دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست
هیچکس توی این شهر به دلتنگی من نیست..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
بخدا خیلی شبها این دل من تنگه برات.. :] https://eitaa.com/bestrong_s
بخدا خیلی شبها کنج اتاق تنگه هوا..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
بخدا خیلی شبها کنج اتاق تنگه هوا.. :] https://eitaa.com/bestrong_s
مگه میره هوات از سرمآ این دل من تنگه برات..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
واژگان عشق بسیارند،
و لطیفترین آنها «نگاه» است...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
من برایِ تو مینویسم
با فکرِ تو خوابم میگیره
به یادِ تو آهنگ گوش میدم
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
"گذشت کردن دوحالت داره:
یا آنقدر دوسش داری که
از اشتباهش میگذری
یا انقدر طرف دیگه از چشمت میفته که
از خودش و اشتباهش با هم میگذری.."
♬
https://eitaa.com/bestrong_s