eitaa logo
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
6.1هزار دنبال‌کننده
10.6هزار عکس
1.5هزار ویدیو
192 فایل
آشنایی با فرقه های عجیب ادیان و مذاهب – عرفان های کاذب مهدویت – مدعیان دروغین مهدویت آئین ها– جشنها و مراسم عجیب عجایب جهان باستان- فرازمینیها و اتفاقاتی که توضیحی بر تبادل 👇👇 @jh1397 ❌کپی مطالب و فیلم های کانال فقط با ذکر لینک و آیدی کانال مجاز است❌
مشاهده در ایتا
دانلود
نگاهی به سیر تکاملی فرضیه فرازمینی های باستانی 👽🛸🔻 بخش چهارم (قسمت: ششم) 6️⃣ ♦️ از دهه نود به بعد، دوران افول فرضیه فضانوردان باستانی شروع می شود. 🔷 طی سال های ۱۹۸۲ الی ۱۹۹۸، سری پنجگانه از کتاب قانون اول- The Law of One منتشر شد که سه نویسنده زمینی و یک نویسنده غیر زمینی به نام را-Ra آن را به رشته تحریر در آوردند. 🔶 در مقدمه اولین سری که در واقع معروف ترین هم شد، شخصی به نام دان الکین سئوال می پرسد و را، گونه ی ذی حیاتی با چگالی بیشتر از انسان، از طریق کالبد یک واسطه به نام کارلا روئکرت(که یکی از نویسندگان همان کتاب است) به سئوالات الکین پاسخ می دهد. کتاب مذکور حالت مکالمه ای دارد. 🔷 این نظریه پردازان فرضیه فضانوردان باستانی، را-Ra را یک نژاد بسیار پیشرفته از فرازمینی ها می دانند که در عهد باستان از مصر بازدید به عمل آورده و در ساخت اهرام دست داشته اند. کارلا روئکرت مدعی است که صرفاً یک منتقل کننده ی پاسخ های را در جواب سئوالات الکین بوده است. 🔶 در این سری کتاب، ردپای آمیزه های هندی پیداست، مورد توجه اکید جنبش عصر جدید است و یکی از ریشه های پدیده ۲۰۱۲ نیز محسوب می شود. راستی قانون اول چیست❓قانون اول این است:« همه یکی هستند» یا اینکه همه موجودات در نهایت یک چیز هستند. 🔷 سالوادور فریکسدو(۱۹۲۳، Freixedo)، کشیش یسوعی اسپانیایی، یوفولوژیست و علاقه مند به موضوعات ماورایی است که چندین کتاب درباره ارتباط بین مذهب و موجودات فرازمینی را به نام خود منتشر کرده است. 🔶 وی در اولین کنگره بین المللی یوفولوژی در آکاپولکو گفته بود: « مذهب و پدیده یوفو مشاع هستند». فریکسدو چند جین کتاب نوشت که سه کتاب موفق بودند: اجازه دهید از خودمان در برابر خدایان دفاع کنیم(۱۹۸۴)- Let Us Defend Ourselves from the Gods!، مرزعه انسانی، آیا ما آلت دست خدایان هستیم❓(۱۹۸۸)- The Human Farmو تهدید بیگانه(۱۹۸۹)- The Alien Threat. 🔷 وی در بعضی آثارش از جمله کتاب مزرعه انسانی این فرضیه را مطرح نموده است که خدایان ( مانند خدایان بنی اسرائیل) به گونه ای با بشر رفتار می کردند که ما با حیوانات رفتار می کنیم. اگر کشتن حیوان برای ما ترحم برانگیز است، کشتن ما برای ایشان ترحم برانگیز بوده است! 🔶 سالوادور در نامه ای به کریتون می گوید: « در کتاب تهدید بیگانه، فکر کنم بهترین فصلش «یورش یواشکی» باشد . . . آشکار است موجوداتی که اکنون از ما بهره می برند و ما را اداره می کنند، اربابان کیهان نیستند، بلکه شاخه ای جزئی به شمار می روند که مشکلات خاص خود را دارند و از ما نیز در راستای حل مسائلشان استفاده می کنند . . . 🔷 حقیقت موضوع اینجاست که مسئله پدیده یوفو عمیق و عمیق تر می شود. اما غیر قابل اغماض است که باعث شده ما به فکر فرو رویم. لیکن وقتی می خواهیم به عمق مسئله بیاندیشیم، باز می بینیم که هنوز سر خانه اول هستیم». 🔶 رایلی مارتین (۱۹۴۶، Martin) و تان-O-Qua Tangin Wann، که در واقع موجودی فضایی است، مشترکاً در سال ۱۹۸۸ کتابی به نام ظهور تان-The Coming of Tan را منتشر ساختند. 🔷 داستان از آنجا شروع می شود که رایلی مدعی است وی اولین ربوده شده است و این اتفاق در سال ۱۹۵۳ در نزدیکی رودخانه فرانسیس آرکانزاس برایش روی داد. ♦️ در آن شب رایلی هفت ساله، چند منبع نور غریب را آنسوی رودخانه مشاهده می نماید. سه شب رویداد تکرار شد و شب سوم رایلی تصمیم می گیرد که با سگ با وفایش یک تیم تجسس تشکیل دهد. نزدیک رودخانه دو بیگانه را می یابند، سگ فرار می کند اما رایلی می پذیرد که با سفینه کروی و فروزان آنها به زحل برود. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
آیا انجیل ها در زمان عیسی (ع) گردآوری شده ❓✝️🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
حجامت در اسناد باستانی 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@ferghe_mavara 🎥 مستند : فراماسون های آمریکا 🔺 قسمت (پایانی) 1️⃣1️⃣ ♦️این مستند (11 قسمتی ) به برسی نقش فراماسون های آمریکا در شکل گیری امریکا می پردازد . به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
نگاهی به سیر تکاملی فرضیه فرازمینی های باستانی 👽🛸🔻 بخش چهارم (قسمت: هفتم) 7️⃣ ♦️ سفر دوم رایلی در هجده سالگی اتفاق افتاد و این بار زحلی ها مغزش را از ۱۴۴٫۰۰۰ سمبل پر کردند و موقع خوابش هرچه که لازم داشتند از مغز رایلی بارگیری-Download نمودند از جمله تاریخ بشریت! از اینجا به بعد رایلی با زحلی ها دوست می شود علی الخصوص تان و نلا(Nela). 🔷 در ادامه رایلی شروع به فروختن این سمبل ها نمود. هر سمبل به مثابه یک بلیط برای سوار شدن بر آن سفینه گوی مانند که نام کشتی مادر بر آن نهاده است، می باشد تا زمین را قبل از نابودیش در ۲۰۱۲ ترک نمایند. 🔶 اما چند سال بعد، یعنی سال ۲۰۰۶ رایلی اعلام داشت که داشتن یک سمبل الزاماً به معنای یک صندلی در کشتی مادر نیست و حتی ممکن است کسانی که تا کنون نام مرا نشنیده باشند، لیاقت زندگی فضایی را داشته باشند. 🔷 رایلی مارتین موجودات فضایی را به هفت گروه طبقه بندی نمود، از جمله نژاد خزندگان و نژاد نوردیک که همگی در زحل سکنی گزیده اند. مارتین سال ۲۰۰۶ برای مدتی در یک شبکه رادیویی به تبلیغ عقاید خودش پرداخت. 🔶 دیوید آیک(۱۹۵۲، Icke) در فوتبال از درس موفق تر بود ولی همین موفقیت هم برایش رضایت بخش نبود و باعث جدا افتادن موقتی دیوید از همسرش گردید. در ادامه برای بی. بی. سی گزارشگری می نمود اما به خاطر مسائل مالیاتی این کار را نیز در سال ۱۹۹۰ رها کرد. با گروه سبز انگلیس نیز طی دهه ۹۰ ارتباط نزدیکی برقرار کرده بود. برای یاری جستن از یک التیام دهنده روحی به خاطر بیماری آرتروز، به ملاقات بتی شاین می رود. 🔷 در سومین ملاقات شاین به آیک می گوید که از عالم ارواح حامل پیامی برای آیک است. وی به آیک گفت که تو منجی زمینی، معروف می شوی اما ممکن است که طرد شوی. 🔶 در نوامبر ۱۹۹۱ به پونو در پرو می رود و آنجا با ایستادن درون یک دایره سنگی، لرزشی از پایش شروع شده و تمام بدنش را فرا می گیرد. مدعی است که طی این رویداد مغزش و چاکراهایش فعال شده اند و به سطح بالاتری از آگاهی دست یافته است. 🔷 در امتداد آن اتفاق، آیک می گوید که گهگایی دچار تماس گرفتگی از نوع نوشتن بی اختیار می شود با این پیام که او «فرزند ذهن نامحدود» است. در مارس ۱۹۹۱ بود که آیک اعلام نمود دنیا در سال ۱۹۹۷ به پایان می رسد. 🔶 همان سال مصاحبه اش با بی. بی. سی برایش چنان بی آبرویی به بار آورد که تمام اعضای خانواده اش را تحت الشعاع قرار داد و مضحکه عام و خاص نمود. در سال ۲۰۰۱، دیوید به جان رونسون گفت: از بچگی می ترسیدم که انگشت نمای مردم شوم و حالا این طور شده است. 🔷 آیک ۹ ساعت سخنرانی بی وقفه را در پرونده کاری دارد. هنگامی که در انتخابات پارلمان انگلیس سال ۲۰۰۸ شرکت کرد با ۱۱۰ رای تقریباً آخر شد. اما از بیوگرافی وی که بگذریم، تنها چیزی که باعث شده آیک برای بسیاری نام آشنا باشد، حمایت بی قید و شرط وی از تئوری توطئه است. 🔶 در واقع ورود آیک به دنیای حرفه ای را باید خلق اثر حقیقتی که تو را رهایی می بخشد(۱۹۹۵)-And the Truth Shall Set You Free دانست. ردپای افکار بلاواتسکی، سیتچین، داونینگ، فریکسدو و . . . در دیدگاه آیک کاملاً پیداست. وی می گوید که آنوناکی در صور فلکی اژدها زندگی می کنند. اما آنوناکی های وی نه تنها از سیاره ای دیگر که از بعد دیگری هم می آیند. 🔷 انسان از نظر آیک توسط شبکه ای از جوامع سری به نام انجمن برادری بابلیان که خود ترکیبی از چند نژاد خاوری با منشا فرازمینی هستند، آفریده شده است. اکنون انساب این انجمن امثال خاندان روتچیلد، راکفلر و . . . می باشند. در سال ۲۰۰۱ ملکه انگلیس را از نژاد خزندگان دانست. البته او افراد دیگری از جمله معاصرینی مانند جرج بوش پدر و پسر، الگور و . . . را نیز جزو خزندگان می داند. 🔶 آیک می گوید شاید اولین خروجی ترکیب انسان- خزنده، آدم باشد که حدود ۳۰۰ تا ۲۰۰ هزار سال قبل خلق شد. دفعه دوم حدود ۳۰ هزار سال قبل و دفعه سوم حدود ۷ هزار سال قبل این ترکیب بین نژادی تکرار شده است. گروهی که فعلاً کنترل دنیا را در دست دارد متعلق به نژاد ترکیبی اخیر است که بیشتر ماهیت خزنده دارند تا انسان. ♦️ گویی که آیک با خود عهد کرده در شهرت از دانیکن و سیتچین پیشی گیرد، اما راه را بسیار کج رفته است غافل از این که در این صورت باید ایده ای جدید ارائه نمود نه این که به تلفیق ایدئولوژی دیگران پرداخت. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
نگاهی به سیر تکاملی فرضیه فرازمینی های باستانی 👽🛸🔻 بخش چهارم (قسمت: هشتم) 8️⃣ ♦️ آیک در کتاب بچه های ماتریس(۲۰۰۱)، آنوناکی را به ازدواج با نژاد نوردیک واداشته است تا نژاد آریایی متولد گردد، باشد که به عنوان توجیهی برای نحوه ظهور این نژاد زمینی مقبول افتد. 🔷 از نظر آیک ابعاد هستی نامحدود است. خزندگان از بعد چهارم ما را کنترل می کنند و خودشان توسط پنج بعدی ها کنترل می شوند. در سال ۲۰۰۳، ابراز داشت که ادیانی مانند یهود، مسیحیت و اسلام را ایلومیناتی ها ساختند تا بر انسان مسلط گردند. 🔶 در سال ۲۰۰۵، جامعه زمینی را به سه گروه سرخ جامگان، گوسفندوارها و بصیرت یافتگان تقسیم کرد. 🔷 سرخ جامگان کنترل زمین را در دست دارند و نحوه به وجود آمدنشان در بالاتر بیان شد. 🔶 گوسفندواران یا گروه ساده و مطیع که بخش اعظم جامعه زمینی را تشکیل می دهند و قدرت بخش سرخ جامگانند. 🔷 بصیرت یافتگان نیز گروه قلیلی هستند که می دانند در بطن جامعه بشری چه می گذرد اما به چشم احمق و نادان توسط سایرین نگریسته می شوند. 🔶 در سال ۲۰۱۰ نیز به منبع بر می گردد و دوباره ادعای بلاواتسکی و داونینگ را در لباسی تقریباً مدرن به اسم خودش چاپ می کند که زمین و حافظه جمعی انسان از طریق یک سفینه و درگاه چند بعدی متعلق به خزندگان، از کره ماه کنترل می شود. 