31.mp3
4.24M
💢#یادداشتها_نکته_ها (قسمت سی و یکم)
〰️〰️〰️〰️〰️〰️
6️⃣3️⃣ سیرهٔ زیبای علوی در تعامل با غیر مسلمین
〰️〰️〰️〰️〰️〰️
©️کانال تلگرام استاد عندلیب همدانی
🆔@andalibhamedani
استاد عندلیب همدانی
💢#یادداشتها_نکته_ها (قسمت سی و یکم) 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ 6️⃣3️⃣ سیرهٔ زیبای علوی در تعامل با غیر مسلمین 〰️〰
32.mp3
3.21M
💢#یادداشتها_نکته_ها (قسمت سی و دوم)
〰️〰️〰️〰️〰️〰️
7️⃣3️⃣ باز هم سیرهٔ زیبای علوی در تعامل با غیر مسلمین
〰️〰️〰️〰️〰️〰️
©️کانال تلگرام استاد عندلیب همدانی
🆔@andalibhamedani
استاد عندلیب همدانی
#تحلیل_دعوت_حسینی 🎙صوت درس خارج تحلیل دعوت حسینی 🌀جلسۀ 166 📆چهارشنبه 7 تیر 1402 🔰51-#زهیر [جلسۀ دوا
167.mp3
19.88M
#تحلیل_دعوت_حسینی
🎙صوت درس خارج تحلیل دعوت حسینی
🌀جلسۀ 167
📆چهارشنبه 14 تیر 1402
🔰51-#زهیر [جلسۀ سیزدهم]
🆔@andalibhamedani
تحلیل دعوت حسینی جلسه 167-14 تیر 1402.docx
56.8K
#تحلیل_دعوت_حسینی
📄تقریر درس خارج تحلیل دعوت حسینی
🌀جلسۀ 167
📆چهارشنبه 14 تیر 1402
🔰51-#زهیر [جلسۀ سیزدهم]
🆔@andalibhamedani
استاد عندلیب همدانی
💢#یادداشتها_نکته_ها (قسمت سی و دوم) 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ 7️⃣3️⃣ باز هم سیرهٔ زیبای علوی در تعامل با غیر مسل
33.mp3
1.71M
💢#یادداشتها_نکته_ها (قسمت سی و سوم)
〰️〰️〰️〰️〰️〰️
8️⃣3️⃣ رابطۀ نعمت و حضرت مولا
〰️〰️〰️〰️〰️〰️
©️کانال تلگرام استاد عندلیب همدانی
🆔@andalibhamedani
#غدیر
#راز_جاودانگی_غدیر
اگر چه تا کنون کوششهای فراوانی در مخفی نگاه داشتن واقعه غدیر وپیام های آن صورت گرفته شده اما غدیر زنده و جاودانه مانده است زیرا :
۱/ در دو آیه قران مجید[ مائدة ۳ و۶۷ ] به تصریح مفسران وراویان بزرگ شیعه وسنی به این واقعه پرداخته شده وتا قران هست غدیر هم هست.
۲/شخصیتیت محوری در این ماجرا به تصریح روایات نور خداست ونور خدا کم سو نخواهد شد.
۳/ دانشمندان دینی ، شاعران و تمام دلدادگان مولی درتمام نسلها با جهاد مقدس خود نگذاشتند واقعه فراموش شود.
۴/ویژگیهای منحصر به فرد و زیبای غدیر از قبیل نگاه داشتن آن جمعیت فراوان در آن گرمای سوزان ، روی دادن این واقعه در حجةالوداع ، زیبایی متن خطبه نبوی همگی به گونه ای است که غدیر را پاینده ساخته است.
۵/استدلالات زیبای امامان معصوم علیهم السلام به غدیر موجب ابقای آن به عنوان مدرکی متقن شده است.
🆔@andalibhamedani
#غدیر_و_مشابه_سازی
ذهبی در تاریخ الاسلام (ج ۲۷، ص ۲۵) مینویسد:
﴿حوادث سنة تسع وثمانين وثلاثمائة﴾
كانت قد جرت عادة الشيعة في الكَرْخ و باب الطّاق، بنصب القِباب، و إظهار الزّينة يوم الغدير، و الوقيد في ليلته، فأرادت السّنيّة أن تعمل في مقابلة هذا أشياء، فادّعت أنّ اليوم الثامن من يوم الغدير كان اليوم الذي حصل فيه النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَأَبُو بَكْرٍ في الغار، فعملت فيه ما تعمل الشيعة في يوم الغدير، وجعلت بإزاء عاشوراء يومًا بعده بثمانية أيام، إلى مقتل مُصْعَب بن الزُبَيْر، و زارت قبره بمسكن، كما يزار قبر الحسين، فكان ابتداء ما عمل في الغار يوم الجمعة لأربع بقين من ذي الحجّة، و أقامت السُّنِّيَّة هذا الشعار القبيح زمانًا طويلا، فلا قُوَّة إلا باللَّه.
🆔@andalibhamedani