eitaa logo
مشاور خانواده| خانم فرجام‌پور
4.6هزار دنبال‌کننده
15.5هزار عکس
4.5هزار ویدیو
133 فایل
💞کمک‌تون می‌کنم از زندگی لذت بیشتری ببرید💞 🌷#کبری فرجام‌پور هستم، نویسنده و مشاور تخصصی 👇 💞همسرداری و زناشویی 👼تربیت فرزند 🥰اصلاح مزاج ارتباط با ما و تبلیغات👇 @asheqemola #فوروارد_وکپی_ممنوع⛔ http://eitaa.com/joinchat/2376597514Cd7df27c490
مشاهده در ایتا
دانلود
┄┅─✵💝✵─┅┄ اِلهی یا حَمیدُ بِحَقِّ مُحَمَد یا عالیُ بِحَقِّ علی یا فاطِرُ بِحَقِّ فاطمه یا مُحْسِنُ بِحَقِّ الحسن یا قدیمَ الاِ حسان بِحَقِّ الحُسَیْن عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَجَ صاحبَ العصرِ والزَّمان سلام صبح بخیر🌹 http://eitaa.com/joinchat/2376597514Cd7df27c490 اسراردرون
✨امام صادق (ع) فرمودند: «به راستی اگر امیرالمؤمنین (ع) فاطمه (س) را به ازدواج خود در نیاورده بود، تا روز قیامت بر روی زمین از آدم تا پس از آدم برای فاطمه (س) همتایی نبود.»✨ http://eitaa.com/joinchat/2376597514Cd7df27c490 اسراردرون
💚 در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی من ظهور لحظه‌ها را می‌شمارم تا بیایی خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری در مسیرت جان‌فشانم گل‌بکارم تا بیایی http://eitaa.com/joinchat/2376597514Cd7df27c490 اسراردرون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از علیرضا پناهیان
🔴فاطمیه یعنی اعتراض به جنایت «سکوت مردم» 🔴«جامعه‌ترس بودن» ریشۀ سکوت افراد در موقع امر به معروف و نهی از منکر است 🔴احساس ضعف و ترس نسبت به جامعه، عامل روانیِ گرایش به دین فردی است 👈🏻 فریادهای فاطمیه بر سر جامعۀ دینی(ج۲) 🔰 چرا ما اکثراً دین را یک امر فردی می‌دانیم و زیاد به ابعاد اجتماعی دین، نمی‌پردازیم؟ ریشۀ این مشکل بیشتر از اینکه جهل ما باشد، یک ویژگیِ روحی و روانی‌ است که اکثر انسان‌ها دچارش هستند و آن «جامعه‌ترس» بودن است. 🔰 آدم‌ها نوعاً نسبت به جامعه، منفعل و ترسو هستند؛ یعنی از انبوهیِ جمعیت می‌ترسند و مقهور آن می‌شوند لذا نسبت به جامعه صرفاً احساس متأثرشدن دارند نه مؤثر بودن بر جامعه. 🔰 یکی از علامت‌های مقهورشدن و تحت تأثیر جامعه قرارگرفتن این است که اگر کسی یا گروهی، ما را تشویق کند حالمان خوب بشود و اگر ما را تحقیر و تمسخر کند، حالمان بد بشود. 🔰 کسی که نسبت به جامعه احساس ترس داشته باشد، نمی‌تواند اهلِ امر به معروف و نهی از منکر باشد و موقع امر به معروف، ساکت می‌شود. چون امر به معروف یعنی «من قدرت دارم جامعه را تغییر بدهم. من می‌خواهم بر جامعه تأثیر بگذارم و نمی‌خواهم از جامعه متأثر بشوم.» 🔰 تربیت دینی ما می‌گوید که نباید جامعه‌ترس، منفعل و متأثر نسبت به جامعه باشیم. اینکه خیلی‌ها امر به معروف و نهی از منکر را ترک می‌کنند به‌خاطر ضعف و انفعال نسبت به جامعه است. خیلی از آدم‌های خوب، حاضر نیستند از آبروی خود در راه دین خدا خرج کنند چون شجاعتِ این کار را ندارند. 🔰 اگر مسئولان جامعه‌ای بد باشند و خراب‌کاری کنند، آدم‌های خوب و معتبر جامعه هم مقصرند؛ چون اینها اگر فریاد بزنند، هیچ مسئولی جرأت خراب‌کاری نخواهد داشت. این آدم‌های خوب، کِی سکوت می‌کنند؟ وقتی که از جامعه بترسند، نه از خدا. 🔰 فاطمیه و عاشورا، در واقع قیام و اعتراض نسبت به جنایت مردم است؛ جنایت سکوت و تنهاگذاشتنِ ولیّ خدا! فاطمیه «به راه آوردنِ مردم» با پهلوی شکسته است. زینبیه هم فریاد بر سر مردم با چادر خاکی است. 👤علیرضا پناهیان 🚩هیئت ثارالله قم - ۹۸.۱۱.۷ 👈🏻 متن کامل + صوت: 📎 Panahian.ir/post/5936 @Panahian_ir
Panahian-Clip-RavabeteEgbari.mp3
1.44M
🎵روابط اجباری 👈محل سرمایه گذاری اینجاست؛ اشتباه نرو! سرمایه گذاری برای خانواده جمعه ها متعلق به خانواده ❤️😊 انسان در پی روابط اجباری به تکامل می رسد هرچی رشد توی روابط اجباری است هرچی رزقِ، تو روابط اجباریه👌👌 اخلاق خوبت برای خانوادت باشه😊👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💥 بالاخره دومین رمان تنهامسیری به چاپ رسید!😍 ✅ رمان تنهامسیری "فرشته کویر" نوشته خانم فرجام پور، از اساتید مجموعه تنهامسیرآرامش💕 🎉 قیمت کتاب با تخفیف: ۲۰ هزار تومان ادمین سفارش کتاب ها:👇🏼💥 @Admin_ToysTma 🎈 کانال فروشگاه محصولات فرهنگی تنهامسیرآرامش👇 @ToysTma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 حکمت چیست؟ 💐کتاب همچون دارویی که موجب بهبودی میشود 🌺🌺🌺 امام صادق عليه السلام مى‏فرمود: «و هر كه را حكمت داده شد خير بسيارى داده شده است». (بقره/ 272) منظور از حكمت عبارت است از: شناختن امام، و اجتناب از گناهان كبيره كه خداوند بر انجام دهنده‏اش آتش را واجب گردانيده است. 📚 وسائل‌الشیعه، کتاب جهاد با نفس ، ج۱۵، ص315 💠💠
🔸🔹 💠شرافت علم از منظر آیات حکمت، گمشده مؤمن کتاب به زبان ساده آیه بعدی در رابطه با اهمیت علم و عالم در قرآن مجید مربوط به آیه 269 از سوره بقره است يُؤْتىِ الْحِكْمَةَ مَن يَشَاءُ وَ مَن يُؤْتَ الْحِكْمَةَ فَقَدْ أُوتىِ‏َ خَيرًْا كَثِيرًا وَ مَا يَذَّكَّرُ إِلَّا أُوْلُواْ الْأَلْبَابِ(269) 🔸 حكمت امری است آنچنان محكم ، كه هيچ رخنه و يا سستى در آن نباشد، 🔹حكمت را به معنى معرفت و شناختِ اسرار و آگاهى از حقايق و رسيدن به حقّ دانسته‏اند كه خداوند به بعضى از افراد به خاطر پاكى و تقوا و تلاش عطا مى‏كند، تا آنان وسوسه‏هاى شيطانى را از الهامات الهى باز شناخته و چاه را از راه و شعار را از شعور تشخيص دهند و اين خير كثير است. 🔸گرچه مال وثروت خير است، ولى خيرِ كثير، داشتنِ ديد وقدرت تشخيص است. كسانى كه از آن خير انفاق كنند، به خير كثير مى‏رسند. «أَنْفِقُوا مِنْ طَيِّباتِ ... يُؤْتِي الْحِكْمَةَ» 🔹حكمت هديه‏اى كليدى و مادر همه‏ى خيرات است. هركه آن را داشت چيزهاى زيادى خواهد داشت. «وَ مَنْ يُؤْتَ الْحِكْمَةَ فَقَدْ أُوتِيَ خَيْراً كَثِيراً» 🔸" خدا حكمت را به هر كس كه بخواهد مى‏دهد" 🔆از حضرت امام جعفر صادق صلوات اللّه عليه كه در تفسير اين آيه فرموده كه «حكمت طاعت خدا و معرفت امام است» 🔆 و در حديث ديگرست از آن حضرت صلوات اللّه و سلامه عليه كه «معرفت امام است و اجتناب از پناهان و كبائر است » پ.ن: توضیحات این آیه از تفسیر المیزان و تفسیر نور انتخاب شده است . 💠💠