eitaa logo
کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام
329 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
123 ویدیو
469 فایل
مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام خیابان کوی نصر نبش فاضل شرقی تلفن۸۸۲۶۱۳۸۵ سایت www.znac.ir کانال آموزش @alzahranasr_amoozesh کانال پژوهش @alzahranasr_pajohesh کانال دانش آموختگان @alzahranasr_da کانال فرهنگی @alzahranasr_farhangi
مشاهده در ایتا
دانلود
✨اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا بَقِیَّهَ اللَّهِ فی اَرْضِهِ✨ 📚📚📚 کتابخانه قرآنی 📗 تفسیر و مفسران 📗 ذوالقرنین در قرآن 📗 درسنامه علوم قرآنی 📗 عقلگرایی در تفاسیر قرن چهاردهم 📗 طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن 📗 قرآن و قرآن پژوهی 📗 تحلیل زبان قرآن 📗 آشنایی با سوره ها 📗 زن از زبان قرآن 📗 مدارج قرآن و معارف انسان 📚 و سایر کتب 🔰 مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن 📚 کتابخانه معارف اسلامی 📚 کتابخانه قرآنی 📚📖 مطالعه کتب کتابخانه قرآنی در سایت http://ketaab.iec-md.org/ketaabkhaaneh_quran.html 📚📚📚 کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_lib
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
baghare1.mp3
221.9K
✨📖✨ در محضر تلاوت قرآن ✨📖✨ آیات ابتدایی سوره بقره 🕰 زمان: ۰:۳۵ 📚📚📚 کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_lib
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📱 وبینار تخصصی 📑 بررسی مبانی قرآنی و فقهی امام خامنه‌ای در خصوص حرمت تولید، انباشت و استفاده از سلاح هسته‌ای 🎙 ارائه‌دهندگان حجج اسلام 🔸نجف لک زایی 🔸سیدسجاد ایزدهی 🔸محمدحسین پورامینی 🔸دکتر محمود حکمت‌نیا 🗓 چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ 🕰 زمان: ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ 🌐 لینک ورود: B2n.ir/900980 📚📚📚 کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_lib
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨📖✨ ن و القلم .... 🔰کارگاه ❇️ کارگاه آموزش نگارش مقاله نویسی 🔹استاد: دکتر کریمی ✍📑 کارگاه آموزش مقاله نویسی 🔰 معاونت پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh 📚📚📚 کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_lib
دوستان گرامی لطفاً گروه «پژوهشگر» را به طلاب، دانشجویان و دوستان خود معرفی کنید🙏🌹 👇 گروه «پژوهشگر» آغاز به کار کرد! با ما پژوهش را ساده و راحت یاد بگیرید! در این گروه تمام آنچه نیاز یک یا پژوهشگر از جهت مسائل شکلی مقاله، تحقیق کلاسی، پایان‌نامه‌های ارشد، دکتری، سطح سه و چهار حوزه، تدوین کتاب و... هست؛ به صورت صوتی و تصویری ارائه می‌شود. همچنین برای پرسش و پاسخ و رفع اشکال در خدمت شما هستیم🌹 ✅1⃣کانال : https://eitaa.com/joinchat/462225463Cc58dba1bd1 https://eitaa.com/pajouheshgar ✅2⃣گروه جهت رفع اشکال: https://eitaa.com/joinchat/942997559C4680ded5cf 📚📚📚 کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_lib
moghadame-ayattollah-sadr-softgozar.com.pdf
622K
