eitaa logo
دانشگاه‌مدافعان‌حریم‌ولایت
470 دنبال‌کننده
12.8هزار عکس
4هزار ویدیو
91 فایل
برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف #صلوات ألّلهُمَّ‌صَلِّ‌عَلى‌مُحَمَّدٍوآلِ‌مُحَمَّدٍوَعَجِّلْ‌فَرَجَهُم‌
مشاهده در ایتا
دانلود
توییتر مشاور باراک اوباما: 🔸ترامپ به دنیا ثابت کرد چقدر ضعیف است. او مثل یک سگ کوچک با قلا‌ده طلایی سعودی زانو زد. قبلا به پوتین و کیم جونگ اون تعظیم کرده بود و حالا به محمدبن‌سلمان. ✔️دیگه همه دنیا فهمیده‌اند که میتوانند این رئیس جمهور را بازی دهند.
حالا که ترامپ واضح گفته ملت ایران تروریستن، 👈احتمالا مخالفان نظام میرن تو کل دیکشنری ها ترجمه واژه "نِیشن" رو تغییر میدن به حکومت یا آخوند یا شاید هم سپاه پاسداران (: ⚠️ماجراهای کبک و کله و برف
اروپا شدن «صنعت» و «تکنولوژی» میخواد نه «مشروب» و «دیسکو»!
⚡️پروژه پاپ‌سازی از ولی فقیه با عقیم می‌شود 🔹لیبرال‌های ایرانی از همان سال نخست پیروزی انقلاب اسلامی، تمامی ظرفیت خود را به میدان آوردند تا اصل ولایت فقیه وارد قانون اساسی نشود. اما سیلی محکمی از ملت خورند و شهریور پنجاه و هشت، خبرگان منتخب ملت، این اصل را به تصویب رساند و آذر پنجاه و هشت، مردم به آن رای دادند. 🔹از همان روزی که مردم به اصل ولایت فقیه رای دادند، لیبرال‌ها پروژه براندازی نظام را آغاز کردند که در برهه‌های مختلف در اشکال گوناگون تجلی یافت. فتنه بنی‌صدر، فتنه منافقین، فتنه آیت‌الله منتظری، فتنه هفتاد و هشت، فتنه هشتاد و هشت و... همه و همه با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی طراحی شد. این جماعت هرچند خساراتی به کشور وارد کردند، اما چنان محکم بود که پس از هشتاد و هشت، از براندازی و تغییر ساختار کاملا ناامید شده و پروژه تغییر رفتار را کلید زدند، پروژه‌ای که رهبر حکیم انقلاب فرمودند هیچ تفاوتی با تغییر نظام ندارد. 🔹امروز باید توجه داشت که لازمه به فرجام رسیدن پروژه تغییر رفتار، بی‌اعتنایی به رهبری انقلاب در نظام مدیریتی کشور است؛ رهبر انقلاب سیاست‌گذاری کنند، خط مشی تعیین کنند، اما این سیاست‌گذاری و تعیین خط مشی، مورد بی‌اعتنایی کامل قرار گیرد و به سطح موعظه و پند صرف، تقلیل یابد. 🔹هنگامی که ماه رمضان سال جاری حضرت آقا در دیدار با دانشجویان فرمودند جوانان لشکر مطالبه آرمان‌های انقلاب راه بیاندازید، در واقع پیام مهمی خطاب به جوانان ولایی بود که اجازه ندهید دستگاهی یا نهادی یا فردی، به سیاست‌های انقلاب اسلامی بی‌اعتنایی کند. مع‌الاسف، این لشکر مطالبه تاکنون شکل نگرفته و اگر خدای متعال یاری فرماید، اینجانب وظیفه خود را درباره این دستور ولایی انجام خواهم داد. 🔹اما جز آرمان‌های انقلاب، قانون اساسی ما نیز مکانیسمی برای جلوگیری از تغییر رفتار نظام پیش‌بینی کرده است و آن، اختیار ولی فقیه برای نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی است. این اختیار، وفق اصل صد و ده به مجمع تشخیص مصلحت نظام تفویض شده و هیئت عالی مجمع، امروز وظیفه حراست از این تنگه احد را دارد. اگر در انجام این وظیفه نظارت کوتاهی شد، جمهوری اسلامی مسیر دیگری غیر از مسیر انقلاب اسلامی را خواهد پیمود و آرزوی لیبرال‌ها در تبدیل ولایت فقیه به مقامی چون پاپ، تحقق خواهد یافت. ولی فقیهی که برای اختیارات مصرح خود در قانون اساسی نیز ضمانت اجرایی در اختیار نداشته باشد، هیچ تفاوتی با پاپ نخواهد داشت که جز پند و موعظه، کاری از عهده‌اش ساخته نیست. حال آنکه امام بزرگوار ما اختیارات تعیین شده برای ولی فقیه در قانون اساسی را تنها بخشی از اختیارات ولی فقیه در نظام اسلامی می‌دانستند. 🔹امروز، اصلی‌ترین پروژه جاری لیبرالیسم، جلوگیری از تحقق ماده ۲ اصل ۱۱۰ قانون اساسی یعنی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام است. اما خناسان لیبرال، به شیوه همیشگی خود، هیچ‌گاه هدف اصلی‌شان را که مقابله با قانون اساسی است، عیان نمی‌کنند. امروز محسن رضایی را سیبل کرده و با تمام توان به او هجمه می‌کنند، اما واقعیت این است که مسئله‌شان محسن رضایی نیست؛ هدف اصلی، توقف اجرای اصل ۱۱۰ قانون اساسی است. 🔹جریان انقلابی بر عملکرد و گذشته آقا محسن رضایی حتما نقدهایی دارد، اما این باعث نخواهد شد که او و دیگر اعضای انقلابی مجمع را در میانه این میدان تنها بگذارد. توجه داشته باشیم کم نبودند شخصیت‌های بزرگی که تحت فشار و عملیات روانی دشمنان اسلام، عرصه را خالی کرده‌اند؛ چنانکه برخی اعضای سابقا انقلابی مجمع امروز در جلسات منفعل شده و به زبان لیبرال‌ها سخن می‌گویند. ما یقین داریم که اعضای انقلابی مجمع از جمله آقای رضایی، در برابر این هجمه‌ها عرصه را خالی نخواهند کرد. اما این حسن اعتماد، رافع مسئولیت ما در حمایت از آنان در انجام وظیفه نظارت نیست. 🔹وظیفه ماست را در دستور کار خود قرار دهیم که اگر مجمع در تحقق این ماموریت موفق نشد، برای جلوگیری از تغییر رفتار نظام باید هزینه‌های سنگینی بپردازیم. http://eitaa.com/joinchat/385548302Ca1d19c22ab
🌸 💐حضرت ولیعصر روحی فداه طبق هزارهاحديث و «۱۳۵» آيه  از قرآن حضرت ولی_عصر روحی فداه وجود دارد، نگهبان عالم است، يدالله است، وجه الله، عين الله است، احاطه علمی بر ماسوی الله دارد، دارای علم کتاب است، کلمة الله است، بقية_الله است. همه اينها با استدلالات عقلي و نقلي بسيارمحکم ثابت است که يک مسلمان يا بايد بگويد که مسلمان نيستم و يا بايد همه اينهارا قبول کند و مطالب فوق آنقدر از نظر اسلام مسلم است که اگر بخواهيد مشروح آنها را بدانيد بايد به هزاران جلد کتاب که درباره مهدويت نوشته شده مراجعه فرمائيد. 💐آرزوی همه مستضعفان بعد از ظهور امام_عصر محقق می شود پس از ظهور امام زمان عجّل اللّه فرجه دنيا با روشى بسيار عادلانه و آرام به سوى عدل و عدالت پيش رفته و حكومت اسلامى به تمام معنا به دست با كفايت آن حضرت طرح و اجراء خواهد شد و آرزوى هزاران ساله ى مستضعفين و درماندگان و ستمديدگان كه ظهور مصلح و منجى حقيقى و براندازنده ى بساط جنايت و ستمگرى را آرزو مى كرده اند، برآورده شده و اراده ى خداى بزرگ كه مى فرمايد: "وَ نُريدُ اَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ اسْتُضْعِفُوا فِى الاَْرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ اَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثينَ". عملى گشته و زمين ملك مؤمنين و بندگان صالح و شايسته ى خدا خواهد شد. 💐مهربانى رسول اكرم صلى الله عليه واله به امّتش در روز قيامت در گوشه ى صحراى محشر پيغمبر اكرم صلى الله عليه و آله سر به سجده گذاشته و مى گويد: "ربّ امّتى" خدايا نجات امتم را از تو مى خواهم. خداى تعالى آن قدر از مردم قيامت را به او مى بخشد تا او راضى شود و در قرآن فرموده: "و لسوف يعطيك ربّك فترضى" يعنى اى پيامبر به زودى آن قدر به تو عطا مى كند تا تو راضى شوى. 💐بزرگترين دليل بر اثبات وجود حضرت ولي_عصر عليه السلام حضرت ولي عصر روحي له الفداء را هركس كه حضرت اراده بفرمايد ميتواند ببيند و اگر لياقت داشته باشد يا آن حضرت مصلحت بدانند او را مي شناسد و با آن حضرت هم كلام مي شود و بزرگترين دليل بر اثبات وجود آن حضرت همين ملاقاتها است. زيرا محال است كه شخصي در بدن ظاهري در ميان مردم با مردم زندگي كند ولي ديده نشود! 💐شرایط ظهور امام زمان ارواحنافداه طبق آنچه از روايات استفاده مى شود ظهور حضرت ولى_عصر عليه السلام دو شرط دارد: اوّل: آنكه مردم دنيا از نظر افكار به قدرى روشن شوند كه جز حكومت_جهانى عادلانه ى حضرت ولى عصر عليه السلام را نخواهند و وقتى آن حضرت ظاهر شد، با آغوش باز از او استقبال كنند. دوّم: آنكه ظلم و ستم را احساس كنند و از ناراحتى به تنگ آيند و وقتى آن حضرت قيام كرد به استقبالش بروند. تا اين دو شرط تحقّق پيدا نكند، آن حضرت ظهور نخواهد كرد. 💐علت نگه داشتن امام_زمان در اين دنيا به صريح دعاى ندبه كه امام (عليه السّلام) فرموده: "خلقته لنا عصمتا و ملاذا" براى آنكه به وسيله ى شناختن و پيروى كردن از امام عصر (ارواحنافداه) از انحراف و گناه نجات پيدا كنيم و او پناهگاه ما باشد، بدن مقدّسش را خدا در دنيا خلق كرده و او را در اين عالم نگاه داشته است. http://eitaa.com/joinchat/385548302Ca1d19c22ab
💢 چرا نمیتوانند در درمان بیماری های اجتماعی باشند؟ ✅ بیماری اجتماعی را کسی که خود است نمی‌تواند مداوا کند اگر در بيماری‌هاى جسمى احياناً يک بيمار بتواند بيمار ديگرى را معالجه كند، در مداواهاى و اجتماعى ميسر نيست. خودسازى بر جامعه‌سازى مقدم است. على عليه السلام فرمود: «به خدا سوگند من شما را به هيچ كارى ندادم مگر آنكه پيش از آنكه فرمان دهم خودم به بستم، و از هيچ چيز شما را منع نكردم مگر آنكه پيش از آنكه شما را منع كنم، خودم از آن دورى كردم». همچنين آن فرمود: «آن كس كه خود را در مقام امام و رهبر مردم قرار مى‌دهد، نخست خود را تعليم دهد، سپس مردم را. و مؤدّب خويشتن، بيش از معلم و مؤدّب ديگران شايسته اكرام و احترام است». 📚مجموعه آثار، ج۲۴، ص۹۷
💢شهادت دادن به امام علی (ع) در شیعیان علاوه بر اینکه هیچ مبنای و تاریخی ندارد، از بدعتی‌هایی است که صفویان در اذان وارد کردند. 1⃣ در زمان آل‌بویه برخی از شعارهای شیعه از جمله شهادت به ولایت، به عنوان شعاری آشکار، مطرح شد. اصرار آل بویه به اینجا منجر شد که شهادت ثالثه در اذان و اقامه رسمیت یافت. شیخ صدوق درباره این مسأله قائل به وجود نص خاص بود. از آن به بعد کسی نتوانست از انتشار آن کند مگرمدتی درعهد سلجوقیان که گفتن آن به کلی منع شد. و بعد با برپایی حکومت مقتدر صفوی، این هماره با عشق به امیرمؤمنان آشکارتر گفته می‌شد. 2⃣ فقیهان شیعی اتفاق نظر دارند که شهادت بر ولايت در اذان و اقامه واجب نیست؛ بلكه بر اساس عمومیت و اطلاق پاره‌ای از ادلّه، اظهار آن را دانسته‌اند. شهادت بر ولایت امام علی (ع) با اینكه از فصول اذان و اقامه به شمار نميرود، اما از آنجا که ، در امتداد نبوت است، شهادت بر ولايت، كامل‌كنندة بر توحيد و نبوت است. 3⃣بدعت در جایی است که فردی در میان احكام، آموزه‌ها و ارزش‌های دين اسلام ـ كه خداوند به وسيله پيامبر (ص) براي معین كرده است ـ تغيير یا تغییراتی پدید آورد؛ به گونه‌اي كه مستلزم کاستن از يا افزودن بر آن شود. در حالی که امام صادق (ع) می‌فرمایند: «هرگاه يكي از شما گواهي بر توحيد و داد، بايد بگويد عليُّ اميرالمومنين وليّ الله»! به گفته مرحوم صاحب جواهر اين اضافه ضرري به موالات و ترتيب ميان فصول اذان نميزند. 📚جواهر الكلام، ج9، ص87. http://eitaa.com/joinchat/385548302Ca1d19c22ab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹🔷 🔶🔸 🔴😱 مسخ شدن بدعتگزاران در دین ‼️از جمله حوادث بسیار عجیبی که در آخرالزمان روی خواهد داد، مسخ شدن برخی عالمان بدعتگزار در دین است. هنگامی که زمان قیام امام مهدی(علیه ‏السّلام) نزدیک شد، گروهی از دست ‏اندرکاران امور دینی و فرهنگی، بر اثر ترویج نوآوری های غیر دینی و به بازی ‏گرفتن دین، در صورت و سیرت بوزینه و خوک می‏ گردند، و بدین گونه، در میان مردم رسوا می‏ شوند(1). رسول خدا(صلّی ‏الله‏ علیه ‏و‏ آله) فرمود: در آخر این امّت، خسف، مسخ و قذف خواهد بود...(2). 🔷🔹مراد پیامبر اسلام(صلّی ‏الله‏ علیه ‏و‏ آله) از «آخر این امّت»، مسلمانانی است که در آخرالزمان زندگی می کنند(3). 🔶🔸خَسْف، فرورفتن چیزی در زمین یا غرق‏ شدن آن در آب است. مَسْخ، دگرگونی صورت و سیرت چیزی است به شکلی جز آنچه هست؛ مانند مبدّل‏ شدن انسان اهلی دوپا به حیوان وحشی چهارپا. قَذْف، پرتاب‏ کردن چیزی از مکانی به مکانی دیگر است؛ مانند سنگ‏باران، بمب‏ باران و موشک‏ باران(4). 🔷🔹محمّد بن مُسلِم گفت: مردی از امام صادق(علیه‏السّلام) پرسید: قیام‏ کنندۀ شما کی ظاهر می شود؟ فرمود: هنگامی که گمراهی زیاد و هدایت کم شود؛ ستم و تباهی بسیار و درستی و راستی اندک گردد؛ مردان به مردان و زنان به زنان بسنده کنند؛ فقها به دنیا روی آورند و بیشتر مردمان به شعرها و شاعران گرایند؛ گروهی از اهل بدعت ها مسخ شوند، به‏ گونه‏ای که بوزینه و خوک گردند...(5). 🔴بر اساس احادیث اسلامی، حادثۀ مسخ شدن در آخرالزمان، هم در بغداد و نیز در تهران رخ می دهد. 🔷🔹حُذَیفَه از رسول خدا(صلّی الله علیه وآله)، در بارۀ وقوع عذاب مسخ در بغداد، چنین نقل کرده است: در زوراء رویدادی خواهد بود. گفتند: ای رسول خدا، زوراء چیست؟ فرمود: شهری است در مشرق، میان رودها که شرورترین آفریدگان خدا و زورگویانِ امّت من در آنجا ساکن می شوند و چهار نوع عذاب می شود؛ با شمشیر، خسف، قذف و مسخ شدن(6). 🔶🔸ابن عبّاس نیز از حادثۀ مسخ شدن بعضی از دانشمندان دین در زوراء، در پیِ وزیدن بادی سرخ در این شهر، خبر داده است: باد سرخی در زوراء می وزد که مردم نمی شناسندش. پس به عالمانشان پناه می برند و چنین می یابند که آنان بوزینگان و خوکانی گشته اند که صورتهاشان سیاه و چشمهاشان کبود است(7). 🔷🔹هرچند به طور قطعی نمی دانیم که مراد از «زوراء» در کلام ابن عبّاس، شهر بغداد یا منطقۀ «پشت ری» (بخش شمالی تهران جدید) است، از دو سخن امام صادق(علیه السلام) هویداست که عذاب مسخ، در پشت ری (تهران) هم واقع خواهد شد. اَعمَش از امام صادق(علیه السلام) نقل کرده است: ... اهل شهری که «ری» نامیده می شود. ایشان دشمنان خدا، دشمنان رسول او و دشمنان خاندان وی هستند و جنگ با خاندان رسول خدا(صلّی ‏الله‏ علیه ‏و‏ آله) را جهاد و مال ایشان را غنیمت می پندارند و برای ایشان (اهل ری) عذاب خوارشدن در زندگی دنیا و آخرت بوده و برای ایشان عذابی ماندگار است...(8). 🔷🔹ابو بصیر می گوید: به ابو عبدالله(علیه السلام) گفتم: سخن او (خداوند) عزّوجلّ: «عذاب خوارشدن در زندگی دنیا...»(9)، آن عذاب خوارشدن در دنیا چیست؟ فرمود:« ای ابا بصیر، چه خواری ای سخت تر از آنکه مرد در خانه، سراپرده، کنار برادرانش در میان خانواده اش باشد و ناگهان اهل خانه بر او گریبان چاک داده و یاری طلبند. مردم بپرسند: چه شده؟! گفته شود: فلانی همین الآن مسخ شد! پس گفتم: [مسخ] پیش از قیام قائم یا پس از آن [خواهد بود]؟ فرمود: نه، بلکه پیش از آن [خواهد بود] (10). 🔶🔸گفتنی است، اگرچه در روایات اسلامی به زمان دقیق وقوع عذاب مسخ اشاره نشده است، به نظر می رسد این حادثۀ شگفت در ماه رمضان سال پیش از قیام امام مهدی(علیه‏ السّلام) رخ خواهد داد. 🔷🔹نیز شایستۀ یادآوری است، چنان که در قرآن کریم، آمده، قوم عاد از جملۀ امّتهایی است که در گذشته گرفتار عذاب مسخ شده اند: امّا قوم عاد، پس به ناحق در زمین تکبّر ورزیدند ... در نتیجه، در روزهایی شوم، تندبادی بر آنان فرستادیم تا به ایشان عذاب خوارشدن در زندگی دنیا را بچشانیم، و بی گمان، عذاب آخرت خوارکننده تر خواهد بود...(11). 📚منابع: 1. مژذۀ ظهور، ج 2، ص 168، پ 1، با حذف، تصرّف و تکمیل. 2. کنز العمّال، ج 7، جزء 14، ص 123، ح 38714. 3. نگارنده. 4. روزگار رهائی، ج 2، ص 854، بخ 17، با حذف و تصرّف اندک. 5. گزیدۀ کفایة‏ المهتدی، ص 286 ، ذیل ح 39. 6. عقد الدرر، ص 117، ب 4، ف 2. 7. التشریف بالمنن، ص 283، ب 72، ح 410، فتن سُلَیلی. 8. بحار الأنوار، ج 57، ص 206، ب 36، ح 5 . 9. سورۀ فصّلت، آیۀ 16. 10. الغیبة، ص 269، ب 14، ح 41. 11. سورۀ فُصّلت، آیۀ 6- 15. http://eitaa.com/joinchat/385548302Ca1d19c22ab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا