هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
+ برتری مردهها نسبت به زندهها چیه !؟
- اینکه دیگه نمیمیرن !
تنها چیزی که میتوانیم بدانیم
این است که هیچ چیز نمیدانیم و این
اوج خرد انسانی است.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
لحظه ای میرسد که آدم از همه چیز دست میکشد چون عاقلانه ترین کار همین است:))!
پاتریک احمق نبود فقط فهمیده بود توی این دنیا احمق بودن تنها راه فرار از مشکلاته.
احساس خفگی میکنم حس کردم اتاق یکهو خیلی شلوغ شد ، وقتی چشم باز کردم کسی نبود
من بودم و یک ذهن آشفته .!
‹اغمــٔـا›
این چیست که چون دلهره افتاده به جانم؟! حالِ همه خوب است؛ من اما نگرانم . .
این قدر میاندیش به دریا شدن ای رود
هرجا بروی باز گرفتار زمینی . .