eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
و همه زخم ها دیده نمیشوند ؛
تنهایی خود به خود به وجود نمی‌آید خود به خود نیز از بین نخواهد رفت فقط از آدمی به آدمِ دیگر تحمیل می شود..
ما اونجوری که دلمون می‌خواد زندگی نکردیم ما اونجوری زندگی کردیم که مجبور بودیم
رودخانه ای بی توقف از غم در من جریان دارد : )
برخی آدمها تو را خوب بلدند؛ مثلا می‌دانند کدام آجر نصفه ی دیوار دلت را بیرون بکشند تا دیوارت یکسره فروبریزد:))))
غمگینم بسيار . . شهری که در آن خانه دارم ؛ به شهری كه در من خانه دارد شبيه نيست .
همه چی باز تقصیرِ من بود .
از بیرون هیچ چیز جز سکوت نبود ؛ ولیکن از درون صدای شکستنش به گوشش میرسید .
باید رفت. شکل رود ها که برخی به دریا می رسند و برخی در خودشان غرق میشوند. گاهی رسیدن شرط نیست، رفتن شرط‌ است..
ما از آنان که به ما تکیه کردند بی پناه تر بودیم؛