من هر نفسم بر نفسِ ناز تو بند است ؛
من مشتريَم قيمت لبخندِ تو چند است؟. . .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
متاسفانه یا خوشبختانه به هیچ عنوان هیچ حرفی در هیچ ابعادی با هیچ موجود زنده ای در هیچ جایی ندارم که بزنم،فقط میخوام بشینم یه گوشه سکوت کنم، نفس بکشم و وقتی بهتر شدم فقط برای خودم و هدف هام بدون کمک کسی تلاش کنم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست
هیچکس توی این شهر به دلتنگی من نیست..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
بخدا خیلی شبها این دل من تنگه برات.. :] https://eitaa.com/bestrong_s
بخدا خیلی شبها کنج اتاق تنگه هوا..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
بخدا خیلی شبها کنج اتاق تنگه هوا.. :] https://eitaa.com/bestrong_s
مگه میره هوات از سرمآ این دل من تنگه برات..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
واژگان عشق بسیارند،
و لطیفترین آنها «نگاه» است...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
من برایِ تو مینویسم
با فکرِ تو خوابم میگیره
به یادِ تو آهنگ گوش میدم
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
"گذشت کردن دوحالت داره:
یا آنقدر دوسش داری که
از اشتباهش میگذری
یا انقدر طرف دیگه از چشمت میفته که
از خودش و اشتباهش با هم میگذری.."
♬
https://eitaa.com/bestrong_s