eitaa logo
سنگر جنگ رسانه
26 دنبال‌کننده
133 عکس
67 ویدیو
1 فایل
پایگاه توزیع «مهمات جنگ رسانه‌ای» آموزش «سواد رسانه» و «تبلیغ در فضای مجازی»
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از سبک زندگی
تبلیغ در فضای مجازی.mp3
10.21M
کارگاه تبلیغ در فضای مجازی بیت العباس مهریز، ۴۰۲‌/۹‌/۹ حمیدی‌زاده
هدایت شده از سبک زندگی
تبليغ در فضاي محازي، دفتر تبليغات مهريز.-.mp3
19.16M
کارگاه تبلیغ در فضای مجازی دفتر تبلیغات مهریز، ۴۰۲‌/۹‌/۲۳ حمیدی‌زاده
هدایت شده از سبک زندگی
فرزند آوري.mp3
19.76M
فرزند آوری ایام فاطمیه - مهریز - ۲۷ آذر ۴۰۲ حمیدی‌زاده
هدایت شده از سبک زندگی
تحکیم خانواده و روابط زوجین.mp3
27.76M
تحکیم خانواده و روابط زوجین - کیفیت رابطه توحیدی میان زوجین - تقسیم صفات خدا بین زن و مرد - ملاک تفاهم، تقارن است و نه تشابه. مسجد قاسم بن الحسن‌ِع بیمارستان فاطمة الزهراء‌س مهریز، ۲۸ آذر ۴۰۲ حمیدی‌زاده پاسخگویی در گروه «خانواده و سبک زندگی»: https://eitaa.com/joinchat/2466185868C1a489521a7
هدایت شده از سبک زندگی
کلاس تبلیغ در فضای مجازی.mp3
10.95M
تخصصی تبلیغ کلاس «تبلیغ در فضای مجازی» چرایی و چگونگی جهاد تبیین در فضای مجازی - ۲۷ آذر ۴۰۲ مهریزِ یزد، حوزه علمیه امام صادق‌ع حمیدی‌زاده
هدایت شده از سبک زندگی
هن لباس لکم و أنتم لباس لهن.mp3
310.4K
سوره بقره، آیه ۱۸۷: «هنّ لباس لکم و أنتم لباس لهنّ». این آیه شریفه اشاره دارد به اینکه زن و شوهر یکدیگر را هم‌پوشانی می‌کنند و مکمل هم هستند. هم‌پوشانی در صورتی محقق می‌شود که هریک آنچه دیگری ندارد را داراست و این به معنی تفاوت نقشها و صفات آنها است. اگر زن و مرد در کانون خانواده تفاوتی بین نقشها و صفاتشان قائل نباشند و در صدد تشبّه قرار گرفته، مانند هم عمل کنند، با قرار گرفتن در جایگاه دیگری، طرف مقابل را از آن جایگاه رانده و در این رقابت یکدیگر را زمین می‌زنند! حمیدی‌زاده
هوشیار باشید.... حمله مجدد بی‌بی‌سی به عمامه و روحانیت! بی‌بی‌سی در عملیات قبلی خود در جنگ رسانه‌ای برای از بین بردن مقبولیت روحانیت، اقدام به الگو دادن به مردم در برخورد با روحانیون و هتک فیزیکی عمامه نمود که در این زمینه افشا شده و شکست خورد و حالا با روشی جدید وارد عمل شده! در اقدام قبلی بی‌بی‌سی مردم را هدف قرار داده و تلاش می‌کرد آنها را به جان روحانیت بیندازد؛ اما این بار هدف خود روحانیون هستند و سعی دارد ستون پنجم خود را با روشهای نامحسوس بین روحانیون نفوذ داده، تاکتیک خود را در پیامهای متنوع و پراکنده، بر زبان خود روحانیت جاری کند! یادمان باشد صلابت و‌ قداست عمامه و لباس روحانیت، دفاع ناشیانه و عوامانه در پوشش طنز و روشهای محقّری که عزت و اقتدار طلاب و روحانیون مظلوم را خدشه‌دار کند، برنمی‌تابد و در این باره باید با دقت و بصیرت به مسأله نگاه و موضع صحیح را اختیار نماییم.
هدایت شده از سبک زندگی
خانواده در قرآن.mp3
50.3M
خانواده در قرآن پرسش و پاسخ حمیدی‌زاده
هدایت شده از سبک زندگی
فضای مجازی جامعه هدف.mp3
27.11M
عامل انفعال در فضای مجازی فضای مجازی فضای مواجهه با جامعه هدف است، نه جامعه مصرف. حمیدی‌زاده
هشدار امنیتی! جسم و روح در صفات و خصوصیات هر جنسیت باهم هماهنگ است. مثلاً مرد همانگونه جسم و ظاهر زمخت دارد، روح و رفتارش نیز زمخت است. حیا صفتی است در روح زنان که معادل جسمانی آن حجاب است؛ چرا که آدمی به میزان حیای درونی که دارد، ظاهر خود را جمع و جور می‌کند. هر اندازه که حجاب زن کنار رود، موجب دریدگی و سلیطه‌گری او می‌شود که این دریدگی در زبان آنها ظاهر و اگر همه‌گیر شود، موجب تسلط آنها شده، مرزهای اخلاق و آرامش عمومی را می‌درَد و ناامنی جامعه را به دنبال دارد! پیشیگیری از این تسلط و ناامنی، با عمومی شدن نهی از منکر محقق می‌شود.
چرا رهبر که قدرت دارد ، مشکلات جامعه را حل نمی‌کند؟ ۱- محدوده وظائف رهبری در شرع و قانون معین شده است و ولی فقیه نمی‌تواند از آنچه شرع برایش تعریف کرده، فراتر برود. لذا رهبر موظف است به وظائفی که در اصل ۱۱۰ قانون اساسی برایش تعریف شده، عمل نماید و بیش از این از ایشان انتظار داشتن، منطقی و موجه نیست. ۲- رهبر شخص اول مملکت است و سیاستهای کلی نظام را بر عهده دارد. این در حالی است که هیچ‌گاه راهبردها و راهکارها باهم بر دوش یک نفر قرار داده نمی‌شود. زیرا وظائف راهبردی مستلزم نگاه کلی به امور است و راهکارها عنایت به جزئیات امور را در بر دارد و هیچگاه کلی‌نگری و جزئی‌نگری در یک نگاه و مدیریت واحد باهم جمع نمی‌شوند. ۳- وقتی از حضرت زهرا(س) درباره سکوت حضرت علی(ع) و اینکه «چرا حضرت برنمی‌خیزد تا حقش را بگیرد» سؤال کردند، ایشان در جواب فرمود: «پیشوای جامعه همانند قبله‌ای است که به سمت او می‌روند؛ نه اینکه او به سمت آنها برود»! [ ۱ ] ۴- ولایتی که رهبر بر مردم دارد، ولایت تشریعی است و نه ولایت تکوینی. به این معنا که قرار نیست امور مردم جبراً اصلاح شود؛ بلکه رهبر وظیفه خط‌دهی به جامعه دارد و با تبعیت ملت از او است که امور اصلاح می‌گردد. بنابراین همانگونه که خدا به بندگان خود اختیار داده، ولی خدا نیز موظف است به امت خود اختیار دهد تا آنها خود در قدمی که برای اصلاح امورشان برمی‌دارند، امتحان شوند. ۵. در نظام مردم سالاری دینی، افراد همانگونه که حقوقی دارند، به همان اندازه وظیفه نیز دارند و مصرف‌گرایی در ساختار چنین نظامی موجّه نیست. چرا که قرار است مردم خودشان به عنوان صاحبان حکومت امور جامعه را به دست گیرند؛ نه اینکه سربار حکومت باشند. بنابراین کسی که در این میان می خواهد فقط تکیه کند و برای خودش نقشی در حل مسائل قائل نیست، در زمره کودکان جامعه است! ۶. غرض نظام اسلامی این است که اگرچه مشروعیت امور مبتنی بر مبانی اسلام است، اما مقبولیت مردمی عهده‌دار حفظ شریعت باشد و مسئولیت سلامت امور جامعه را بر دوش گیرد. زیرا کرامت انسانی اقتضا می‌کند به جای اینکه مردم در امورشان از سوی حکومت شرطی شوند، مسئولیت امور جامعه متکی بر هویت، فرهنگ و شخصیت ملی بوده، استقلال ملت در اداره امور حفظ گردد. [ ۱ ] «مثلُ الإمامٍ مثل الکعبة إذ تُؤتیٰ و لا تَأتی». (بحار الأنوار، ج ۳۶، ص ۳۵۳) حمیدی‌زاده
هدایت شده از سبک زندگی
اقتصاد و تربيت.mp3
23.18M
موانع اقتصادی تربیت - کانون خانواده را بر روی اقتصاد بنا نکنیم. - شئون سه‌گانه تکیه‌گاه بودن مرد در خانواده حمیدی‌زاده