سپیدار؛
من آنِ توام، مرا به هر چه خواهی کن ؛ از تو همه نیکوست، گر چه خونم ریزی..
و الموت جمیل، ایضا بین یدك..
سپیدار؛
و اما لاو لنگوئج اصلی :)))))
گریه کردن خیلی چیز خوبیه.
ممنونم از کسی که باعث شد اشکام بیان و قلبم سبک شه.