📗 مقدمه آیت الله شهید سید محمدباقر صدر بر صحیفه سجادیه ✍ نویسنده: محمدباقر صدر 🔸 فایل pdf 📖 تعداد صفحات: ۱۷ 📚📚📚 کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_lib
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♻️ سلسله نشست های علمی اندیشه صدر 📚 اندیشه صدر: ۶ 🌷 چهل‌ویکمین سالگرد شهادت شهیدصدر 🔰 شهید صدر و آنچه از او باید بدانیم 📱سخنران: حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان 🗓 پنج‌شنبه ١٩ فروردین ۱۴۰۰ 🕰 ساعت: ۲۰:٣٠ 📺 پخش زنده از صفحۀ‌ رسمی اینستاگرام پژوهشگاه شهید صدر 📚📚📚 کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_lib
13950525_18635_128k(2).mp3
4.44M
🌷📚 مرحوم شهید صدر قطعاً یک نابغه بود 📚خصوصیات نابغه یعنى کارى که از عهده‌ى او برمى‌آمد، از عهده‌ى خیلى از فقها و علما و متفکّرین حوزه‌هاى ما برنمى‌آید فضاى دید بسیار وسیع، فهم نیازهاى دنیاى اسلام، پاسخگویى سریع و آماده به خواسته‌ها.... 🎙سخنران: حضرت امام خامنه ای مدظله العالی 🕰 زمان: ۴:۳۷ 📚📚📚 کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_lib
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷 شهید سید محمدباقر صدر 🔰 گوشه‌ای از زندگانی 📚 و برخی از مهم‌ترین فعالیت‌های علمی و سیاسی شهید صدر 🕰 زمان: ۲:۱۹ #١٩فروردین 📚📚📚 کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_lib
✨📖✨آشنایی با برخی مضامین دلنشین مناجات شعبانیه 🔰 استاد علیرضا پناهیان 🗓 زمان: ۱۳۹۹/۱/۱۹ 🔰 وقتی از ما بپرسند «کارها دست کیست؟» معمولاً می‌گوییم «همه‌چیز دست خداست» اما چرا این معارف توحیدی در قلب ماآن‌طور که باید و شایدجاری نمی‌شود که موجب اشک و مناجات شود و شدید‌ترین محبت در دل ما نسبت به خدا ایجاد شود؟ چون ما معمولاً به اسباب و علل، خیلی بها می‌دهیم و نقش خدا را فراتر از اسباب و علل و حتی فراتر از نقش خودمان، نمی‌بینیم چه مانعی موجب می‌شود معارف توحیدی در قلبمان جاری نشود؟  یکی از جملات بسیار توحیدی و زیبای مناجات شعبانیه در فرازهای ابتدایی این مناجات، همین عبارت است که در جلسات قبل هم به دلیل دیگری به آن اشاره کردیم ✨📖«بِیَدِکَ لا بِیَدِ غَیْرِکَ زِیَادَتِی وَ نَقْصِی وَ نَفْعِی وَ ضَرِّی إِلَهِی إِنْ حَرَمْتَنِی فَمَنْ ذَا الَّذِی یَرْزُقُنِی وَ إِنْ خَذَلْتَنِی فَمَنْ ذَا الَّذِی یَنْصُرُنِی» خدایا نقص من و هر منفعت و ضرری که بخواهد به من برسد، همه‌اش به‌دست تو است... و بعد هم نتیجه می‌گیرد که «اگر تو محرومم کنی چه کسی به من، روزی خواهد داد و اگر تو رهایم کنی چه کسی به من کمک خواهد کرد؟!» معمولاً وقتی از ما سؤال کنند «قدرت دست کی است؟ کارها دست کی است؟ آیا در کنار خداوند متعال کسی دیگر وجود دارد؟» معلوم است که پاسخ‌های روشنی به این سؤال می‌دهیم و می‌گوییم: «قدرت دست خداوند است و کسی غیر خدا نمی‌تواند کاری انجام بدهد و...» اما چرا این معارف توحیدی در قلب ماآن‌طور که باید و شاید جاری نمی‌شود که بعد موجب اشک و انابه و مناجات بشود و موجب شدید‌ترین محبت در دل ما نسبت به پروردگار بشود؟ ✨📖عشق به مناجات با خداوند متعال و احساس نیاز کردن به این گفتگو، به‌دلیل همین معارف توحیدی است؛ البته اگر این معارف در قلب کسی جاری بشود. اما چه مانعی وجود دارد برای اینکه این معارف توحیدی در قلب ما جاری بشود؟ ما معمولاً به اسباب و علل، خیلی بها می‌دهیم و نقش خدا را فراتر از این عوامل نمی‌بینیم مانعش این است که ما معمولاً به اسباب و علل، خیلی بها می‌دهیم و نقش خدا را فراتر از اسباب و علل و حتی فراتر از نقش خودمان، نمی‌بینیم! معمولاً بلا یک وضعیتی را برای انسان پیش می‌آورد که انسان را در یک بن‌بست قرار می‌دهد و آنجا یک‌دفعه‌ای احساس می‌کند، کسی را غیر از خدا ندارد، درحالی‌که ما در اوج رخاء و گشایش هم کسی را غیر از خدا نداریم، ما در اوجِ هموار بودن همۀ وسایل و همۀ اسباب در کنارمان، در آستانۀ رسیدن به همۀ خواسته‌های خودمان، باز هم کسی را غیر از خدا نداریم. 🔰ما مشرک نیستیم به این عنوان که هم به خدا معتقد باشیم و هم در کنارش به الهه‌های دیگری معتقد باشیم. ما مشرک نیستیم به این معنا که بت‌پرست باشیم، یعنی هم خدا را مؤثر در عالم وجود بدانیم و هم بت‌ها را. اما این حد از شرک که «توحید قلبی» را از ما باز می‌دارد و در نتیجه، حس مناجات را از ما می‌گیرد، معمولاً در دل ما هست، یعنی در این حد که اسباب و علل و آدم‌ها را خیلی در زندگی خودمان مؤثر می‌دانیم. ✨📖اگر عمیقاً فکر کنیم، می‌توانیم درک کنیم که این آیه چقدر در زندگی‌ ما قدرت دارد: «وَ ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لکِنَّ اللَّهَ رَمى‏»(انفال/۱۷) خداوند متعال در این آیه، به پیامبر اکرم(ص) فرمود: حتی وقتی تیر می‌اندازی، تو تیر نینداخته‌ای بلکه خدا تیر انداخته است! ببینید این نگاه، چه معرفت بالایی از توحید را در قلب انسان جاری می‌کند! 🔰همۀ صحنه‌ها در اطراف ما طوری طراحی شده که متناسب با «امتحان‌گرفتن خدا از ما» باشد یک‌کمی باید به بحث جبر و اختیار برگردیم، یک‌کمی باید به میزان دخالت خدا در زندگی‌مان، در هر لحظه نگاه کنیم. یک‌کمی باید به این نگاه کنیم که هیچ تصادفی در زندگیِ ما وجود ندارد، مثلاً وقتی می‌رویم سر خیابان و تاکسی سوار می‌شویم، یا وقتی زنگ می‌زنیم که یک تاکسی بیاید، اینکه «کدام تاکسی و کدام تاکسی‌ران بیاید؟» یا اینکه «راننده در ماشین، کدام شبکۀ رادیویی را روشن کرده باشد و چه حرفی به گوش ما بخورد؟» هیچ کدام از اینها تصادفی نیست. شما فکر کنید به اینکه خداوند چقدر می‌تواند در ذهن اطرافیان ما تصرف کند که به ما چه بگویند؟ و البته خداوند همیشه این کار را انجام می‌دهد! چرا وضعیت اطراف ما این‌گونه است؟
برای این که همۀ صحنه‌ها در اطراف ما باید طوری طراحی بشوند که متناسب با امتحان گرفتن خدا از ما باشد. پس همۀ کارها واقعاً دست خدا است؛ دست خودِ خودِ اوست! البته عیبی ندارد که ما وظیفه‌مان را نسبت به اسباب و علل انجام بدهیم و اگر ضرری آمد دفع کنیم، این نه‌تنها عیبی ندارد بلکه وظیفه‌مان است. یا اگر منفعتی به سمت ما آمد اقدام کنیم و آن منفعت را جلب کنیم (البته از طرق مشروع، و الا اگر مشروع نباشد، دوباره خدا را مقابل خودمان قرار داده‌ایم.) ما نباید نسبت به اسباب و علل، مطلقاً بی‌توجه باشیم، اما پشت سرِ این اسباب و علل و قوی‌تر از آنها، باید خدا را ببینیم. 🔰برای اینکه حس مناجات در ما تشدید بشود چه‌کار کنیم؟ اگر این حالت در کسی پدید بیایدکه فراتر از همۀ اسباب و علل، نقش خدا را ببیند حس مناجات در او تشدید می‌شود. ما اکثراً دعا و مناجات را یا به‌عنوان یک مراسم مؤدبانه یا فوقش به‌عنوان یک اقدام عاطفی انجام می‌دهیم؛ البته ادب‌ورزیدن خیلی عالی است و عاطفه داشتن نسبت به پروردگار و ارتباط با خدا هم خیلی عالی است، ولی اینها مغایرت ندارد با اینکه انسان اضطرار خودش و نیاز شدید خودش را به مناجات، درک کند. 🔰 اهل‌بیت(ع)، هم مؤدبانه با خدا سخن می‌گفتند، هم از سر محبت و هم شدیداً از سرِ اضطرار. حالا این اضطرار از کجا پیش می‌آید؟ این اضطرار از توحید پیش می‌آید؛ از آن توحید قلبی، نه در شرایط بلا بلکه در شرایط عادی.   ✨📖 امیرالمؤمنین(ع) در جملۀ بعدیِ این مناجات عرضه می‌دارد: «إِلَهِی إِنْ حَرَمْتَنِی فَمَنْ ذَا الَّذِی یَرْزُقُنِی وَ إِنْ خَذَلْتَنِی فَمَنْ ذَا الَّذِی یَنْصُرُنِی» خدایا اگر من را رها کنی، چه کسی من را کمک می‌کند؟ یکی از بزرگ‌ترین بلاها و تهدیدهای خدا برای آدم‌های بد، محرومیت از کمک خداست باور اینکه ما دائماً به کمک خدا احتیاج داریم، خیلی باور ارزشمندی است، یکی از بزرگ‌ترین بلاهایی که خدا در قرآن، آدم‌های بد را به آن بلا تهدید می‌کند این است که می‌فرماید «من کمکت نمی‌کنم!» این تهدید خداوند معنایش چیست؟ یعنی ما در جهانی قرار داریم که این جهان صددرصد حساب‌شده و دقیق است و هر لحظه می‌تواند ما را لای چرخ‌دنده‌های خودش لِه کند و نابود کند، لذا ما هر لحظه به کمک خدا احتیاج داریم؛ هم در این دنیا، و هم در آن دنیا که باب حساب و کتاب دقیق باز می‌شود. خداوند متعال دربارۀ بدترین دشمنانش در قرآن می‌فرماید: ✨📖«من آنها را کمک نمی‌کنم!» (وَ إِنْ یَتَوَلَّوْا یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ عَذاباً أَلیماً فِی الدُّنْیا وَ الْآخِرَةِ وَ ما لَهُمْ فِی الْأَرْضِ مِنْ وَلِیٍّ وَ لا نَصیرٍ؛ توبه/۷۴) (رَبَّنا إِنَّکَ مَنْ تُدْخِلِ النَّارَ فَقَدْ أَخْزَیْتَهُ وَ ما لِلظَّالِمینَ مِنْ أَنْصارٍ/ آل‌عمران/۱۹۲) وقتی خدا به کسی کمک نکند، این یعنی نابودیِ دائم! شاید کسی که این آیات را می‌خواند، در ابتدا تصور کند که انگار خداوند زیاد هم با خشونت برخورد نکرده است که می‌گوید «من آنها را کمک نمی‌کنم!» شاید گمان کند که آنها غیر از خدا به خیلی چیزهای دیگر می‌توانند تکیه کنند و خیلی امکانات دارند و... اما وقتی انسان تأمل و تفکر می‌کند، می‌فهمد که وقتی خدا به کسی کمک نکند، این یعنی نابودیِ دائم! البته ممکن است خدا خیلی از آدم‌های بد را موقتاً روی پا نگه دارد و یک مدتی هم به آنها فرصت بدهد و کمک کند، کمااینکه می‌فرماید: ✨📖 ما به کافران فرصت می‌دهیم و امکانات می‌دهیم و... (وَ لا یَحْسَبَنَّ الَّذینَ کَفَرُوا أَنَّما نُمْلی‏ لَهُمْ خَیْرٌ لِأَنْفُسِهِم‏؛ آل‌عمران/۱۷۸) (فَمَهِّلِ الْکَافِرِینَ أَمْهِلْهُمْ رُوَیْدَا؛ طارق/۱۷) این کا هستیم که به آنها فرصت می‌دهیم و الا آنها نمی‌توانستند لحظه‌ای دوام بیاورند. اضطرار می‌تواند باب محبت به خدا را باز کند إن‌شاءالله خداوند این معارف توحیدی را در قلب ما جاری کند، به‌طوری که بدون بلا، مضطرِ مضطرِ مضطر برای کمک گرفتن از خدا بشویم و خیلی ملتمسانه بتوانیم با خدا مناجات کنیم. این اضطرار هم قطعاً منافاتی با ادب، منافاتی با عشق و منافاتی با محبت نسبت به پروردگار ندارد، بلکه این اضطرار می‌تواند باب محبت را باز کند و إن‌شاءالله این اضطرار با کمی تفکر به‌دست می‌آید؛ البته اگر خود خداوند متعال به ما کمک کند. 📚📚📚 کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_lib
