eitaa logo
اصرار
722 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
4 فایل
به چه زنده ایم؟ آدم ها، جا و زمان ها دگرگون می شوند. خبر آنکه چیزی شروع و چیزی تمام شد. چه باید کرد؟ تن دهیم یا اصرار کنیم؟ چاره چیست؟ مگر آنکه اصرار 📍اصرار در ایتا و تلگرام ESRAR3@ 📍اصرار در اینستاگرام ESRAR3.INSTA@ ✅ برای ارتباط با ما @Esrar_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
اصرار
5⃣ این هم آخرین مورد؛ سخنان یک مصری خطاب به مردم در زیارتگاه: به حرف هرکسی که شما را از اهل بیت دور
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
6⃣ ما هم بخواهیم بی خیال شویم، مصری‌ها نمی‌گذارند. زن مصری در نزدیکی مقام حضرت زینب در مصر برای نصرت و پیروزی ایران دعا می‌کند. @ESRAR3
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایران باورِ عراقی‌هاست... عراقی‌ها در ترند تازه‌شان وطن را عراق، باور را ایران، پشت و پناه‌شان را لبنان و شجاعت‌ را با یمن معرفی کردند. 💬نظر شما @ESRAR3
اصرار
«یا حافظا لایغفل» در آخرین بند جوشن کبیر آمده. آخرین کلمه‌ی دعای صد بندی که خدا را به هزار نام در آن
انتقامی برای همه از سرخ‌پوستان گرفته تا قربانیان جزیره اپستین... تازه اینجا همه را نشان نداده وگرنه می‌شد نشان داد آغوش جمهوری اسلامی تا کجا باز است. آنقدر باز که وقتی آرون بوشنلِ آمریکایی در اعتراض به نسل کشی در غزه خودسوزی کرد و برخی درگیر این بودند اسم این کار را شهادت یا خودکشی بگذارند، یک پهپاد به یاد آرون بوشنل راهی سرزمین های اشغالی شد. این همان جمهوری اسلامی‌ست که همه منتظرش بودند. 💬نظر شما @ESRAR3
10M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آمریکا همیشه با بهانه‌های معقول نبودنِ ایران، ما را تنگ خلق و کوته نظر و خطرناک برای بشریت معرفی می‌کرد.‌ برخی تصاویر از این روزهای ما هم (مثل همین فیلم) به همین تله‌ی آمریکایی نزدیک شده. اینکه تلاش می‌شود از ما تصویری به جهان مخابره شود که ارتباطش با جهان و با تکیه به شعارِ «تنگه را تنگ‌ترش کن» همین قدر تنگ و محدود است. اما ما این نبودیم و این نیستیم و هرگز نباید فراموش کنیم برای چه ایران‌مان نام نهادند. ما ایرانیم چون دنبال حیات جمعی‌ برای بشریت هستیم و در مقابلِ ما اسرائیلی‌ست که حیات جمعی را همچون رسم ناپسندی که موجودیت خودش را به خطر می‌اندازد برای هیچ کشوری خوش نمی‌دارد. آمریکا نیز کشورها را در رقابتِ با هم می‌خواهد. ما می‌خواستیم به جهانیان بگوییم مسأله‌‌ی ما قدرت نوظهور شدن نبود و نیست. مسأله‌ی ما ترسیم جهانی دیگر با مناسبات دیگریست. ما نمی‌خواستیم ما را قلدر منطقه در جهان بشناسند. ما می‌خواستیم جهان دیگری بسازیم که در آن حیات معنای جمعی دارد و هیچکس و هیچ ملتی در آن تنها زندگی نمی‌کند. تنگه هرمز نیز آزمونی از آزمون‌های ماست همانطور که خیابان‌ها آزمون ما هستند. اینجا طرف حساب ما قطعا مسئولین نیستند.‌ آن‌ها همان‌هایی هستند که با موشک‌هایشان نشان دادند منتقم خون تمام جهان بودند اما باید مراقب بود که جهانیان به چشم رقیب یا قدرت تازه به ما نگاه نکنند. قدرتی که در کشف سلطه‌ی‌ جدیدش روح آمریکایی از نو در او دمیده شده. @ESRAR3
