و من ای کاش میشد این دل خسته و غمگین را دور از چشم همگان انگار که برای من نیست، کنار خیابانی رها کنم ..
لحظاتی از روابط انسانی وجود داره که ناگهان میفهمی اون فرد رو از دست دادی، حتی اگر رابطهتون روزها و سالها بعد از اون لحظه طول بکشه.
به طرز عجیبی چیزی برای گفتن ندارم و حرف زدن با آدم ها حتی برای چند دقیقه اذیتم میکنه . .