زخم خوردن از جانب کسی که دوسش داری هیچوقت التیام پیدا نمیکنه. مثلا نشستی صبحونه تو میخوری؛ یادت میاد فلان روز فلان کارو بات کرد و قلبتو یک لحظه فشرده حس میکنی؛
ولی بخشیدی و باهاش ادامه میدی. چرا؟ چون دوستش داری.
نذارید کسی که باورتون کرده ،
کسی که دوستون داره حس کنه اضافیه ،
حس کنه هر موقع دلتون خواست
و بعد از همه کاراتون واسش وقت دارید ...
نذارین فکر کنه همیشه ذهنتون ،
درگیر آدما و چیزای دیگست
و آخر همه دوسش دارین ...
حواستون به کسایی که دوستون دارن باشه!
چون اگه یه روز خسته شن و برن ،
دیگه ممکنه قلبی مثل قلب اونا پیدا نشه
که واقعی و از ته دل شما رو دوست داشته باشه و نگرانتون باشه .
دختری به کوروش گفت ؛
من عاشقت هستم .
کوروش گفت؛ لیاقت شما برادرم است ،
که از من زیباتر است وپشت سرِ شما ایستاده ،
دختر برگشت و دید کسی نیست .
کوروش گفت ؛ اگر عاشق بودی
پشتِ سرت را نگاه نمیکردی ..