اصرار
در مورد کمک های این روزهای مردم کشمیر و عراق حتما شنیده اید، از دختران و کودکانی که گوشواره از گوش د
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گویا هدیه دادن پول عمل به جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها تکرار شده‌. این هم تصویر مرد کم بینایی که پول درمانش را برای جمهوری اسلامی هدیه آورده. @ESRAR3
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پسر سراغ مادر رفته و می‌پرسد: برای کمک به ایران چیزی داری؟ دست‌شان تنگ است. مادر یک انگشتر و پلاک کف دست پسر می‌گذارد و می‌گوید من نه فقط این‌ها را که دو چشمم را به جمهوری اسلامی هدیه می‌دهم. @ESRAR3
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از آقایی که آمده کمک کند می‌پرسند چرا می خواهی به ایران کمک کنی؟ انگار که از سوال ناراحت شده باشد می‌گوید این چه سوالی‌ست برادر من؟ من عراقی هستم، خون و گوشتم ایرانی‌ست. @ESRAR3
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماشین جمع آوری کمک‌های مردمی در خیابان می‌رفت. هرکسی کمک هایش را هدیه می‌کرد. آقای مسئول دو تخم مرغ رسمی را در دستش گرفته و به مردم نشان می‌دهد و می گوید اگر چیزی ندارید خجالت نکشید. کمی قبل پسربچه ای دوان دوان آمد و گفت این دو تخم مرغ را به ایران برسانید. @ESRAR3
خبری که در ایران دیده نشد: تعطیلی دو روزه‌ی آمازون. دلیلش؟! ایران انبارهای دیتا و پشتیبانی آمازون در دوبی را هدف قرار داد. @ESRAR3
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شما را نمی‌دانم اما برای من همیشه سوال بوده که ایران چگونه ایران است؟ آقا! من پاسخم را یافتم.‌ داستان از این قرار است که آمدند و پرچم عراق را سینه دیوار گذاشتند، رنگ سرخش را بی رنگ رها کردند و گفتند آهای ایرانی‌ها! بیایید و با خون‌تان بی‌رنگی‌اش را رنگ دهید، سرخِ خونش کنید. و راستی راستی آدم‌ها آمدند سوزن به انگشت زدند که بگویند شده از خون‌مان اما پرچم عراق را هم رنگ می‌دهیم. شرم ندارم بگویم ما کوچکترها ایران را این روزها چه خوب و چه مستند به واقع شناختیم. راستی در پرچم نوشتند خون ما خون شما، و گوشت ما گوشت شماست! می‌دانید این را چه کسی خطاب به عراقی‌ها گفته بود؟ شهید سید ابراهیم رئیسی. حالا همین جمله به خودمان برگشت خورده و شده ورد زبان عراقی‌ها. از قرار معلوم سید ابراهیم هنوز هم دارد آرام و بی‌سروصدا کارهای خودش را می‌کند. @ESRAR3
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعضی وقت‌ها کار ما را مردم شناسی تلقی می‌کنند، حق دارند. ملامت‌شان نمی‌کنیم اما ما آدم‌ها را دوست داریم. می‌خواهیم صورت یکی یکی‌شان را ببینیم و بگردیم و بپرسیم: «ای مردمان بگویید آرام جان من کو؟» آرام جان‌مان را که هنوز نیافتیم اما عوضش در همین گشتن آنقدر چیزهای قشنگ قشنگ یافتیم. از این رو هر جا ردی، نشانی، از زیبایی یافته باشیم همه را با شما شریک می‌شویم. مثلا نامه‌ای از کودک عراقی یافتیم که شرم کرده پول کمش را تحویل دهد. پس خجالت زده نامه‌ای ضمیمه‌ی پول کرده و نوشته: سلام علیکم. این ۵۰۰ دینار از من برای مردم ایران است. ببخشید. @ESRAR3