eitaa logo
اصرار
722 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
4 فایل
به چه زنده ایم؟ آدم ها، جا و زمان ها دگرگون می شوند. خبر آنکه چیزی شروع و چیزی تمام شد. چه باید کرد؟ تن دهیم یا اصرار کنیم؟ چاره چیست؟ مگر آنکه اصرار 📍اصرار در ایتا و تلگرام ESRAR3@ 📍اصرار در اینستاگرام ESRAR3.INSTA@ ✅ برای ارتباط با ما @Esrar_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
1⃣ احتمالا این کلیپ را دیده باشید. همان کلیپ از دعای خطیب مصری که برای مصر دعا می‌کند و خدا را به فاطمه و پدر و همسر و فرزندانش (بحق فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها و السر الکامل فیها) سوگند می‌دهد. تا اینجایش را دیدید و شنیدید اما این داستان ادامه داشت... @ESRAR3
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
2⃣ بعد از این اتفاق ناگهان ذکر اهل بیت و دعا برای ایران از مصر بلند شد. بنا به باور برخی مسلمانان، سر مبارک امام حسین (ع) در مصر به خاک سپرده شده است. به همین دلیل، در مسجد رأس‌الحسین قاهره، ضریح و بارگاهی وجود دارد که مسلمانان برای زیارت به آنجا می‌روند. این مکان یکی از مهم‌ترین زیارتگاه‌های مذهبی در مصر به‌شمار می‌آید. حالا یک مصری به مسجد رأس الحسین رفته و با عبارتِ «اللهم بحق فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها» از آنجا به طور خاص برای ایران دعا می‌کند. این را در نظر داشته باشید که در فضای عربی یک درگیری هم هست و دعا برای ایران را معادل با دعا علیه کشورهای عربی در نظر می گیرند. با این حال این روزها همراهی مصری‌ها با فضای ایران بسیار قابل توجه است. @ESRAR3
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
3⃣ یک مصری دیگر می گوید: بگویید یا علی و یا حسین که موشک‌هایت ای ایران از چشم زخم در امان باشند. @ESRAR3
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
4⃣ میلیون‌ها نفر از مصریان به مقامات اهل بیت در قاهره رفتند (از جمله مقام رأس امام حسین و مقام حضرت زینب سلام الله علیهما). پس از آنکه شیخ الازهر در خطابه‌اش خدا را به حضرت فاطمه و پدر و همسر و فرزندانش سوگند داد و مورد حمله اموی_وهابی‌ها قرار گرفت، مصریان با حضور گسترده‌شان به این فضای مسموم پاسخ دادند. رسانه‌های مصری جمعیت را غیر قابل توصیف، وصف کردند. @ESRAR3
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
5⃣ این هم آخرین مورد؛ سخنان یک مصری خطاب به مردم در زیارتگاه: به حرف هرکسی که شما را از اهل بیت دور می‌کند، گوش ندهید. برکات این جنگ عجیب غریب است. از جایی که فکرش را نمی‌کنیم، صداهایی به گوش می‌رسد که باز هم فکرش را نمی کردیم. @ESRAR3
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در عراق می‌گویند مسحرچی. در ایران نمی‌دانم اسم‌شان چیست. همان‌هایی که سحرهای ماه رمضان در کوچه پس‌کوچه های محله‌شان راه می‌روند و مردم را برای سحر بیدار می‌کنند. در ماه رمضان مسحرچی‌های عراقی در کوچه پس کوچه‌ها راه می‌رفتند در حالیکه پرچم ایران را حمل می‌کردند و فریاد می‌زدند: یا علی مدد ایران تا ابد شاید به نظر برسد این خبرها وقتش گذشته، اما زمانِ برخی حوادث همیشگی‌ست. ضمن آنکه گاهی بزرگ‌ترین حوادث از دل همین کوچه پس‌کوچه‌ها سر بر می‌آورد. خدا می‌داند حال مردمی را که با پرچم ایران و شعار «یا علی مدد، ایران تا ابد» از خواب بیدار شدند، روزه گرفتند و سحرشان را صبح کردند، چه طور بوده. 💬نظر شما @ESRAR3