🔷 در آخرین سال های قرن بیستم نیز چند صاحب نظر دیگر به نظریه پردازان فرضیه فضانوردان باستانی پیوستند. ریچارد هواگلند(۱۹۴۵، Hoagland) همان کسی است که صورت انسان بر روی مریخ را یکی از مظاهر تمدن های گمشده ی مریخ و ماه می دانست و مدعی بود ناسا آن را مخفی نگه داشته است. 🔶 او معتقد است حتی بر روی اقمار مشتری و زحل نیز حیات وجود داشته یا وجود دارد، اما ناسا و دولت آمریکا آن را افشا ننموده اند. وی کتابی با نام آثار تاریخی مریخ در سال ۱۹۸۹ به چاپ رساند که ویرایش چهارم آن در سال ۱۹۹۶ فروش خوبی داشت. 🔷 عمده دستاویز هواگلند تصویری از منطقه سیدونیای مریخ است که توسط وایکینگ ۱ عکس برداری شده بود. البته طرفداران فرضیه فضانوردان باستانی می گویند علاوه بر صورت، اهرامی نیز در سیدونیا وجود دارد. این ادعاها با توجه به عکس های قرن ۲۱ از همان منطقه باطل شد. 🔶 هواگلند تحت تاثیر نظریات دانشمندان دهه ۸۰ مانند کاسن و رینولدز، فکر می کرد حیات بر روی سطح نواحی از مشتری مشرف به قمر اروپا وجود دارد. 🔷 وی همین طور در کتاب ماموریت سیاه(۲۰۰۹) ادعاهای عجیب و غریبی در مورد کره ماه دارد و در خصوص حیات کره ماه نیز معتقد است ناسا به کتمان حقیقت پرداخته است. 🔶 لوید پای(۱۹۴۶، Pye) نیز جمجمه متورم و غیرعادی معروف به پسر ستاره ای(Starchild) را جمجمه ی عتیقه ای از هیبرید انسان-بیگانه قلمداد کرد. وی این جمجمه را از الپاسو تگزاس دریافت نمود. معروف ترین اثر پای کتاب هر چه می دانید نادرست است(۱۹۹۸)- Everything You Know is Wrong می باشد. 🔷 در این کتاب پای تئوری مداخله را مطرح می نماید. نظریه پردازان مداخله معتقدند که موجودات بیگانه شرایط جوی و سطحی زمین را به گونه ای تغییر داده اند که مناسب زندگی انسان زمینی باشد. وی اهرام و بناهای سنگی عظیم را نمونه ای از مدارک موید تئوریش می داند. 🔶 ریشه تئوری توطئه بیشتر به کتاب ارابه خدایان فون دانیکن باز می گردد. در آنجا دانیکن مدعی بود که ساختن بناهای سنگی عظیم چیزی خارج از توان انسان زمینی بوده است. 🔷 جیمز هربرت برنان نیز(۱۹۴۰، Brennan) به سال ۱۹۹۸ در کتاب سفر پیدایش مریخیان- Martian Genesis، با پرداختن به صورت انسان بر روی مریخ، می گوید که مریخیان به زمین مهاجرت نموده اند. ♦️ دیوید چیلدرس(۱۹۵۷، Childress) طی سه دهه از عمرش به کاوش پرداخت. وی در خصوص موضوعاتی همچون تمدن ها و شهرهای گمشده، یوفوها، فضانوردان باستانی و سایر موضوعات غریبه فعالیت می نمود. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
نگاهی به سیر تکاملی فرضیه فرازمینی های باستانی 👽🛸🔻 بخش چهارم (قسمت: پایانی) 9️⃣ ♦️ دیوید چیلدرس در سال ۱۹۸۴ شرکتی جهت انتشار کتب خودش تاسیس نمود که در مورد دیگران فقط کتاب های مربوط به نظریه های حاشیه ای در علم را منتشر می نمود. 🔷 چیلدرس تا کنون در شبکه دیسکاوری، برنامه بیگانگان باستانی از شبکه هیستوری، برنامه منشا شگفت انگیز بشر از شبکه ان. بی .سی و . . . ظاهر شده است. 🔶 در کتاب تکنولوژی خدایان (۱۹۹۹)- Technology of the Gods به فناوری مورد استفاده آتلانتیسی ها نگریسته و می گوید که هرم بزرگ مصر در اصل یک ایستگاه قدرت بوده است. 🔷 او معتقد است تکنولوژی های تسلایی در مصر باستان وجود داشته است، فناوری ساختن بناهای عظیم، اسلحه های پیشرفته مانند سلاح اتمی، متالوژی و ماشین آلات سنگین در گذشته های دور وجود داشته اند. این کتاب به سبک ارابه خدایان نوشته شده است. 