وبعضی حرفها خلق شدهاند که فقط یکبار و فقط به یکنفر زده شوند ؛ بعد از آن دیگر هیچ معنایی ندارند . !
دلخور میشویم و حتی یکبار به زبان نمیآوریم !
تغییر میکنیم ،
کم میخندیم ،
کوتاه حرف میزنیم ، بیتوجهی میکنیم ؛
نمیدانند این کوتاه گفتنها نتیجهی همان نگفتنهاست .
درنتیجه سرد میشوند ، ترکمان میکنند ، فکر میکنند دوستشان نداریم .
ما میمانیم و یک عالمه دلخوری ،
ما میمانیم و دنیایی از سوال و تعجب .!