هدایت شده از AKI IN KINGDOM OF GHOSTS
تو دنیایی خارج از سرم ، منطق برای من همه چیزه
خیلی از جواب های خودم نسبت به سوالی که از خودم میپرسم
یا حتی ازمپرسیده میشه
غیر منطقی و خیالیه
اما همین خیالی بودن بهتر از توضیحات کسل کننده ی همیشگیه مگه نه؟
این جون می ده برای اون دیالوگ های دو نفره و آروم بین شخصیتا که تهش یا به اعتراف می کشه یا غم انگیزه و گریه داره
هدایت شده از AKI IN KINGDOM OF GHOSTS
تاحالا شده احساس غیرواقعی بودن داشته باشی؟
انگار همه چیز ساختگیه و برای یه مدت کوتاه منتظری تبدیل به هزاران پیکسل بشی و توی حافظه بینهایت یه سیستم فرضی از یاد بری.
هدایت شده از AKI IN KINGDOM OF GHOSTS
هی ادریسی پیویتو میدی؟
محدود شدیم، بیاید زاپاس لینک تو بیو
هی ادریسی پیویتو میدی؟
تو ناشناست برات می فرستم
محدود شدیم، بیاید زاپاس لینک تو بیو
نایس
خوب می نویسه قبول داری؟
هدایت شده از AKI IN KINGDOM OF GHOSTS
اره من در حال حرف زدن با خودم تو اینه( باید به خودم اعتراف کنم)