پنجره🇮🇷
طرب الكونُ من البشْرِ و قد عمّ السرورر و غدا القمريُّ يشدو في ابتسامٍ للزهور و تهانت ساجعاتٍ في ذ
ترجمه :
از بشارت عالم هستی به شاد ی هست و شادی شد فراگیر ،قمری با لبخند برای شکوفه ها می خواند ، پرندگان در دسته های انبوه تهینیت می خوانند ، این بشارت بهر چیست ؟ و این تبریک بهر چی ؟ من نمی دانم
این باغ تا دیروز در حال پژمردگی بود ، جانها دامنشان را از روی آن جمع کرده بودند ، بدبختی با ناله ها در آن وزان بود ، چه شد که امروز با گلهای خوشبو تغییر کرد ( و جان گرفت) ؟ من نمی دانم
آنگاه که حس دوستی در نا خود آگاه من مرا آگاه کرد ، و گمان بردم و گمان زیرک خود یقین است ، امروز میلاد امیر امومنین است ، پس رها کن قول نادان را و گفتار : نمی دانم
در کعبه رحمان جز او مولودی نبود ، در خلایق همانند در بلندی ندارد ،خدا خود در قرآن عهده دار یاد او شد ، آیا ناپخته جوان بعد از این در باره او می گوید : نمی دانم
https://eitaa.com/MohammadGelayeri
خدا بدون سانسور
(الهی) سفره روزی تو برای کسی که نافرمانی تو را کرد پهن است، و حلم تو شامل کسی که مخالفت تو کرد می باشد، نیکی به بدکاران عادت تو (و یک امر معمول)است ، راه تو باقی گذراندن تجاوزکاران است (فوری برای تعدی مورد انتقام قرار نمی گیرند)
رِزْقُکَ مَبْسُوطٌ لِمَنْ عَصَاکَ وَ حِلْمُکَ مُعْتَرِضٌ لِمَنْ نَاوَاکَ عَادَتُکَ الْإِحْسَانُ إِلَی الْمُسِیئِینَ وَ سَبِیلُکَ الْإِبْقَاءُ عَلَی الْمُعْتَدِینَ
مفاتیح الجنان دعای هر روز #رجب منسوب به امام صادق علیه السلام
https://eitaa.com/MohammadGelayeri
فضیلت نوشته های علمی
از نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم:
اگر مومن برای بعد از مرگ خود ورقه ی حاوی علمی به جا بگذارد آن ورقه پرده ی بین او و آتش می شود
و خداوند تعالی برابر هر حرفی که بر آن است شهری می دهد هفت برابر وسیعتر از دنیا
قوله صلى اللّه عليه و آله إِذَا مَاتَ الْمُؤْمِنُ وَ تَرَكَ وَرَقَةً وَاحِدَةً عَلَيْهَا عِلْمٌ - تَكُونُ تِلْكَ الْوَرَقَةُ سِتْراً بَيْنَهُ وَ بَيْنَ اَلنَّارِ وَ أَعْطَاهُ اللَّهُ بِكُلِّ حَرْفٍ عَلَيْهَا مَدِينَةً - أَوْسَعَ مِنَ الدُّنْيَا سَبْعَ مَرَّات
ابنفهد حلی، احمد بن محمد. مصحح احمد موحدی قمی. ، 1407 ه.ق.، عدة الداعي، قم - ایران، دار الکتاب الإسلامي، صفحه: ۷۷
https://eitaa.com/MohammadGelayer
دفن میت در قبر دیگری
احتیاط مستحب در ترک دفن میت در قبر دیگری است ، البته نبش قبر برای دفن جائز نیست.
والأحوط الأولى ترك دفنه في قبر ميت آخر قبل صيرورته رميما نعم لا يجوز النبش لذلك
تحریر الوسیله کیفیت دفن دفن مسألة ۸
البته موردی که امام احتیاط کرد سید در عروه فتوی داد⏬⏬
کما لا یجوز [۶] الدفن [۱] فی قبر الغیر [۲] قبل اندراسه [۳] ومیّته [۴]
----------
[۶]: ۶. یشکل القول بعدم الجواز بعد النبش. (أحمد الخونساری). * فیه منع، بل الظاهر الجواز إذا کان القبر منبوشا. (الخوئی). * إذا لم یترتب علیه عنوان الهتک لاوجه لعدم الجواز، فإنّه لا دلیل معتبر علی عدم جواز النبش مطلقا. (تقی القمّی). * جوازه من حیث هو قریب، نعم، ربّما یتوقف علی مقدمة محرّمة کالنبش ونحوه. (السیستانی).
