˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
واقعا چیشد یهو ؟ یهو همه چی ریخت بهم ، رفت پی کارش منم که همون غزلِ بچه بودم نمیفهمیدم چی داره میشه
کاش بودی بچه ؛
اگه بودی ، شاید این روزا اینقد سخت نمیگذشتن ،
شاید لبخندام واقعی تر بود ،
شاید شبا کمتر طول میکشید ،
شاید غزلِ خوشحالتری بودم ،
شاید ، شاید ، شاید . .
آدم بعضی وقتا فقط بودنِ ینفرو کم داره ؛ و من انگار همون ینفرو ندارم .
اگه بودی همهچی بهتر بود
واقعا ، بی هیچ اغراقی ، همهچی بهتر بود : )
- دلنوشته ی 7 .
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
کاش بودی بچه ؛ اگه بودی ، شاید این روزا اینقد سخت نمیگذشتن ، شاید لبخندام واقعی تر بود ، شاید شبا
راستش نمیدونم چی شد ... یه روز دیدم دیگه دلم برات تنگ نمیشه . نه اینکه فراموشت کرده باشم ، نه . فقط خسته شدم از فکرای تکراری ، از یادآوری چیزایی که دیگه معنی ندارن .
یه مدت با خودم جنگیدم ، با خاطرههات ، با صدات ، با همهی چیزایی که یه زمانی آرومم میکردن . ولی دیگه نمیکنن !
فکر کنم تموم شدی برام . بیصدا و بیدعوا ، مثل یه فصلی که خودش میره و جاشو به یه هوای تازه میده :)
هنوز بعضی وقتا اسمت از ذهنم رد میشه ، یه لحظه قلبم مکث میکنه ، ولی بعدش هیچی . فقط یه لبخندِ تلخ و یه « خوب شد رفتی » .
شاید یه روز بفهمی نبودنت بهتر از بودنت بود ..
منم بالاخره یاد گرفتم از بینِ تموم شدنها ، خودمو نگه دارم .
- دلنوشته ی 8 .
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
هدایت شده از 𝗡𝘂𝗺𝗯 نیستم مراعات کنین
همسایه ها همه گپ همسایه گیری
جوین شین تگتونو سند کنید .
https://eitaa.com/joinchat/1295976097Cfd6d79f850