eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
بهتر است نتوانند شما را درک کنند و بمیرید، تا این که زندگى‌تان را به توضیح دادن بگذرانید!
ما رنج را احساس نمی‌کنیم، با آن زندگی می‌کنیم...
من در واقع خسته نیستم ولی بی‌حس و سنگینم و نمی‌توانم کلمات مناسب را پیدا کنم. آنچه می‌توانم بگویم این است: در کنارم بمان و تنهایم نگذار.‌
روزها رفتند و من دیگر خود نمی‌دانم کدامینم؛ آن منِ سر سختِ مغرورم یا منِ مغلوبِ دیرینم
ما را می‌گردند می‌گويند همراه خود چه داريد؟ ما فقط روياهای‌مان را با خود آورده‌ايم. پنهان نمی‌كنيم چمدان‌های ما سنگين است اما فقط روياهای‌مان را با خود آورده‌ايم:)
رو به بیرون زدن از خویش، دری می‌خواهم!
وماه امشب... قصه ی دلتنگی اش را به پنجره اتاق چه کسی خواهد گفت؟!
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
بعد از شکستن دل عذر خواهی کافی نیست، گلی که به روی قبر کاشته میشود مرده را زنده نمیکند:))!
هدایت شده از ﮼「 ویࢪان 」﮼
وجودم پر از خستگیه و هیچکس نمیتونه این ُ درک کنه .
هدایت شده از ﮼「 ویࢪان 」﮼
عمیقا ناراحتم ولی هیچکس حواسش نیس؛