eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ما هممون تو ذهنامون زندانی‌ایم !
تو تنها جایی که زندگی نمی کنم واقعیته؛
بغض را چگونه میخورند؟ من دارم آن را بالا می آورم:)
و ما دچار زندگانی شدیم که " گاف " ندارد.
میگفت: واژه ها ممکنه دروغ بگن اما رفتار ها همیشه واقعیت رو نشون میدن
سکوت! ایستگاه پایانی محبت ما به کسی است که توان از دست دادنش را نداریم
ما آدم‌ها تنها کاری که خوب بلدیم، زجر دادن یک‌دیگر است..!
برای آرزو های محال خویش میگریم اگر اشکی نماند، در خیال خویش میگریم!
و چه ارزان می‌فروشیم لذت با هم بودن را و نمی‌دانیم که فردا می‌آید، شاید ما نباشيم.
انگار یکی اخرین تیکه پیتزامو خورده انگار تو جاده بنزین تموم کردم انگار پامو با جوراب گذاشتم یه جای خیس انگار یه گوش هندزفریم کارنمیکنه
عشق در حالِ شکستنِ استخوان‌هایم بود، و من می‌خندیدم:)