222.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فتوای جدید یکی از علمای اهل لیبی: من در برابر خدا بار این فتوا را به دوش می‌کشم و مسولیت سخنم را می‌پذیرم، این را به مردم لیبی و تمام مسلمانان می‌گویم، هرکسی یکبار حج یا عمره رفته جایز نیست دوباره به حج برود و هزینه‌ای به حکام سعودی برای کشتن مسلمانان بپردازد. @ESRAR3
اصرار
5⃣ این هم آخرین مورد؛ سخنان یک مصری خطاب به مردم در زیارتگاه: به حرف هرکسی که شما را از اهل بیت دور
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
6⃣ ما هم بخواهیم بی خیال شویم، مصری‌ها نمی‌گذارند. زن مصری در نزدیکی مقام حضرت زینب در مصر برای نصرت و پیروزی ایران دعا می‌کند. @ESRAR3
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایران باورِ عراقی‌هاست... عراقی‌ها در ترند تازه‌شان وطن را عراق، باور را ایران، پشت و پناه‌شان را لبنان و شجاعت‌ را با یمن معرفی کردند. 💬نظر شما @ESRAR3
اصرار
«یا حافظا لایغفل» در آخرین بند جوشن کبیر آمده. آخرین کلمه‌ی دعای صد بندی که خدا را به هزار نام در آن
انتقامی برای همه از سرخ‌پوستان گرفته تا قربانیان جزیره اپستین... تازه اینجا همه را نشان نداده وگرنه می‌شد نشان داد آغوش جمهوری اسلامی تا کجا باز است. آنقدر باز که وقتی آرون بوشنلِ آمریکایی در اعتراض به نسل کشی در غزه خودسوزی کرد و برخی درگیر این بودند اسم این کار را شهادت یا خودکشی بگذارند، یک پهپاد به یاد آرون بوشنل راهی سرزمین های اشغالی شد. این همان جمهوری اسلامی‌ست که همه منتظرش بودند. 💬نظر شما @ESRAR3
10M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آمریکا همیشه با بهانه‌های معقول نبودنِ ایران، ما را تنگ خلق و کوته نظر و خطرناک برای بشریت معرفی می‌کرد.‌ برخی تصاویر از این روزهای ما هم (مثل همین فیلم) به همین تله‌ی آمریکایی نزدیک شده. اینکه تلاش می‌شود از ما تصویری به جهان مخابره شود که ارتباطش با جهان و با تکیه به شعارِ «تنگه را تنگ‌ترش کن» همین قدر تنگ و محدود است. اما ما این نبودیم و این نیستیم و هرگز نباید فراموش کنیم برای چه ایران‌مان نام نهادند. ما ایرانیم چون دنبال حیات جمعی‌ برای بشریت هستیم و در مقابلِ ما اسرائیلی‌ست که حیات جمعی را همچون رسم ناپسندی که موجودیت خودش را به خطر می‌اندازد برای هیچ کشوری خوش نمی‌دارد. آمریکا نیز کشورها را در رقابتِ با هم می‌خواهد. ما می‌خواستیم به جهانیان بگوییم مسأله‌‌ی ما قدرت نوظهور شدن نبود و نیست. مسأله‌ی ما ترسیم جهانی دیگر با مناسبات دیگریست. ما نمی‌خواستیم ما را قلدر منطقه در جهان بشناسند. ما می‌خواستیم جهان دیگری بسازیم که در آن حیات معنای جمعی دارد و هیچکس و هیچ ملتی در آن تنها زندگی نمی‌کند. تنگه هرمز نیز آزمونی از آزمون‌های ماست همانطور که خیابان‌ها آزمون ما هستند. اینجا طرف حساب ما قطعا مسئولین نیستند.‌ آن‌ها همان‌هایی هستند که با موشک‌هایشان نشان دادند منتقم خون تمام جهان بودند اما باید مراقب بود که جهانیان به چشم رقیب یا قدرت تازه به ما نگاه نکنند. قدرتی که در کشف سلطه‌ی‌ جدیدش روح آمریکایی از نو در او دمیده شده. @ESRAR3