هدایت شده از AKI IN KINGDOM OF GHOSTS
تاحالا شده احساس غیرواقعی بودن داشته باشی؟
انگار همه چیز ساختگیه و برای یه مدت کوتاه منتظری تبدیل به هزاران پیکسل بشی و توی حافظه بینهایت یه سیستم فرضی از یاد بری.
هدایت شده از AKI IN KINGDOM OF GHOSTS
هی ادریسی پیویتو میدی؟
محدود شدیم، بیاید زاپاس لینک تو بیو
هی ادریسی پیویتو میدی؟
تو ناشناست برات می فرستم
محدود شدیم، بیاید زاپاس لینک تو بیو
نایس
خوب می نویسه قبول داری؟
هدایت شده از AKI IN KINGDOM OF GHOSTS
اره من در حال حرف زدن با خودم تو اینه( باید به خودم اعتراف کنم)
ببین هزار تا آدم موفق بودن که با خودشون حرف می زدن مثلا نمونه اش ولادمی-