eitaa logo
بر پا
6.8هزار دنبال‌کننده
641 عکس
373 ویدیو
74 فایل
یادداشتهای علی مهدیان طلبه عصر انقلاب قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فرادی.... https://zil.ink/alimahdiyan ارتباط با ادمین @admin_barpa
مشاهده در ایتا
دانلود
شرق هرمزگان، مناطقی که برای اینکه به آنجا برسی باید از حاشیه کوه و رودخانه عبور کنی، مراسم ازدواج آسان بدون آداب و رسوم دست و پا گیر برگزار میشود. به عروس خانمها هم کمک میشود که جهیزیه شان تامین شوند. صد و پنجاه عروسی در نقاط مختلف روستاهای مختلف. تغییر یک فرهنگ و کمک به شکل گیری یک سنت نورانی خیلی شیرین است. اما خیلی از جزییات را نیستید که ببینید. وقتی عروس خانم میگوید با اجازه صاحب الزمان عج و پدر و مادرم بله، آن لحظه انگار همه ملائکه کل میکشند و هلهله میکنند. و وقتی آقا داماد هنگام عکس یادگاری، کنار گوشم آرام میگفت ده سال جلو افتادم، همینقدر ساده و صمیمی گفت. و بعد وقتی خانواده پنج شهید که به زحمت از شهر با ما آمده بودند، پرچم حرم امام حسین ع را آورده بودند روی سر عروس و دامادها میکشیدند. و عروس دامادها پرچم را به صورتهایشان میکشیدند، نمیدانید چه طعمی دارد این غدیر ، نمیدانید چه مزه ای دارد. جاتون خالی، به یاد همه شما هستم.... پ.ن: البته در این مراسمات پروتکلها نیز بیشتر رعایت میشود. @ali_mahdiyan
‏همه نقد کنندگان به ‎ مجبورند یک سوال روشن را بلند و روشن جواب دهند: آیا کلا مساله فجازی را ول کنیم و رها کنیم ؟ همین که هست خوب است آیا؟ حکمرانی در فضای مجازی اصلا حذف شود؟ قانون نباشد یا این قانون نباشد؟ رها کردن یعنی سپردن کار به حاکمیت دشمن والسلام ‏مهمترین مشکل کشور چیست؟ آب و نان و هوا و برق و تورم و هزار درد و بلا است؟ یا مدیریت و حکمرانی است؟ مدیریت بدون همراهی ذهن و دل مردم آیا شدنی است؟ چرا انتظار دارید مدیریت و حکومت دشمن بر ذهن و دل مردم باشد و مدیران ما در مدیریت موفق شوند؟ ‏نقد قانون خوب است. نقد سبک قانون گذاری بدون شفافیت و توضیح و امثالهم خوب است اما اینکه مجلس و دولت را موظف کنیم به رها کردن حکمرانی، معنایش چیست؟ یعنی بگذاریم بال اصلی دشمن در تحریم که فشار رسانه ای است کار کند.زشت است که جاده صاف کن دشمن باشیم ‎ @ali_mahdiyan
41.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مباحث دکتر شهریار زرشناس درباره محتوای کتاب «طرح کلی اندیشه مقاومت» ایشون معتقد بودند این کتاب یک ویژگی مهمی که دارد توجه به مقوله «فلسفه تاریخ» از منظر اندیشه عرفانی و قرآنی خود ما است. این رویکرد به افراد «هویت» میدهد. غرب مدرن با فلسفه تاریخ خود بر مبنای رویکرد اومانیسمی یا به تعبیر کتاب «نفس سفلی انسانی» به انسانها هویت میدهد. این کتاب تلاش کرده حکمت تاریخی دیگری را ارائه کند و این عالی است. اتفاقا دارایی عرفانی ما امکانات و توان چنین ورودهایی را به ما میدهد. نکته دوم پرداختن کتاب به مساله «وقت دینی» است. انقلاب اسلامی ظهور و فراگیری وقت دینی است. اینکه این «حال» آیا به «مقام» هم تبدیل شده یا نه البته مساله مورد اختلاف ما است. @ali_mahdiyan
هدایت شده از جامعه ایمانی مشعر
آقای مهدیان.mp3
13.83M
✳️ جامعه‌سازی زنان 🔹 حجت‌الاسلام مهدیان 🔰 سومین همایش بانوان فعال در عرصه هیأت 🗓 تیرماه ۱۴۰۰ 📌 شهر قم | مسجد مقدس جمکران 💠 جامعه ایمانی مشعر ✅ @www1542org