eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
متاسفانه یا خوشبختانه به هیچ عنوان هیچ حرفی در هیچ ابعادی با هیچ موجود زنده ای در هیچ جایی ندارم که بزنم،فقط میخوام بشینم یه گوشه سکوت کنم، نفس بکشم و وقتی بهتر شدم فقط برای خودم و هدف هام بدون کمک کسی تلاش کنم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
برای همه ‌می‌نویسم که فقط یک نفر بخواند.. :] https://eitaa.com/bestrong_s
دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست هیچکس توی این شهر به دلتنگی من نیست.. :] https://eitaa.com/bestrong_s
بخدا خیلی شب‌ها این دل من تنگه برات.. :] https://eitaa.com/bestrong_s
واژگان عشق بسیارند، و لطیفترین آنها «نگاه» است... :] https://eitaa.com/bestrong_s
من برایِ تو مینویسم با فکرِ تو خوابم میگیره به یادِ تو آهنگ گوش میدم :] https://eitaa.com/bestrong_s
"گذشت کردن دوحالت داره: یا آنقدر دوسش داری که از اشتباهش میگذری یا انقدر طرف دیگه از چشمت میفته که از خودش و اشتباهش با هم میگذری.." ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
یه آرزو میکنم
امیدوارم