[۱]: ۱. بل یجوز إذا کانت الأرض مباحة، نعم، لا یجوز نبشه لذلک. (محمد رضا الگلپایگانی).
[۲]: ۲. فیه تأمّل، مع عدم استلزام النبش، ولا ینبغی ترک الاحتیاط. (الخمینی). * فیه تأمّل، مع عدم استلزامه النبش، وعدم استلزام التصرف فی ملک الغیر بغیر إذنه. (حسن القمّی).
[۳]: ۳. هذا إذا لم یکن القبر منبوشاً، و إلاّ فعدم جواز الدفن محلّ إشکال، ولا یحتاج إلی استئذان أولیاء المیّت السابق. (الآملی).
[۴]: ۴. بصیرورته تراباً، هذا إذا لم یکن القبر منبوشاً، أمّا إذا نبش ففی حرمة الدفن نظر إذا أذن ولیّ المدفون السابق. (الحکیم). * ولا حدّ لإحراز اندراسه وتبدّله تراباً، وتحدید البعض بثلاثین سنة ضعیف؛ إذ الأبدان متفاوتة فی سرعة البِلی إلیها وبطئها، کما أنّ الأراضی مختلفة من حیث الجفاف والرطوبة، وکذا الأهویة. (المرعشی). * وإنّما یحرم الدفن فیه لحرمة نبشه، فءاذا کان منبوشا وکانت الأرض مباحة أو موقوفة للدفن جاز دفنه فیه علی الأقوی. (زین الدین). * وصیرورته تراباً. نعم، إذا کان القبر منبوشا جاز الدفن فیه إذا کانت الأرض غیر مملوکة أو مباحة. (مفتی الشیعة).
عروه الوثقی چاپ سبطین با تعلیقه ۴۱ مرجع، مبحث دفن میت
https://eitaa.com/MohammadGelayer
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پلیس هند عکس سردار سلیمانی را در یکی از خانههای کشمیر میسوزاند، مردم کاری میکنند که پلیس با دست خودش در شهر عکس سردار دلها را بچسباند
@Farsna
وفات #حضرت #زینب
در تقویم 15 رجب روز وفات حضرت زینب علیها السلام است ، من جائی ندیدم ، مرحوم قمی در وقایع الایام در مناسبت شب و روز 15 رجب از وفات حضرت یاد نکرد و شب را شبی شریف دانست و هم روز را روزی مبارک دانست و اعمالی برای شب و روز ذکر کرد و در مناسبتها چند مناسبت ذکر کرد :
1.خروج پیامبر صلی الله علیه و آله از شعب ابی طالب به نقل از شیخ.
2.عقد حضرت زهرا و حضرت علی علیهماالسلام در 5 هجرت به نقل از شیخ
3.تغییر قبله از مسجد الاقصی به جانب کعبه
4.فوت معاویه در سال 60
5.شهادت امام صادق علیه السلام به قول برخی
6.مرگ ناگهانی ابن قتیبه لغوی در سال 276
وقایع الایام صص 453- 460
https://eitaa.com/MohammadGelayer
پنجره🇮🇷
وفات #حضرت #زینب در تقویم 15 رجب روز وفات حضرت زینب علیها السلام است ، من جائی ندیدم ، مرحوم قمی
مرگ معاویه:
وابن خلّكان در ترجمه نسائى آورده كه:
از او پرسيدند كه در فضايل معاويه چه روايت دارى؟ گفت: لا أعرِفُ لَه فَضيلةً إلّا «لا أشبَعَ اللهُ بَطنَك».
وقایع الایام ص 458
یعنی فضیلیتی نمی شناسم مگر نفرین پیامبر به او «خدا شکمت را سیر نکند» یعنی جز مذمت او روایت نیست
نسائی صاحب یکی از صحاح سته اهل سنت است وقتی که به دمشق رفت کتاب الخصائص فی مناقب علی علیه السلام نوشت به او اعتراض کردند که چرا در فضائل شیخین ننوشتی گفت به دمشق وقتی آمدم دیدم مخالف علی علیه السلام زیاد است و کتاب را نوشتم تا شاید نظرشان عوض شود ، او را از مسجد اخراج کردند و دنبالش کردند تا از دمشق او را خارج کردند و وارد بیابان شد و در آنجا مرد همان ص 289
https://eitaa.com/MohammadGelayer
هدایت شده از جرعه ناب
#زینب_کبری_سلام_الله_علیها
بدون شک یکی از تاثیرگزارترین افراد تاریخ اسلام حضرت زینب سلام الله علیهاست که مطمنا در صورت نبود ان حضرت هیچ اثری از قیام سیدالشهدا ودر نتیجه نشانه ای از دین اصیل و اسلام ناب محمدی نمی ماند
در تاریخ وفات آن علیا مخدره سلاماللهعلیها (که سومین فرزند امیرمومنان حضرت علی علیهالسّلام است) اختلافنظر وجود دارد، و مرحوم شیخ عباس قمی در فیض الاعلام که وقایع ماه رجب را اورده است در نیمه رجب ذکری از وفات حضرت زینب علیها السلام نکرده است مرحوم قزوینی معتقد است مشهور این است که آن حضرت در ۱۵ رجب سال ۶۲ هجری در ۵۷ سالگی در جوار حضرت حق آرام گرفتند
(زینب الکبری من المهد الی اللحد سید محمد کاظم قزوینی ص۵۹۱)
https://eitaa.com/jorenab
خدای من!
(حال که خواستن از غیر تو نا فر جام است و درب خانه تو برای مطیع و عاصی باز است)پس (از تو میخواهم) :
مرا چون هدایت جویان راهنما باش ، و تلاش تلاشگران به من عطا کن و مرا از غافلین دور از بارگاهت قرار مده ، مرا در روز قیامت ببخش
اللَّهُمَّ فَاهْدِنِی هُدَی الْمُهْتَدِینَ وَ ارْزُقْنِی اجْتِهَادَ الْمُجْتَهِدِینَ وَ لا تَجْعَلْنِی مِنَ الْغَافِلِینَ الْمُبْعَدِینَ وَ اغْفِرْ لِی یَوْمَ الدِّینِ..
مفاتیح الجنان دعای هر روز #رجب منسوب به امام صادق علیه السلام
https://eitaa.com/MohammadGelayeri
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 بعضی از تذکرات سال ۹۴ و ۹۵ در برجام رعایت نشد و مشکلات بعدی که همه مشاهده میکنند پیش آمد
🔻 رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با مردم آذربایجان: ما در این مسائل مربوط به آینده و بلندمدت، اگر امروز کوتاهی کنیم در آینده مشکل خواهیم داشت.
در قضایای #برجام در سال ۹۴ و ۹۵ ایرادی که بنده میگرفتم این بود که یک نکاتی باید در برجام رعایت میشد که مشکلات بعدی پیش نیاید. اعتراض من عمدتا به این بود. من میگفتم این نکات را باید در نظر بگیریم. در تذکرات هم آن را مکرر گفتم. خب بعضی از اینها در نظر گرفته نشد، مورد توجه قرار نگرفت این مشکلات بعدی پیش آمد که خب همه مشاهده میکنند. بنابراین نگاه به آینده مهم است. ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
🏷 #بسته_خبری
💻 @Khamenei_ir
نشانی خدا:
1از رگ گردن نزدیکتر است (نحن اقرب الیه من حبل الورید- ق/16 ) ، 2هنگام نجوی با کسی او حاضراست ( ما یکون من نجوی ثلاثة الا هو رابعهم، و لا خمسة الا هو سادسهم و لا ادنی من ذلک و لا اکثر الا هو معهم این ما کانوا- مجادله /7) 3 حتی بین تو و قلب تو قرار می گیرد ( و اعلموا ان الله یحول ببین المرء و قلبه – انفال/24 ) 4 ولی دیدن او محال است (لن ترانی – اعراف/143) .
https://eitaa.com/MohammadGelayeri
هشدار:
از امام جواد علیه السلام : در ظاهر دوست خدا و در پنهان دشمن خدا نباش وَ قَالَ ع لَا تَكُنْ وَلِيّاً لِلَّهِ فِي الْعَلَانِيَةِ عَدُوّاً لَهُ فِي السِّرِّ. (بحار الأنوار (ط - بيروت) ؛ ج75 ؛ ص365 )
این مضمون یعنی هشدار در باره یک رنگ نبودن رفتار پنهان و آشکار درباره شیطان از حضرت امیر علیه السلام وارد شده است :« در ظاهر ابلیس را ناسزا نگو در حالی که در پنهان دوست او هستی»
«لا تسبّنّ ابليس فى العلانية و انت صديقه فى السّرّ. » شرح نهج البلاغة لابن أبي الحديد ؛ ج20 ؛ ص329
بیان هر دو در منتهى الآمال فى تواريخ النبى و الآل عليهم السلام(فارسى)، ج3، صص: 1788 - 1787
https://eitaa.com/MohammadGelayeri
دانش برای یک کشور توانایی و اقتدار میآورد. ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
https://eitaa.com/MohammadGelayeri
لباس روحانیت تنها افتخار شهید مطهری
يادم هست در حدود هشت سال پيش در دانشگاه شيراز از من براى سخنرانى دعوت كرده بودند (انجمن اسلامى آنجا دعوت كرده بود). در آنجا استادها و حتى رئيس دانشگاه، همه بودند. يكى از استادهاى آنجا- كه قبلًا #طلبه بود و بعد رفت آمريكا تحصيل كرد و دكتر شد و آمد و واقعاً مرد فاضلى هم هست- مأمور شده بود كه مرا معرفى كند. آمد پشت تريبون ايستاد (جلسه هم مثل همين جلسه خيلى پرجمعيت و باعظمت بود) يك مقدار معرفى كرد: من فلانى را مىشناسم، #حوزه #قم چنين، حوزه قم چنان و ... بعد در آخر سخنانش اين جمله را گفت: «من اين جمله را با كمال جرأت مىگويم: اگر براى ديگران لباس روحانيت افتخار است، فلانى افتخار #لباس #روحانيت است». از اين حرف آتش گرفتم. ايستاده سخنرانى مىكردم، عبايم را هم قبلًا تا مىكردم و روى تريبون مىگذاشتم. مقدارى حرف زدم، رو كردم به آن شخص، گفتم:
آقاى فلان! اين چه حرفى بود كه از دهانت بيرون آمد؟! تو اصلًا مىفهمى چه دارى مىگويى؟! من چه كسى هستم كه تو مىگويى فلانى افتخار اين لباس است؟ با اينكه من آن وقت دانشگاهى هم بودم و به اصطلاح ذوحياتين بودم، گفتم: آقا! من در تمام عمرم يك #افتخار بيشتر ندارم، آن هم همين عمامه و عباست. من كىام كه افتخار باشم؟! اين تعارفهاى پوچ چيست كه به همديگر مىكنيم
مجموعهآثاراستادشهيدمطهرى، ج17، صص، 156 و 155
#امام_زمان
https://eitaa.com/MohammadGelayeri
ای پیامبر به قرآنی که جامع حکمت است ، و از جانب خدای عزیز و مهربان آمده است تو از فرستاده شدگان از جانب خدا به جانب مردمی ، و بر راه مستقیم هدایت هستی، تا مردمی را از چیزی بترسانی و تبلیغ کنی که پدرانشان توسط پیامبران پیشین انذار شدند، اما این مردمان غافل از آن هستند
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
يس (١)وَالْقُرْآنِ الْحَكِيمِ (٢)إِنَّكَ لَمِنَ الْمُرْسَلِينَ (٣)عَلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِيمٍ (٤)تَنْزِيلَ الْعَزِيزِ الرَّحِيمِ (٥)لِتُنْذِرَ قَوْمًا مَا أُنْذِرَ آبَاؤُهُمْ فَهُمْ غَافِلُونَ (٦) (یس/۶_ ۱)
https://eitaa.com/MohammadGelayeri
پنجره🇮🇷
ای پیامبر به قرآنی که جامع حکمت است ، و از جانب خدای عزیز و مهربان آمده است تو از فرستاده شدگان از ج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تـــکــیــه بـــر بـاد ...
جمعه, ۶ اسفند ۱۴۰۰.
کانالاطلاع رسانی #خبر_بابل
@khabarbabol
پنجره🇮🇷
هشدار: از امام جواد علیه السلام : در ظاهر دوست خدا و در پنهان دشمن خدا نباش وَ قَالَ ع لَا تَكُنْ و
#مردانگی
الإمامُ عليٌّ عليه السلام ـ لَمّا سُئلَ عَنِ المُروءَةِ ـ
لا تَفعَلُ شيئا في السِّرِّ تَستَحيي مِنهُ في العَلانِيَةِ
امام على عليه السلام ـ در پاسخ به سؤال
مردانگى چيست؟ ـ فرمود؛ اين كه در نهان كارى نكنى كه آشكارا از انجام آن شرم داشته باشى
تحف العقول : ۲۲۳.
https://eitaa.com/jorenab
بسمه تعالی
نکاتی در ارتباط با آیه ۱۰۵ سوره توبه
وَقُلِ اعْمَلُوا فَسَيَرَى اللَّهُ عَمَلَكُمْ وَرَسُولُهُ وَالْمُؤْمِنُونَ ۖ وَسَتُرَدُّ ونَ إِلَىٰ عَالِمِ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ فَيُنَبِّئُكُمْ بِمَا كُنْتُمْ تَعْمَلُونَ( توبه/۱۰۵)
یعنی به مردم بگو عمل کنید و بدانید که خدا امروز حقیقت اعمال نیک و بد شما را می نگرد و پیامبرش نیز آنها را مشاهده میکند و آن گروهی از مومنان هم که شاهد اعمال شمایند آنها را می نگرند و دیری نمی گذرد که در قیامت به سوی خدای دانای نهان و آشکار بازگردانده می شوید و او شما را نیز به حقیقت آنچه می کردید آگاه می کند. ( ترجمه بر اساس تفسیر المیزان )
علامه طباطبایی در ذیل این آیه می فرماید که ازمجموعه قرائن استفاده می شود که اولا منظور از رویت اعمال در این آیه رویت حقایق باطنی اعمال است نه رویت ظواهر اعمال زیرا رویت ظواهر اعمال اختصاص به خدا و رسول و عده ای از مومنان ندارد.
و ثانیا مراد از رویت اعمال، رویت آثار و پیامدهای اعمال در جامعه نیست زیرا این هم اختصاص به خدا و رسول و مومنان ندارد همگان می توانند آثار و پیامدهای اعمال افراد را در جامعه مشاهده کنند.
ثالثا مراد از رویت اعمال رویت حقایق اعمال در عالم آخرت نیز نمی باشد زیرا جمله بعدی آیه ( وَسَتُرَدُّونَ إِلَىٰ عَالِمِ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ فَيُنَبِّئُكُمْ بِمَا كُنْتُمْ تَعْمَلُونَ ) به عالم قیامت اشاره دارد به این نشان می دهد که جملات قبلی، مربوط به قبل از وقوع قیامت یعنی همین دنیا است
از این گذشته رویت حقایق باطنی اعمال در قیامت اختصاص به عده خاصی ندارد.
بنابراین منظور از رویت اعمال در این آیه، رویت حقایق باطنی اعمال در همین دنیا است.
با توجه به اینکه یقیناً همه مومنان به حقایق باطنی اعمال انسان ها در این عالم آگاهی ندارند معلوم می شود که مراد از از مومنان در اینجا همان شهدای اعمال است.( المیزان جلد ۹ صفحه ۳۹۹ تا ۴۰۱ ذیل آیه مزبور )
سوالی که در اینجا ممکن است مطرح شود این است که اگر منظور از رویت، رویت حقایق اعمال در همین دنیا است چرا در جمله فسیری الله.... حرف سین آورده شده است که بر آینده دلالت دارد؟
پاسخی که مرحوم طبرسی در تفسیر مجمع البیان می دهد این است که
« انما ادخل سین الاستقبال لان ما لم یحدث لایتعلق به الرؤیه فکانه قال کل ما تعملونه یراه الله تعالی»
یعنی سین استقبال در اینجا بر سر فعل آورده شده است به دلیل اینکه تا موقعی که فعلی تحقق پیدا نکرد رویت بدان تعلق نمی گیرد گویا فرموده است هر آنچه که عمل می کنید خداوند و رسول و مومنان آن را می بینند.( مجمع البیان جلد ۵ صفحه ۶۹ ذیل آیه مزبور)
علامه طباطبایی در بحث روایی در در ذیل این آیه می فرماید روایات متظافره و متکاثره ای در جوامع روایی شیعه از ائمه اهل البیت وارد شده است که مراد از مومنان همان ائمه اهل بیت علیهم السلام می باشد.
