eitaa logo
عاشقان_ظهور
199 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
936 ویدیو
11 فایل
کپی و دانلود با ذکر صلوات به نیت ظهور امام زمان( عج) آزاد
مشاهده در ایتا
دانلود
❤️ آگاه باشید مالی که بدست آورده‌اید باعث جاودانگی شما نمی‌شود 📖 سوره همزه، آیات ۲-۳ @asheghanezohor ┄┅┅❅🍃🌺🍃❅┅┅┄
✨این جمعه می خواهد دلم سامان بگیرد باید که چشمانم کمی باران بگیرد... ✨وقتی که شعری می نویسم روی کاغذ شاید که بغضی در گلویم جان بگیرد... ✨مثل همیشه این غزل تا بیت آخر حال و هوایی مبهم و پنهان بگیرد... ✨با چشم گریان ندبه می خوانم برایت شاید دعا با دیده ای گریان بگیرد... ✨آقا بیا تا در میان قلب شیعه این زخم کهنه عاقبت درمان بگیرد... ✨هر جمعه من روی تو را را چشم انتظارم تا اینکه عصر غیبتت پایان بگیرد... @asheghanezohor
32.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎧 💚 با صدای زیبای : در ندبه های جمعه تو را جستجو میکنم زیباترین بهانه دنیای من سلام💞 🤲 @asheghanezohor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 «سلام به امام زمان(عج)» 🌺 استاد 🌸 مهم‌ترین پله‌ای که می‌خوای به امام زمان(عج) نزدیک بشی اینه که غفلت رو کم کنی. 🌼 اگه اینجوری باشی حتما امام زمان(عج) در حقت دعا میکنه... @asheghanezohor
عاشقان_ظهور
🍃🌹🍃🌸🌸🍃🌹🍃 #شش_ماه_پایانی_ظهور #قسمت2⃣9⃣ بیچاره بغداد از دست پرچم‌های زرد و مغرب و پرچم سفیانی.» م
🍃🌹🍃🌸🌸🍃🌹🍃 ⃣9⃣ محلّ [نزول] عذاب و غضب الهی خواهد بود. (وای بر آنها) بیچاره آنها از دست پرچم‌های زرد و دیگر پرچم‌هایی که از دور و نزدیک به سوی آن می‌آیند! والله! انواع عذاب‌هایی که بر اقوام سرکش از اوّل روزگار تا انتهایش نازل شده و عذاب‌هایی که [تا آن زمان] هیچ چشمی ندیده و هیچ گوشی نشنیده بر آنها فرود می‌آید. توفان‌هایی ناشی از سیل‌های مختلفی آن را درمی‌نوردد و بیچاره است کسی که آنجا را منزل خود انتخاب کند. والله! گاهی «بغداد» چنان آباد می‌شود که بینندة آن می‌گوید دنیا فقط اینجاست و نه جای دیگری و دخترانش را حورالعین و فرزندانش را اولاد بهشتی تصوّر می‌کند. گمان می‌کند که خداوند تنها در آنجا رزق را تقسیم می‌کند. دروغ بستن به خدا و صدور حکم ناحق و شهادت دروغ و نوشیدن شراب و زنا و حرام‌خواری و خونریزی، در آن پدیدار می‌شود. پس از آن خداوند متعال با فتنه‌ها و به دست این لشکریان آنها را خارج می‌کند (آنجا را خالی از سکنه می‌کند). به گونه‌ای که وقتی کسی از آنجا عبور می‌کند جز دیوار (ویرانه) چیزی نمی‌بیند. حتّی می‌گوید: این زمین، «بغداد» است. سپس جوانمردی خوش‌رو از نسل امام حسن مجتبی(ع) از ناحیة «دیلم» (گیلان) و «قزوین» قیام می‌کند و فریاد می‌زند: ای خاندان پیامبر(ص)! این مظلوم غمگین را اجابت کنید.181  گنج‌های «طالقان» به او پاسخ می‌دهند. گنج‌هایی که از جنس طلا و نقره نیستند؛ بلکه مردانی هستند به سختی آهن! گویا به آنها می‌نگرم که بر یابوهای ابلق182 سوارند و سلاح‌های کوتاهی در دست دارند. همانند گرگ (که بخواهد به گوسفندی حمله کند) مشتاق و تشنه جنگیدن هستند. فرمانده‌شان مردی از بنی‌تمیم است که به او شعیب بن صالح می‌گویند. رو به سیّدحسنی که الآن با چهرة درخشان چون ماهش در میان آنهاست، کرده و پس از آن به ستمگران یورش می‌برند تا اینکه به «کوفه» می‌رسند.» سپاه سفیانی پس از آنکه این اعمال وحشیانه را انجام می‌دهد، به سوی «کوفه» (نجف) حرکت می‌کند و در آنجا همچنان فاجعه‌ای رخ می‌دهد که عقل‌ها حیران می‌شود و این کشتارها تا وقتی که ایرانیان به فرماندهی سیّد خراسانی وارد «عراق» شوند، همواره ادامه خواهد داشت. به خدا پناه می‌بریم از شرّ چنین فتنه‌هایی! 📚پی نوشتها 181. عبارت ملهوف در حدیث را که به مظلوم غمگین ترجمه شده است، هم می‌توان به خود سیّدحسنی مورد بحث در حدیث حمل کرد که منظور او این است که مردم دعوتش را اجابت کرده و او را که از این‌همه ظلم و فساد به ستوه آمده است، یاری کنند و هم می‌توان گفت که منظور حضرت مهدی(عج)، است و سیّدحسنی مردم را به عنوان نیروهای زمینه‌ساز و آماده برای یاری حضرت، جمع می‌کند؛ خصوصاً که با توجّه به حوداث و وقایع ماه‌های گذشته مطمئن شده‌اند که ظهور امام(عج)، نزدیک است و هر چه سریع‌تر باید به یاری ایشان شتافت و ظاهراً این نظر قابل قبول‌تر به نظر می‌رسد.(م). 182. ابلق در لغت به معنای سیاه و سفید است و ظاهراً عبارت یابوهای ابلق عبارتی کنایی باشد راجع به وسایل نقلیه‌ای که این سپاه مورد استفاده قرار می‌دهد. احتمالاً این جمعیت از رنگ و نقشه‌ای همسان برای طرّاحی بدنه، وسایل نقلیة ایشان استفاده کرده باشند؛ همان‌طور که این روزها می‌بینیم هر سپاهی، هم لباس مخصوص به خود را دارد و هم ماشین‌ها و ادوات جنگی آنها با طرح و رنگ متّحدالشکلی، منقّش و رنگ‌آمیزی شده‌اند. (م). .دارد.... @asheghanezohor 🍃🌹🍃🌸🌸🍃🌹🍃
18.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سوال: آیا حلال و حرام (و کلا احکام شرع) دست علماست و می توانند در آن تصرف کنند؟ @asheghanezohor
23.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📖زیارت آل یاسین هرچه کردم نشدم آنچه شما خواسته‌ای ای که عالم به کف توست، خودت کاری‌ کن @asheghanezohor
2_144140477190865872.mp3
6.39M
و وقت مناجات امیرالمومنین❤️ 😍 قرآن به جز از وصف علي آيه ندارد ايمان به جز ازعشق علي پايه ندارد گفتم بروم سايه لطفش بنشينم گفتا كه علي نور بود سايه ندارد @asheghanezohor
37.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥پنج علامت حتمی ظهور امام زمان عج که قبل از قیام حضرت رخ می دهد @asheghanezohor
2_144178960543128793.m4a
3.38M
سيدابن طاووس مي فرمايد اگراز هرعملي در غافل شدي از  غافل نشو چراكه دراين دعا سري است كه خدا مارا برآن آگاه كرده است @asheghanezohor
عاشقان_ظهور
✨🌹🍃🌸🌸🍃🌹✨ #آنچه_در_کربلا_گذشت #قسمت2⃣2⃣1⃣ پس پسر شمشیر برگرفت و پیشاپیش آن دو طفل می‌رفت چیزی دور
✨🌹🍃🌸🌸🍃🌹✨ ⃣2⃣1⃣ او بر تخت نشسته بود چوب خیزران در دست داشت، سرها را جلوی او نهاد. چون در آنها نگریست سه بار برخاست و بنشست و گفت:‌ کجا بر آنها دست یافتی؟ گفت: پیر زالی از عشیرت ما مهمانشان کرده بود. عبیدالله گفت:‌ حق مهمانی آنها را نشناختی؟ گفت:‌ نه. گفت: آن هنگام که می‌کشتیشان چه گفتند؟ گفت: گفتند ما را به بازار بر و بفروش و از بهای ما انتفاع بر و مخواه محمد(ص) روز قیامت دشمن تو باشد. گفت: تو چه گفتی؟ گفت: گفتم نه ولیکن شما را می‌کشم و سر شما را نزد عبیدالله بن زیاد می‌برم و دو هزار درهم جایزه می‌گیرم. گفت: آنها چه گفتند؟ گفت: گفتند ما را نزد عبیدالله بر تا او خود حکم کند دربارة ما. گفت: تو چه گفتی؟ گفت:‌گفتم راهی به این کار نیست مگر تقرّب جویم به سوی او به ریختن خون شما. گفت: چرا زنده آنها را نیاوردی تا جایزه تو را دو برابر دهم چهار هزار درم؟ گفت: راهی به این کار نیافتم و خواستم به ریختن خون آنها نزد تو مقرّب شوم. گفت: ‌دیگر چه گفتند؟ گفت: ‌گفتند خویشی ما را با پیغمبر(ص) مراعات کن. گفت: تو چه گفتی؟ گفت: گفتم شما را با رسول خدا(ص) قرابتی نباشد. گفت: وای بر تو دیگر چه گفتند؟ گفت: گفتند: بگذار چند رکعت نماز گزاریم، من هم گفتم هر چه می‌خواهید نماز بگزارید اگر نماز شما را سودی دهد، پس آن دو پسر چهار رکعت نماز گزاردند. گفت: بعد از نماز چه گفتند؟ گفت: دیده‌های خود را به جانب آسمان بلند کردند و گفتند: یا حیُّ یا حکیم یا اَحکَمَ الحاکمینَ احکم بیننا و بینَهُ بالحقِّ. عبیدالله گفت: ‌احکم‌الحاکمین حکم کرد. میان شما کیست که این فاسق را بکشد؟ گفت: پس مردی شامی پیش آمد و گفت: من. عبیدالله گفت: او را بدانجای بر که آن دو طفل را کشت و گردن او بزن و مگذار خون آنها با هم آمیخته شود و بشتاب سر او را نزد من آور. پس آن مرد چنان کرد و سر او بیاورد و بر نیزه نصب کردند. کودکان بر آن سنگ زدند و تیر انداختن گرفتند و می‌گفتند: این کشندة ذرّیت پیغمبر است. مؤلف گوید: این حکایت را به اعتماد شیخ صدوق نقل کردیم و خود آن را با این تفصیل و کیفیت بعید شمرده است. و مترجم گوید: مظالم آن ستمکاران نسبت به آل محمد(ص) بیش از اینهاست و در اسناد حدیث ابراهیم بن رجا ضعیف است و علما گفته‌اند بر روایت او اعتماد نمی‌توان کرد و علی بن جابر و عثمان بن داود هاشمی هر دو مجهولند ولی از ضعف اسناد علم به کذب روایت حاصل نمی‌شود تا نقل آن جایز نباشد. حاج شیخ عباس قمی ره .دارد.... @asheghanezohor ✨🌹🍃🌸🌸🍃🌹✨