eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
من آرزو کردم
چرا نشد؟
حداقل!
من آنِ توام، مرا به من بازمده!
زخم خوردن از جانب کسی که دوسش داری هیچوقت التیام پیدا نمیکنه. مثلا نشستی صبحونه تو میخوری؛ یادت میاد فلان روز فلان کارو بات کرد و قلبتو یک لحظه فشرده حس میکنی؛ ولی بخشیدی و باهاش ادامه میدی. چرا؟ چون دوستش داری. ‌
نذارید کسی که باورتون کرده ، کسی که دوستون داره حس کنه اضافیه ، حس کنه هر موقع دلتون خواست و بعد از همه کاراتون واسش وقت دارید ... نذارین فکر کنه همیشه ذهنتون ، درگیر آدما و چیزای دیگست و آخر همه دوسش دارین ... حواستون به کسایی که دوستون دارن باشه! چون اگه یه روز خسته شن و برن ، دیگه ممکنه قلبی مثل قلب اونا پیدا نشه که واقعی و از ته دل شما رو دوست داشته باشه و نگرانتون باشه .
‌دختری به کوروش گفت ؛ من عاشقت هستم . کوروش گفت؛ لیاقت شما برادرم است ، که از من زیباتر است وپشت سرِ شما ایستاده ، دختر برگشت و دید کسی نیست . کوروش گفت ؛ اگر عاشق بودی پشتِ سرت را نگاه نمیکردی ..
بیبی همه رفتن تو بمون(: