eitaa logo
🌱آیه های زندگی🌱
328 دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
525 ویدیو
14 فایل
#خانه داری #مهدویت #ازدواج #روانشناسی #مذهبی https://harfeto.timefriend.net/17180058032928 لینک ناشناس کانال آیه های زندگی👆👆👆نظرات،پیشنهادات وانتقادات خودتان را با ما میان بگذارید
مشاهده در ایتا
دانلود
استان: زنجان شمارهٔ ثبت: ۱۱۸۸ تاریخ ثبت ۲۰۰۵ (طی نشست بیست‌ونهم) شماره ثبت ملی: ۱۶۶ تاریخ ثبت ملی: ۱۵ دی
گنبد سلطانیه آرامگاه اُلجایتو (سلطان محمد خدابنده) است. او هشتمین سلطان مغول بود. گنبد سلطانیه بین سال‌های ۱۳۰۲ تا ۱۳۱۲ میلادی (۷۰۳ تا ۷۱۳ هجری قمری) به دستور سلطان محمد خدابنده و با نظارت رشیدالدین فضل‌الله همدانی در شهر سلطانیه (پایتخت ایلخانیان) ساخته شد و از آثار مهم معماری ایرانی و اسلامی به‌شمار می‌رود. گنبد سلطانیه در سال ۲۰۰۵ میلادی در فهرست آثار میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌است. این بنا اولین گنبد بزرگ آجری جهان قبل از گنبد کلیسای سانتا ماریا دل فیوره است و رتبه سوم گنبدهای بزرگ جهان به مسجد ایاصوفیه اختصاص دارد. که توسط مغول‌ها (دوره حمله مغول‌ها به ایران) ساخته شد.
گنبد مزبور در پنج فرسخی سمت شرقی شهر زنجان در داخل باروی شهر قدیم سلطانیه قرار گرفته و بنایی است هشت ضلعی که طول هر ضلع آن ۸۰ گز است. هشت مناره نیز دار اطراف گنبد دارد؛ و قدیمی‌ترین گنبد دوپوش موجود در ایران است. رنگ گنبد آبی است. بر روی این اضلاع گنبد بلندی قرار نوشته‌اند. ارتفاع بنا ۴۸٫۵ متر و قطر دهانه داخلی آن ۲۵٫۵ متر می‌باشد در قسمت بالایی آن ساختمان دور تا دور اتاق‌ها و غرفه‌گرفته. خود گنبد از کاشی‌های فیروزه‌ای رنگ پوشیده و سقف داخل اتاق‌های بالا با گچ‌بری‌ها و آجرهای رنگارنگ تزیین یافته‌است. در حاشیه طاقها آیات قرآنی و اسماالله با خط جلی نوشته شده‌است. حکاکی‌هایی در آجرهای دیوارها و سقف‌های رنگین بنا نیز دیده می‌شود. تزیینات و چگونگی ساخت این آرامگاه در واقع نقطهٔ عطفی در معماری آن دوران بوده به این شکل که سبکی جدید را در معماری به‌وجود آورده که از معماری سلجوقی جدا شده‌است.
کار طراحی این گنبد هشت ضلعی هم بر عهده فضل‌الله همدانی وزیر ایلخانیان بود. این گنبد در طول مدت ده‌سال توسط معماری به نام سید علی شاه به همراه سه‌هزار کارگر برپا می‌گردد. بعد از اتمام ساخت کار تزیین بنا آغاز شده و سه‌سال زمان می‌برد. @ayeha313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸با توکل به اسم الله 🌲روزمون را آغاز میکنیم 🌸براتون هفته ای عالی 🌲پراز لطف و رحمت الهی 🌸پراز خیر و برکت و سلامتی 🌲به دور از غصه و غم آرزومندم 🌸شروع هـفته تون پرازبهترینها 🌲الـهـــی به امیـــد تــــو @ayeha313
امیرالمؤمنین‌ علی‌ علیه‌‌السلام : ألا لا خَیرَ فی قِراءةٍ لیسَ فیها تَدَبُّرٌ، ألا لا خَیرَ فی عِبادَةٍ لیسَ فیها تَفَقُّهٌ بدانید در قرآن خواندنی ڪه با تدبّر همراه نباشد، خیرے نیست؛ و بدانید ڪه در عبادتی ڪه با فهم و اندیشه توأم نباشد، خیرے نیست. منبه : 👇 بحارالأنوار: ج ۴، ص ۲۱۱، ح ۹۲ @ayeha313
🌱آیه های زندگی🌱
#مجردانه 🌺یکی از فاکتورهای مهم برای آمادگی‌های پیش از #ازدواج، #بلوغ_جنسی و تعهد و وفاداری است.
🌺یکی از فاکتورهای مهم برای آمادگی‌های پیش از ، و تعهد و وفاداری است. ⭕️تعهد ضامن ایجاد فضای امن روانی و عاطفی در خانواده است. ما گاهی به غلط فکر می‌کنیم اگر قبل از ازدواج روابط متعدد با جنس مخالف داشته‌ باشیم، بعد از ازدواج دچار مشکل نشده و می‌توانیم به همسرمان متعهد باشیم؛ چنین امری محال است. ⭕️افراد متعهد قبل از ازدواج و بعد از ازدواج هم متعهد باقی می‌مانند، اما عادت به روابط سطحی و گذرا با افراد متعدد، وفادار بودن به یک شخص را برایمان سخت خواهد کرد. ⭕️ازدواج حلال مشکلات ما نیست و با ازدواج معجزه‌ای در شخصیت ما صورت نمی‌گیرد. ⭕️قبول این قضیه که زن و مرد با یکدیگر متفاوت هستند و از دو دریچه مختلف به مسائل می‌نگرند، مارا در درک بهتر طرف مقابل یاری خواهد کرد. ⭕️با این تفاسیر برای یک ازدواج موفق نباید بر اساس هیجان تصمیم گرفت تا به همان سرعت باعث جدایی و طلاق شود. @ayeha313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجوری دیگه میتونی لیوان یکبار مصرفتو به راختیاستفاده کنی @ayeha313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰احڪـــام‌ ازدواجـ ⁉️ آیا افراد مبتلا به ایدز و بیماری‌های واگیردار می توانند با افراد سالم ازدواج کنند؟🧐 ✅ اگر این ازدواج باعث بیماری شخص سالم و به خطر افتادن جان وی میشود، جایز نیست، ولی اگر راهکاری وجود دارد که با مراقبت و... بیماری فرد مبتلا به فرد سالم سرایت نکند مانعی نیست. @ayeha313
👇👇👇 ♨️سوال: 🔰آيا اهل بهشت همه مسلمان هستند؟ ✍️پاسخ: ✅خير بهشت اختصاص به مسلمانان ندارد اگر چه تنها دين حق دين اسلام است اما ممکن است غير مسلمانان از افراد جاهل قاصر يا مستضعف فکري باشند در اين صورت هر کار خوبي که به قصد پاداش الهي و ثواب انجام دهند خداوند به آنها پاداش خواهد داد. جاهل قاصر کسي است که يا راه حق به او نرسيده باشد يا اگر رسيده باشد در او شک و ترديد ايجاد نکرده باشد يا اگر در او شک و ترديد ايجاد کرده باشد امکان تحقيق و کشف حقيقت براي او وجود نداشته باشد او اگر (مثلا) کليسا مي رود يقين دارد که مسيحيت حق است اگر مي دانست اسلام حق است به جاي کليسا به مسجد مي رفت پس او به دنبال حق است اما در تشخيص مصداق آن اشتباه کرده است در حقيقت خداوند به جهت حقيقت جويي او، او را وارد بهشت مي کند البته به اين شرط که به آنچه عقل خود مي فهميده عمل کرده باشد براي مثال عقل او مي فهمد که دروغ، بد است ظلم بد است مردم آزاري بد است اگر بر خلاف آنها عمل کند از جهت مخالفت با درک عقل خود استحقاق جهنم دارد اگر چه از حهت دين و مذهب استحقاق جهنم ندارد زيرا فرض اين است که او جاهل قاصر است. @ayeha313
💚چرا در قورمه سبزی از لیمو عمانی استفاده کنیم ؟ ↩️ مضرات گوشت را کاهش می دهد ↩️ چربی غذا را کنترل می کند ↩️ سرشار از ویتامین c می باشد ⚠️بهتر است خود لیمو عمانی را بعد از اتمام پخت بیرون بیاندازید @ayeha313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
[به مناسبت بیانیه روسیه درباره جزایر ایرانی] 👇 ❌ شبهه بیانیه مشترک روسیه و شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر ایرانی را دیدید؟ دیدین روسیه از پشت خنجر زد؟ ✅ پاسخ 🔹 اولا ایران نیز شبه جزیره کریمه و چهار منطقه دیگر که مورد اختلاف روسیه با اوکراین است را جزء روسیه نمی داند. پس اختلاف نظرهای سیاسی طبیعی است و نمی توان انتظار داشت که همه یکسان فکر کنند. 🔹ثانیاً آنچه در بیانیه مشترک وزرای امور خارجه شورای همکاری خلیج فارس و روسیه آمده، حمایت از «تلاش‌های امارات عربی متحده برای راه‌حل مسالمت‌آمیز به منظور حل مسأله جزایر سه گانه تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی از طریق گفت‌وگوهای دوجانبه و یا مجامع بین‌المللی» است. پس روسیه صرفاً از مذاکره و راه های بین المللی برای حل مسئله حمایت کرده نه اینکه امارات را مالک جزایر ما دانسته باشد. 🔹ثالثاً با همه‌ی اینها، ما با روسیه و هیچ کس دیگر، تعارف نداریم و در همین حد هم انتظار هم نوایی با امارات را نداریم و لذا سفیر وی امروز احضار و مراتب اعتراض ایران به این کشور ابلاغ شد. چون ایران خود را مالک قطعی این جزایر می داند و این موضوع را قابل مذاکره نمی داند. سفیر روسیه نیز احترام به تمامیت ارضی ایران را پذیرفته است. (خلاصه مثل غرب گدا ها نیستیم که چشممون را بر همه ظلمهای غرب ببندیم و برای اینکه بدشون نیاد هیچی نگیم) 🔻بارها گفته ایم که کشورهای مختلف در دنیا به دنبال منافع خود هستند و با کسی عقد اخوت ندارند. مهم این است که با دیپلماسی فعال و قدرتمند، از حقوق و منافع خود دفاع کنیم. در رابطه با روسیه نیز ایران به همین شکل عمل می کند اما پروپاگاندای رسانه ای غرب و غرب گرایان با بزرگنمایی برای اینکه تسلط خود برای ایران عزیز ما را بازیابی کنند، در فضای رسانه ای و مجازی روسیه هراسی ایجاد می کنند تا ایران نتواند از منافع مشترک خود با این کشور و دیگر کشورهای همسایه بهره مند گردد. @ayeha313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
زاده: اول خرداد ۱۳۰۰ اصفهان، ایران درگذشته: ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ تهران، ایران ژانر: موسیقی سنتی ایرانی ساز(ها): تار سال‌های فعالیت ۱۳۳۰–۱۳۹۲ جایزه(ها)؛ نشان درجه یک فرهنگ و هنر
جلیل شهناز در سال ۱۳۰۰ در اصفهان به دنیا آمد. تقریباً همه اعضای خانواده وی با موسیقی آشنایی داشتند و در رشته‌های مختلف هنر از جمله تار، سه‌تار، سنتور و کمانچه به مقام استادی رسیدند. پدرش «شعبان‌خان» علاقه وافری به موسیقی اصیل ایرانی داشت و علاوه بر تار که ساز اختصاصی او بود، سه‌تار و سنتور هم می‌نواخت. عموی او غلامرضا سارنگ (سارنج) هم از نوازندگان کمانچه بود. جلیل شهناز از کودکی به موسیقی علاقه‌مند شد و نواختن تار را نزد برادر بزرگ خود حسین شهناز که به خوبی ساز می‌نواخت، آغاز کرد. پشتکار زیاد و استعداد شگرف جلیل به حدی بود که در سنین جوانی از نوازندگان خوب اصفهان شد در کتاب «موسیقی‌دانان ایرانی» نوشته پژمان اکبرزاده آمده‌است: «شهناز نوازندگی در رادیو اصفهان را از سال ۱۳۲۸ آغاز کرد و در سال ۱۳۳۶ به دعوت سازمان رادیو به تهران آمد و در برنامه‌های گوناگونی مانند برنامه گل‌ها، ارکستر حسین یاحقی و… به عنوان تک‌نواز و همنواز به فعالیت پرداخت. وی همچنین در گروه «یاران ثلاث» (همراه با تاج اصفهانی و حسن کسایی) و گروه اساتید موسیقی ایران کنسرت‌های بسیاری را در داخل و خارج از ایران اجرا نمود. شهناز در برنامه‌های جشن هنر شیراز نیز حضوری فعال داشت.»
این نوازنده تار در طول زندگی هنری خود با هنرمندان کشور از جمله فرامرز پایور، حبیب‌الله بدیعی، پرویز یاحقی، همایون خرم، علی تجویدی، منصور صارمی، رضا ورزنده، امیر ناصر افتتاح، جهانگیر ملک، اسدالله ملک، حسن کسائی، سید محمد موسوی، حسین تهرانی، تاج اصفهانی، ادیب خوانساری، محمودی خوانساری، عبدالوهاب شهیدی، اکبر گلپایگانی، حسین خواجه امیری، محمد رضا شجریان، شهرام ناظری، حسن زیرک، علی‌اصغر شاه‌زیدی، طباطبائی و محمد اصفهانی و علی رستمیان همکاری داشته‌است. وی در دههٔ ۱۳۶۰ همراه با فرامرز پایور (سنتور)، علی اصغر بهاری (کمانچه)، محمد اسماعیلی (تنبک) و سید محمد موسوی (نی) «گروه اساتید موسیقی ایران» را تشکیل داد و با این گروه، مسافرت‌های متعددی به کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکا داشت. آلبوم کنسرت اساتید موسیقی ایران با آواز شهرام ناظری یکی از حاصل‌های این همکاری است
وی در سال ۱۳۸۳ به عنوان چهره ماندگار هنر و موسیقی برگزیده شد. همچنین در ۲۷ تیر سال ۱۳۸۳، مدرک درجه یک هنری (معادل دکترا) برای تجلیل از یک عمر فعالیت هنری به جلیل شهناز اهدا شد. در سال ۱۳۸۷ محمدرضا شجریان، گروهی را که با آن کار می‌کرد، به افتخار جلیل شهناز، گروه شهناز نام گذاشت. جلیل شهناز علاوه بر نواختن تار که ساز اختصاصی او بود، با نواختن سه‌تار، ویلون، سنتور، تمبک نیز آشنایی داشت
جلیل شهناز پس از تحمل یک دوره بیماری و همچنین به دلیل کهولت سن در صبح روز دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ در سن ۹۲ سالگی در بیمارستان آراد درگذشت. و پیکر او در قطعه هنرمندان بهشت‌ زهرا به خاک سپرده شد محمدرضا شجریان پس از درگذشت جلیل شهناز گفت: «استاد جلیل شهناز در من شور و عشق آفرید و من با صدای تار شهناز بدین جا رسیدم و کلمهٔ استاد فقط لایق شهناز و استاد جلیل شهناز را بسان حافظ که تکرار ناشدنی‌ست و با احترام به تمام نوازندگان تار پس از استاد شهناز باید دفتر تار ایران بسته شود.» پس از درگذشت جلیل شهناز، رامیز قلی‌اف نوازنده برجسته تار در جمهوری آذربایجان پیام تسلیتی به همین مناسبت از طریق سفارت جمهوری اسلامی ایران ارسال کرد.
برخی از آثار شهناز آلبوم «عطرافشان» (همراه با تمبک محمد اسماعیلی). «زبان تار» (تا تمبک جهانگیر ملک)... - کتاب «گل‌های جاویدان» (پانزده قطعه برای تار و سه تار). نت نگاری: هوشنگ ظریف. انتشارات سرود، تهران، ۱۳۷۹. برخی از آلبوم‌های جلیل شهناز حضور در برخی شماره‌های مجموعه آلبوم آشنایی با شیوه آواز غلامحسین بنان غم‌زده (همایون خرم، جلیل شهناز، امیرناصر افتتاح) پانزده قطعه برگزیده برای تار @ayeha313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❄️هفته تون عـالـی 💫خـدایا ⛄️درشروع هفته بهتـرین ها ❄️را هـدیه دوستانم کن 💫بهتـرین هفته ⛄️بهتـرین موفقیت ها ❄️بهتـرین لحظه ها 💫بهتـرین کسب و کار ⛄️بهتـرین پیشرفت ها ❄️و بهتـرین زندگی را 💫روزتون زیبـا و در پنـاه خـدا @ayeha313
پيامبر رحمت و مهربانی ها ؛ صلي الله عليه و آله : خَيْرُ الاَْصْحابِ صاحِبٌ اِذا ذَكَرْتَ اللّه َ اَعانَكَ وَ اِذا نَسيتَ ذَكَّرَكَ...؛ بهترين دوستان كسى است كه هرگاه خدا را ياد نمودى تو را يارى كند و چون خدا رافراموش نمودى به يادت آورد...؛ منبع : 👇 [نهج الفصاحه، ح ۱۴۷۹] @ayeha313
✅ استاد مطهری در مراسم ازدواج یکی از دختران خود در اصفهان در سال ۱۳۵۶ 🟢 یک نوع پختگی که جز با تاهل به دست نمی‌آید 🔹 بعضی عوامل هستند که تا انسان کلاس آن را طی نکند آن پختگی مخصوصی را که باید پیدا کند، پیدا نمی‌کند. مثلًا ازدواج از نظر اسلام از چند جنبه مقدس است. برخلاف مسیحیت که تجرّد در آن تقدس دارد، در اسلام تأهّل تقدس دارد. 🔸 چرا اسلام برای تأهل تقدس قائل است؟ یکی از موارد تقدسش جنبه تربیتی روح انسان است. یک نوع پختگی و یک نوع کمال برای روح انسان هست که جز به وسیله تأهل پیدا نمی‌شود. 🔹 یعنی اگر یک مرد یا یک زن تا آخر عمر مجرّد بماند ولو اینکه تمام عمرش را ریاضت بکشد، نماز بخواند، روزه بگیرد، به مراقبه و مجاهده با نفس بگذراند، در عین حال یک نوع خامی در روح این آدم مجرد هست و علتش این است که متأهّل نشده است؛ چه زنِ مجرّد باشد چه مرد مجرّد. این است که اسلام تأهل را سنت می‌داند. 📗 استاد مطهری، آزادی معنوی، ص۱۷۱ @ayeha313
چرا رهبری را حل نمی‌کند؟ و چرا برخی مسئولینی که توسط رهبری گذاشته می‌شوند بد عمل می‌کنند؟ ✅ وظایف ، قوای سه گانه، سازمان‌ها و نهادها و ...، همه در قانون اساسی تبیین شده است. آیا انتظار می‌رود رهبری تمامی ساختار اداره کشور را به هم بزنند، قوانین را ملغی کنند و خودشان از رئیس جمهور، نمایندگان و رئیس مجلس، تا تمامی مسئولان و کارمندان را عزل و نصب نمایند؟! آیا تمامی مشکلات و انحرافات، با عزل و نصب‌ها برطرف می‌شود؟! 1. کار رهبری در ، این است که رئیس یا مسئولی متناسب با مقتضیات و امکانات برای یک مجموعه‌ای انتخاب و منصوب نماید و کار اجرایی با ایشان نیست. 