eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
226 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
خانوم کوچولویِ آبیِ من، دخترِمهربونم، عزیزترینِ‌قلبم، نمیتونم توصیف کنم که چقدر خوشحالم که دارمت . .
وایولا اشک های از سرِ شوق و ذوق‌ش رو پاک میکنه از دور محکمِ محکم دخترکِ صورتی‌ش رو بغل میکنه * شکرگزارم‌ که تو رو دارم روشنی‌ بخشِ من! ؛) عزیزِ جانم قلبِ آبی [ که پُر از احساسه برام ] تقدیمِ تو!
به نامِ آفریدگارِ او.
اگر امروز بارون بیاد خوشحال ترین میشم.
بی تو این دیده کجا میل به دیدن دارد، قصه‌یِ عشق مگر بی تو شنیدن دارد؟ - شهریار
محتاط بودنِ زیادی واقعا منزجر کننده‌ست، میخوای پیام بدی از همه زوایا نگاه میکنی، نکنه ناراحت شه؟ نکنه سوءتفاهم شه؟ نکنه پیام رو با لحن بدی بخونه؟ نکنه منظورم رو اشتباه برسونم؟ میخوای یه کار جدید شروع کنی، نکنه شکست بخورم؟ نکنه کسی حمایتم نکنه؟ نکنه وسط راه خسته بشم؟ نکنه پشیمون بشم؟ .. ببخشیدا ولی خب کوفت. [ با خودمم ]
به نامِ آفریدگارِ او.
هر روز زندگی بیشتر از قبل بهم یادآوری میکنه که هی دختره داری بزرگ میشی.