بسم الله الرحمن الرحیم ✨📖✨مناجات شعبانیه إِلٰهِى إِنْ أَخَذْتَنِى بِجُرْمِى أَخَذْتُكَ بِعَفْوِكَ، وَ إِنْ أَخَذْتَنِى بِذُنُوبِى أَخَذْتُكَ بِمَغْفِرَتِكَ، وَ إِنْ أَدْخَلْتَنِى النَّارَ أَعْلَمْتُ أَهْلَها أَنِّى أُحِبُّكَ . إِلٰهِى إِنْ كانَ صَغُرَ فِى جَنْبِ طاعَتِكَ عَمَلِى فَقَدْ كَبُرَ فِى جَنْبِ رَجائِكَ أَمَلِى. خدایا، اگر مرا بر جرمم بگیری، من نیز تو را به عفوت بگیرم و اگر به گناهانم بنگری، جز به آمرزشت ننگرم و اگر مرا وارد دوزخ کنی، به اهل آن آگاهی دهم که تو را دوست دارم. خدایا، اگر عملم در برابر طاعتت کوچک بوده، همانا از جهت امیدِ به تو آرزویم بزرگ است. إِلٰهِى كَيْفَ أَنْقَلِبُ مِنْ عِنْدِكَ بِالْخَيْبَةِ مَحْرُوماً وَقَدْ كانَ حُسْنُ ظَنِّى بِجُودِكَ أَنْ تَقْلِبَنِى بِالنَّجاةِ مَرْحُوماً ؟! إِلٰهِى وَقَدْ أَفْنَيْتُ عُمْرِى فِى شِرَّةِ السَّهْوِ عَنْكَ، وَأَبْلَيْتُ شَبابِى فِى سَكْرَةِ التَّباعُدِ مِنْكَ . إِلٰهِى فَلَمْ أَسْتَيْقِظْ أَيَّامَ اغْتِرارِى بِكَ، وَرُكُونِى إِلىٰ سَبِيلِ سَخَطِكَ. معبودم، چگونه از بارگاهت با نومیدی و محرومیت بازگردم، درحالی‌که خوش‌گمانی‌ام به بخشش و وجودت این بوده که مرا نجات‌یافته و بخشیده باز می‌گردانی، معبودم عمرم را در آزمندی بی‌خبری از تو نابود کردم و جوانی‌ام را در مستی دوری از تو فرسوده نمودم. معبودم در روزگار غرور نسبت به تو، بیدار نشدم و هنگام اعتماد کردنم به لذت‌های دنیا به خشم تو آگاه نگشتم. إِلٰهِى وَأَنَا عَبْدُكَ وَابْنُ عَبْدِكَ قائِمٌ بَيْنَ يَدَيْكَ، مُتَوَسِّلٌ بِكَرَمِكَ إِلَيْكَ . إِلٰهِى أَنَا عَبْدٌ أَتَنَصَّلُ إِلَيْكَ مِمَّا كُنْتُ أُواجِهُكَ بِهِ مِنْ قِلَّةِ اسْتِحْيائِى مِنْ نَظَرِكَ، وَأَطْلُبُ الْعَفْوَ مِنْكَ إِذِ الْعَفْوُ نَعْتٌ لِكَرَمِكَ . إِلٰهِى لَمْ يَكُنْ لِى حَوْلٌ فَأَنْتَقِلَ بِهِ عَنْ مَعْصِيَتِكَ إِلّا فِى وَقْتٍ أَيْقَظْتَنِى لَِمحَبَّتِكَ، وَكَما أَرَدْتَ أَنْ أَكُونَ كُنْتُ فَشَكَرْتُكَ بِإِدْخالِى فِى كَرَمِكَ، وَ لِتَطْهِيرِ قَلْبِى مِنْ أَوْساخِ الْغَفْلَةِ عَنْكَ. معبودم، و من بنده تو و فرزند بنده توأم، در برابرت ایستاده‌ام، به وسیلۀ بزرگواری‌ات به حضرت تو متوسّلم. معبودم، بنده‌ای هستم که به درگاهت از آنچه با آن با تو روبرو بوده‌ام از کمی حیایم از مراقبتت نسبت به من بیزاری می‌جویم و از تو درخواست گذشت می‌کنم، زیرا گذشت صفتی درخور کرم توست. معبودم برایم نیرویی نیست که خود را به‌وسیله آن از عرصه نافرمانی‌ات بیرون برم، مگر آنگاه که به محبّتت بیدارم سازی و آن‌چنان‌که خواستی باشم، پس تو را سپاس می‌گزارم، برای اینکه در آستان بزرگواری‌ات واردم کردی و هم اینکه دلم را از آلایه‌های بی‌خبری از حضرتت پاک نمودی. إِلٰهِى انْظُرْ إِلَىَّ نَظَرَ مَنْ نادَيْتَهُ فَأَجابَكَ، وَاسْتَعْمَلْتَهُ بِمَعُونَتِكَ فَأَطاعَكَ، يَا قَرِيباً لَايَبْعُدُ عَنِ الْمُغْتَرِّ بِهِ، وَيا جَواداً لَايَبْخَلُ عَمَّنْ رَجا ثَوابَهُ . إِلٰهِى هَبْ لِى قَلْباً يُدْنِيهِ مِنْكَ شَوْقُهُ، وَ لِساناً يُرْفَعُ إِلَيْكَ صِدْقُهُ، وَنَظَراً يُقَرِّبُهُ مِنْكَ حَقُّهُ . إِلٰهِى إِنَّ مَنْ تَعَرَّفَ بِكَ غَيْرُ مَجْهُولٍ، وَمَنْ لاذَبِكَ غَيْرُ مَخْذُولٍ، وَمَنْ أَقْبَلْتَ عَلَيْهِ غَيْرُ مَمْلُوكٍ [مَمْلُولٍ]. معبودم، بر من نظر کن، نظر به کسی که صدایش کردی و تو را اجابت کرد و به یاری‌ات به کارش گماشتی و او از تو اطاعت کرد، ای نزدیکی که از فریفتگان دور نمی‌شود و ای سخاوتمندی که از امید بستگان به پاداشش دریغ نمی‌ورزد. معبودم، قلبی به من عطا کن که اشتیاقش او را به تو نزدیک کند و زبانی که صدقش به‌جانب تو بالا برده شود و نگاهی که حق بودنش او را به تو نزدیک نماید، معبودم، کسی که به تو شناخته شد، ناشناخته نیست و آن‌که به تو پناهنده شد خوار نیست و هرکه را تو به او روی آوری برده نیست. 📚📚📚 کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_lib
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حلزون های خانه به دوش- شهید آوینی.pdf
1.92M
📗 حلزون های خانه به دوش ✍ نویسنده: سید مرتضی آوینی 🔸 فایل pdf 📖 تعداد صفحات: ۸۵ 📚📚📚 کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_lib
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨ هو الباقی ✨ 📚📚📚 کتابخانه مرگ، برزخ، معاد و قیامت 📗 آخرت سرای پایدار 📗 از ازل تا قیامت 📗 زندگی و حیات پس از مرگ 📗 معاد در قرآن 📗 عالم برزخ در چند قدمی ما 📗 منازل الاخره 📗 معاد 📗 معاد در نهج البلاغه 📗 قیامت نزدیک است 📗 از عالم بعد از مرگ چه خبر؟ 📚 و سایر کتب 🔰 مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن 📚 کتابخانه معارف اسلامی 📚 کتابخانه مرگ، برزخ،معاد و قیامت 📚📖 مطالعه کتب کتابخانه مرگ، برزخ، معاد و قیامت در سایت http://ketaab.iec-md.org/ketaabkhaaneh_ma-aad.html 📚📚📚 کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_lib
43.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ. ✨📖 تَبَارَكَ الَّذِي بِيَدِهِ الْمُلْكُ وَهُوَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ بزرگوار [و خجسته] است آنكه فرمانروايى به دست اوست و او بر هر چيزى تواناست الَّذِي خَلَقَ الْمَوْتَ وَالْحَيَاةَ لِيَبْلُوَكُمْ أَيُّكُمْ أَحْسَنُ عَمَلًا وَهُوَ الْعَزِيزُ الْغَفُورُ همانكه مرگ و زندگى را پديد آورد تا شما را بيازمايد كه كدامتان نيكوكارتريد و اوست ارجمند آمرزنده ✨📖✨ در محضر تلاوت سوره مبارکه ملک 🕰 زمان: ۱۴:۲۷ ▪️ ارتحال عالمه مومنه، متقیه، مخلصه، استاد و مدیر سابق مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام سرکار خانم کاظمی جمارانی را دریافت نمودیم ایشان در طول ایام پر برکت حیات خویش به تربیت شاگردانی عالمه، ممتاز و اثرگذار پرداختند. و حضور انقلابی در میدان هائی که احساس نیاز می شد، داشتند‌ فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی ایشان در پیشگاه حضرت حق ماجور خواهد بود. به شاگردان و ارادتمندان و به حوزه علمیه ی خواهران تسلیت عرض می نماییم و علو درجات ایشان و مغفرت و رحمت الهی را برای ایشان مسئلت می نماییم. 📚📚📚 کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_lib
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا