خودت را برای نگه داشتن هیچ فردی در زندگیت عوض نکن. باید این را بپذیری کسی که دلش به رفتن باشد، اگر پاهایش را هم قطع کنی با دستانش میرود! تو خودت باش آنکه دلش به ماندن باشد، می ماند:)
برای بودن گاهی لازم است نباشی. شاید نبودنت بودنت را به خاطر بیاورد. اما دور نباش. دوری همیشه دلتنگی نمیآورد. فراموشی همان نزدیكیهاست…
خالی ام، آن قدر که صدایت به درونم می آید، چرخ میزند، بیرون میرود و مرگ سال هاست هرچه در من میگردد چیزی برای کشتن پیدا نمیکند!
کاش درد آنقدر کوچک میشد که پشتِ میزِ یک کافه مینشست، چای میخورد، ساعتش را نگاه میکرد و با عجله میگفت: خداحافظ !.
اونجا که محمود درویش گفت :
اگر می خواهید بروید خب بروید ،
ولی هرگز باز نگردید !
لا اقل به رفتن وفادار باشید ..
تا ما هم به فراموش شدنتان عادت کنیم ...