گاهی با خودم فکر میکنم ممکنه خدا ما انسان ها رو به خاطر بلاهایی که سر هم دیگه آوردیم ببخشه؟ بعد که به دور و برم نگاه می کنم میفهمم که خدا مدت ها پیش اینجا رو ترک كرده ..
و او آنقدر در برابر نشدنهای مکرر خواستههای قلبش را تغییر داده بود که دیگر نمیدانست روحش واقعا در کجا آرام میگیرد .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
سیگارت را پایین تابلوی سیگار کشیدن ممنوع دود کن ، تا باطل کنی قانونی را که معنی درد را نمیفهمد:))!