویم این است:
در کنارم بمان و تنهایم نگذار.
روزها رفتند و من دیگر خود نمیدانم کدامینم؛ آن منِ سر سختِ مغرورم یا منِ مغلوبِ دیرینم
ما را میگردند میگويند همراه خود چه داريد؟ ما فقط روياهایمان را با خود آوردهايم. پنهان نمیكنيم چمدانهای ما سنگين است اما فقط روياهایمان را با خود آوردهايم:)
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
بعد از شکستن دل عذر خواهی کافی نیست، گلی که به روی قبر کاشته میشود مرده را زنده نمیکند:))!