تنهایی
خود به خود به وجود نمیآید
خود به خود نیز از بین نخواهد رفت
فقط از آدمی به آدمِ دیگر تحمیل می شود..
برخی آدمها تو را خوب بلدند؛
مثلا میدانند کدام آجر نصفه ی دیوار دلت را بیرون بکشند تا دیوارت یکسره فروبریزد:))))
غمگینم بسيار . .
شهری که در آن خانه دارم ؛
به شهری كه در من خانه دارد
شبيه نيست .
باید رفت. شکل رود ها که برخی به دریا می رسند و برخی در خودشان غرق میشوند. گاهی رسیدن شرط نیست، رفتن شرط است..