eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
+ برتری مرده‌ها نسبت به زنده‌ها چیه !؟ - اینکه دیگه نمی‌میرن !
تنها چیزی که می‌توانیم بدانیم این است که هیچ چیز نمی‌دانیم و این اوج خرد انسانی است.
هیچ اگر سایه پذیرد منم آن سایه یِ هیچ .
در من هزار دردِ نهان گريه می‌کنند.!
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
لحظه ای میرسد که آدم از همه چیز دست میکشد چون عاقلانه ترین کار همین است:))!
سلام
پاتریک احمق نبود فقط فهمیده بود توی این دنیا احمق بودن تنها راه فرار از مشکلاته.
احساس خفگی میکنم حس کردم اتاق یکهو خیلی شلوغ شد ، وقتی چشم باز کردم کسی نبود من بودم و یک ذهن آشفته .!
دلم دل نیست،دریا نیست،مرداب است نه میل زیستن دارد،نه میمیرد.
کاش می‌شد آدم، اندوه را از پنجره بیرون بریزد..‌.
‹اغمــٔـا›
این چیست که چون دلهره افتاده به جانم؟! حالِ همه خوب است؛ من اما نگرانم . .
این قدر میاندیش به دریا شدن ای رود هرجا بروی باز گرفتار زمینی . .