چَشمانت را باز کن؛ آن دو گوی سحرآمیز را بگشا؛ به من بنگر.
به این مجنونِ شوریدهحالی بنگر که مهرِ تو را بر دوش نهاده و همچون دورهگردی، کوی به کوی بار ملامتش را میکشد!
این شیدا، این شوریده و این مصروعِ بیچاره، هنرِ دستان توست.
خوب به آن بنگر!
Ehaam @RozMusic.comEhaam - Khaterehamoon.mp3
زمان:
حجم:
10.1M
به من بگو اگه هنوزم عاشقی، چرا غمامو کم نمیکنی؟
_با احتیاط و در خلوتِ خویش گوش دهید!
امشب براتون آرزویِ بهترینهارو میکنم.
به قولی "آرزو میکنم آرزوها و خواستههای نفستون، با صلاح و مصلحتتون یکی باشه."
التماسِ دعا.🤍
سلام.
گاهی باید از میان تمام واژهها عبور کرد و برای مدتی، به سکوت پناه برد.
تینار برای من خانهی واژهها و خاطرات بود، اما حالا وقت آن است که کمی سکوت کنم.
و شاید «تینار»ی نو، از دل همین سکوت زاده شد، شاید هم همین تینار جانِ تازهای گرفت.
مدتی نیستم، اما قول میدم که برگردم، بعد از همون "مدتی"، لینکِ تینارِ جدید رو همینجا میذارم که هرکس دوست داشت باز هم کنارم باشه.
دوستتون دارم و مراقب خودتون باشید.🤍
تـینـٰار.
سلام. گاهی باید از میان تمام واژهها عبور کرد و برای مدتی، به سکوت پناه برد. تینار برای من خانهی وا
[فعلا قراره چراغِ تینار، برای مدتی خاموش بمونه.]
داریوشخونه.mp3
زمان:
حجم:
12M
راستش، تو خیلی شبیه خونه ای. گرم و نرم، آدم رو لبخندی می کنی، وایب آهنگ های داریوش رو میدی و صدات، روحم رو نوازش میکنه، پس برایِ تو با عشق)
هدایت شده از خانهیِدوست
تنفر داخل کلام نمیگنجه ؛ من به هیچ چیز کار ندارم و به نظرم فضای مجازی جای بیان عقیده ی سیاسی من نیست ، علاوه براین تمام عقایدم هم با دوستهام یکی نیست و گاها و داع به یک سری مسائل متفاوته . اما یک چیز رو خوب میدونم و اون معنای دوستیه . نازی برای من خواهر کوچیکتر و دوسته . دخترکوچولوی منه . و چایخونه براش عزیز بود _همون طور که برای همه ی ما_
و شما غمگینش کردید ، تک به تک کسانی که چایخونه رو گزارش زدید ، درباره شما و برای شما ، فقط میتونم بگم متاسفم ، چون تنفر داخل کلام نمی گنجه.
تـینـٰار.
تنفر داخل کلام نمیگنجه ؛ من به هیچ چیز کار ندارم و به نظرم فضای مجازی جای بیان عقیده ی سیاسی من نیس
بعضی از افراد، با رفتارهای افراطی و زننده، بدون اطلاع و با بیرحمی میتونن اتفاقات تنفرانگیزی رقم بزنن.
علاوه بر حرفهای دخت که تماما باهاش موافقم، منم نیاز دونستم که این 'تنفری که در کلام نمیگنجه.' رو بیانش کنم.
چایخونه و پرایوتی که اکثرا از وجودش بیخبر بودین، اونقدری عزیز بود که همهمون بسیار زیاد ناراحت بشیم از بابت نبودش؛ بعضیهاتون منزجرکنندهاید. این راهش نیست، متاسفم..
من این جا و هیچکجا حرف سیاسیای نزدم و اظهار نظری نکردم؛ اما بچها غالبا با زور و فحش و فریاد و ناسزا، نه تنها هیچ مشکلی حل نمیشه، هیچ عقیدهای برنمیگرده و هیچ کافری مسلمون نمیشه یا بالعکس؛ بلکه همهچیز خرابتر میشه.
این راه درستش نیست.