🔸 بدیهی است که اگر قرار باشد برای هر نهاد یا مجموعه‌‌ای مسئولی بگمارند و سپس خودشان وارد عملیات اجرایی گردند، نه آن انتصاب معنا و مفهومی دارد و نه این کار شدنی است. این توقع، مثل این است که گفته شود: چون رئیس صدا و سیما را ایشان منصوب می‌کنند، پس تمامی مدیران، کارگردانان، بازیگران، فیلم‌نامه نویسان، مجریان اخبار و گزارشگران ورزشی و ... را نیز ایشان انتخاب کنند و در مقابل کوچکترین کارهای این مجموعه هم باید رهبری پاسخگو باشد! فقط عزل و نصب برخی نهادها را بر عهده رهبری گذاشته است. تنها موردی که علاوه بر عزل و نصب مدیران، فرماندهی آن نیز به عهده رهبری است، امور می‌باشد، زیرا ایشان در قانون اساسی فرمانده کل قواست. لذا می‌توان و نقاط ضعف نیروهای نظامی را با دستاوردهای کلیه امور غیر نظامی مقایسه کرد تا تفاوت مدیریت رهبر انقلاب با سایرین مشخص شود. 2. بازوان اجرایی ولیّ فقیه، چه کسانی هستند؟ آیا به جز ، نهادها و سازمان‌های رسمی و مردم که هر کدام وظایف مشخصی دارند؟! آیا می‌تواند از آسمان نیرو بیاورد، یا باید با همین‌ها کار کند؟ همه نهادهای انتصابی و انتخابی به عنوان بازوهای رهبری به شمار می‌روند. بنابراین اگر ضعیف عمل کنند، رهبری نمی‌تواند حکومت دیگر و مستقلی ایجاد نموده و شخصاً وارد امور اجرایی گردد. 🔸 گاهی مدیریت‌ها، از رهبری گرفته تا منصوبین یا منتخبین، همه عالی هستند، اما بدنه ضعیف است، حال یا ضعف ناشی از کمبود است، یا ضعف برنامه‌ریزی، یا ضعف نیروی اجرایی، یا ضعف بودجه و به طور کلی ضعف بدنه! حال رهبری چه کند؟! 3. ولی فقیه، در بالاترین افق و قلّۀ «رصد» قرار دارند؛ به لطف الهی به خاطر ، تقوا، دانش، بینش، شجاعت و سایر کمالات، دوست و دشمن، خیر و شر، راه‌کارهای کلّی برای عبور از مشکلات، مسیر صحیح رشد و را می‌شناسند و می‌شناسانند. اما توجه، دقت و عمل، کار امّت است، چه نهادها و مسئولان و چه مردم. 🔸 اصلی‌ترین و مهم‌ترین کار در جلوگیری از انحرافات، آنها و تذکر به آنها و روشن کردن راهکارها و تلاش برای مساعد نمودن شرایط جهت هدایت در صراط مستقیم و جلوگیری از انحرافات می‌باشد که در تبیین سیاست‌های کلّی نظام محقق می‌گردد. لذا نه وظیفه دارد و نه اصلاً می‌تواند که در اجرا، از تمامی انحرافات جلوگیری نماید. 4. ولی فقیه، خود بارها به پرسش دربارۀ پاسخ داده‌اند: «من هم بارها قبلاً گفته‌ام که رهبری نمی‌تواند در تصمیم‌گیری‌های موردیِ دستگاه‌های گوناگون دولتی مدام وارد بشود و مدام بگوید این باشد، این نباشد؛ این نمی‌شود. نه قانون این اجازه را می‌دهد، نه منطق این اجازه را می‌دهد.» (12/4/1395). رهبر انقلاب، این موضوع را اینگونه تبیین می‌نمایند: در واقع رهبری، یک مدیریت کلان ارزشی است. همین طور که اشاره کردم، گاهی اوقات فشارها، مضیقه‌ها و ضرورتها، مدیریت‌های گوناگون را به بعضی از انعطاف‌های غیر لازم یا غیر جائز وادار می‌کند؛ رهبری بایستی مراقب باشد، نگذارد چنین اتفاقی بیفتد. این مسئولیتِ بسیار سنگینی است. این مسئولیت، مسئولیت اجرائی نیست؛ دخالت در کارها هم نیست. حالا بعضی‌ها دوست می‌دارند همین طور بگویند؛ فلان تصمیم‌ها بدون نظر رهبری گرفته نمی‌شود. نه، اینطور نیست. ... دستگاه‌های گوناگون - قوه‌ی قضائیه، قوه‌ی مجریه، قوه‌ی مقننه - مثل همه‌ی دنیا، کارهای موظف قانونی خودشان را دارند انجام می‌دهند، با اختیارات کاملی که در معین شده؛ اما حرکت کلان و کلی به سمت آن آرمان‌ها باید منحرف نشود؛ اگر منحرف شد، باید گریبان رهبری را گرفت، او را بایستی مسئول دانست؛ او مسئول است که نگذارد. (24/7/1390 @ayeha313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا