ما را میگردند میگويند همراه خود چه داريد؟ ما فقط روياهایمان را با خود آوردهايم. پنهان نمیكنيم چمدانهای ما سنگين است اما فقط روياهایمان را با خود آوردهايم:)
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
بعد از شکستن دل عذر خواهی کافی نیست، گلی که به روی قبر کاشته میشود مرده را زنده نمیکند:))!
سکوت می کنی که از لابلایش
حرف های ناگفته ات را بشنوند!
اما نه گوشی مانده نه صدایی..
میگذرند.. زودتر از آنچه فکر کنی میگذرند! عشقها، اضطرابها، هیجانها، باد و باران های یک تابستانند !