eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
خودت را برای نگه داشتن هیچ فردی در زندگیت عوض نکن. باید این را بپذیری کسی که دلش به رفتن باشد، اگر پاهایش را هم قطع کنی با دستانش میرود! تو خودت باش آنکه دلش به ماندن باشد، می ماند:)
راستی حوالی شما خبری هست هنوز؟!
خنده ام از درد بود،شادی فقط لبخند نیست.
نباید این چنین تنها ، انبوه دیده ها و شنیدها را حمل میکرد .
پریشان حالی اَم پشتِ نقابی کهنه پنهان است: )
برای بودن گاهی لازم است نباشی. شاید نبودنت بودنت را به خاطر بیاورد. اما دور نباش. دوری همیشه دلتنگی نمی‌آورد. فراموشی همان نزدیكی‌هاست…
خالی ام، آن قدر که صدایت به درونم می آید، چرخ میزند، بیرون میرود و مرگ سال هاست هرچه در من میگردد چیزی برای کشتن پیدا نمیکند!
کاش درد آنقدر کوچک می‌شد که پشتِ میزِ یک کافه می‌نشست، چای می‌خورد، ساعتش را نگاه می‌کرد و با عجله می‌گفت: خداحافظ‌ !.
همواره تظاهر به بی تفاوتی می کنیم در حالی که قلب هایمان آتش می گیرد؛
اونجا که محمود درویش گفت : اگر می خواهید بروید خب بروید ، ولی هرگز باز نگردید ! لا اقل به رفتن وفادار باشید .. تا ما هم به فراموش شدنتان عادت کنیم ...