استاد شیخ عباس نیکزاد ،گروه واتساپی
#امام_زمان
https://eitaa.com/MohammadGelayeri
(ای #پیامبر ):
قسم به قلم و آنچه که می نویسند ، تو ا ز نعمت پروردگارت دیوانه نیستی ، و برای تو پاداشی بی پایان است ، و تأکید می کنم که تو بر کرداری بس بزرگ هستی. ( تو یگانه ی در اخلاق)
بسم الله الرحمن الرحیم ،ن* وَ الْقَلَمِ وَ ما يَسْطُرُونَ* ما أَنْتَ بِنِعْمَةِ رَبِّكَ بِمَجْنُونٍ* وَ إِنَّ لَكَ لَأَجْراً غَيْرَ مَمْنُونٍ* وَ إِنَّكَ لَعَلى خُلُقٍ عَظِيمٍ ( قلم /4-1)
#رجب
https://eitaa.com/MohammadGelayeri
تیتر روشنگرانه ی وطن امروز از قدرت نظامی که با تکیه بر غرب سلاح را تحویل داد و امروز تنها ماند و یاد آوری سخنان مرحوم هاشمی بر علیه قدرت مشکی #اوکراین https://eitaa.com/MohammadGelayeri
در اين روز(24 رجب)، سنه 7، فتح خيبر و قتل مَرحَبِ يهودى بردست معجزنماى حضرت اسدالله الغالب على بن ابى طالب عليه السلام واقع شد
در این روز در سال 101 عمر بن عبد العزیز خلیفه اموی فوت کر د ،او فدک را بر گرداند و دشمنام به علی علیه السلام را ممنوع کرد.
#رجب (قمی ، وقائع الایام صص 468.و 473 ) https://eitaa.com/MohammadGelayeri
هدایت شده از جرعه ناب
#خطبه_غرا_بیست_و_شش
« وَ كَفَى بِالْكِتَابِ حَجِيجاً وَ خَصِيماً »
وقرآن کریم برای احتجاج نمودن ودشمن گشتن کافی است یعنی خداوند متعال بوسیله قرآن کریم حقائق را روشن ساخت واگر کسی به سراغ قرآن کریم نرفته باشد وبه دستورات آن عمل نکند در قیامت از اوی شکایت خواهد شد
و پیامبر عرضه داشت: «پروردگارا! قوم من قرآن را متروک ساختند
« وَ قالَ الرَّسُولُ يا رَبِّ إِنَّ قَوْمِي اتَّخَذُوا هذَا الْقُرْآنَ مَهْجُورا»(فرقان:30)
ودر صورت عمل به قران کریم خداوند متعال ناصر ومعیین انسان بوده واورا در دنیا وآخرت یاری خواهد کرد ونگهبانانی برای محافظت اوز او خواهد گماشت
کسانی كه گفتند:هماناپروردگار ما خداى يكتاست و بر اين ايمان پايدار ماندند فرشتگان رحمت بر آنها نازل شوند (و مژده دهند) كه ديگر هيچ ترسى (از وقايع آينده) و حزن و اندوهى (از گذشته خود) نداشته باشيد و شما را به همان بهشتى كه (انبيا) وعده دادند بشارت باد
« إِنَّ الَّذِينَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلائِكَةُ أَلَّا تَخافُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ أَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُون»( فصلت:30)
به انسانی که عمل خویش را همراه با قرآن کند بشارت داده می شود ما دوست شماهستیم وروشن است دوست در سختی ومشکلات دوستش را رها نخواهد کرد
ما در دنيا و آخرت ياران و دوستداران شماييم و براى شما در بهشت ابد هر چه مايل باشيد يا آرزو و تقاضا كنيد همه مهيّاست
« نَحْنُ أَوْلِياؤُكُمْ فِي الْحَياةِ الدُّنْيا وَ فِي الْآخِرَةِ وَ لَكُمْ فِيها ما تَشْتَهِي أَنْفُسُكُمْ وَ لَكُمْ فِيها ما تَدَّعُون»(فصلت:31 )
https://eitaa.com/jorenab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم مرحوم هاشمی در اعتراض بر قدرت موشکی که وطن امروز به آن اشاره کرد
#اوکراین
https://eitaa.com/MohammadGelayeri