eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
و من ای کاش میشد این دل خسته و غمگین را دور از چشم همگان انگار که برای من نیست، کنار خیابانی رها کنم ..
همیشه فکر میکردم جهنم یه مکانه، اما انگار جهنم یه احساسه، یه حس دلتنگی !
لحظاتی از روابط انسانی وجود داره که ناگهان می‌فهمی اون فرد رو از دست دادی، حتی اگر رابطه‌تون روزها و سال‌ها بعد از اون لحظه طول بکشه.
به طرز عجیبی چیزی برای گفتن ندارم و حرف زدن با آدم ها حتی برای چند دقیقه اذیتم میکنه . . ‌
میگفت: سردش بود ! دلم را برایش سوزاندم ! گرمش که شد با خاکسترش نوشت خداحافظ .
با دو عالم آشنا سخت است تنها زیستن.
گاهی چنان شب‌میشود که با هزاران خورشید صبح‌نمیشود...
یک دل و این همه غم؟ وای به حال من.
و من قدیمی‌ ترین پایتخت اندوهم.
تا یجایی میشه اهمیت داد، از یه جایی به بعد فقط ازشون میگذری.