🔶 در کتاب باستان شناسی فرازمینی، بر مبنای عکس های ناسا، شوروی و تلسکوپ استدلال می نماید که در تعدادی از سیاره ها و اقمار منظومه شمسی زندگی هوشمند در جریان است. او درخصوص اکثر مستندات فرضیه فرازمینی ها و تمدن های گمشده مطلب نگاشته است. 🔷 فی الواقع مجموع کارهای چیلدرس را می توان تحت کتابی با نام «دایره المعارف مشروح مستندات وجود فرازمینی ها و تمدن های گمشده» مرتب نمود که کلسیونی از نظریات و دیدگاه های حاشیه نویسان پیشین است. 🔶 در سیزده سال ابتدای قرن بیست و یکم، فرضیه فضانوردان باستانی به اوج روزمرگی و رکود رسیده است. نه نظریه پرداز جدیدی رو نمایی شده و نه مستندات قابل تامل تازه. نهایتش کتاب ۲۰۱۲: ملاقات با مردوک- ۲۰۱۲: Appointment With Marduk نوشته بوراک الدم(۱۹۶۱، Eldem) ترک بود که در سال ۲۰۰۳ چاپ شد و آن هم چیزی بیشتر از تکرار گفته های ذکریا سیتچین به زبان ترکی نیست. 🔷 جورجیو تسوکالوس، گراهام هانکوک، فیلیپ کوپنز، جورج نوری و . . . همگی بر خلاف اسم و رسمشان، عاجز از افزودن یک آجر بر بنای فرضیه فضانوردان باستانی بوده اند. ♦️ مستند بیگانگان باستانی که طی چهار فصل از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ تهیه و پخش شده است را باید تغییر صورت مسئله فرضیه فضانوردان باستانی دانست که به مثابه آخرین تلاش نظریه پردازان مذکور جهت جمع آوری و تدوین فرضیه فرازمینی های باستانی و تهیه آرشیوی منظم، منسجم و هدفمند از مستندات فرضیه مذکور می باشد. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
دور افتاده‌ترین مکان دنیا 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
بابلیان باستان به جای پایه 10، ریاضی را در پایه 60 انجام می دادند 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
نگاهی به سیر تکاملی فرضیه فرازمینی های باستانی 👽🛸🔻 بخش پایانی (قسمت: اول) 1️⃣ 🔻 جمع بندی و نتیجه گیری 🔷 فرضیه چندگانه گرایی (تکثرگرایی، کثرت گرایی) کیهانی را باید مادر فرضیه فضانوردان باستانی دانست که حداقل می باید دستاورد تفکرات یونان باستان بوده باشد. 🔶 بحث از زمان تالس در سده ششم پیش از میلاد شروع شده است و بیشتر فلسفی بوده است. در ادامه فیلسوفانی مانند زنوفانس، آناگزاگوراس و پلوتارک از وجود حیات بر روی کره ماه سخن می گویند و اپیکوروس و لوکریتوس دامنه حیات را به کل هستی تسری می دهند. 🔷 اما هیچ یک از فلاسفه یونان سخنی از بازدید ساکنان آن سیارات از زمین به میان نیاورده اند. 🔶 لوسیان، اولین افسانه نویس حیات فرازمینی که در قرن دوم میلادی می زیست از سفر به ماه می نویسد. اما چیزی که بسیار جالب است این که لوسیان بر خلاف اسلاف امروزی خود معتقد به اخلاقیات است و به هیچ وجه از آن بر نمی تابد. در بیوگرافیش می خوانیم که خانواده اش متمکن بودن اند، لذا وی با فراغ بال به نوشتن می پرداخته است. ♦️ در مقدمه کتاب تاریخ حقیقی-True History می گوید: « من به خوانندگانم هشدار می دهم، بنابراین نباید به من معتقد شوند». این همان چیزی است که در ابتدا چون رعایت می شد، راه بر بدعت بسته بود. اما با زیر پا گذاردن اخلاقیات در نهایت فرضیه فضانوردان باستانی زاده شد. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
نگاهی به سیر تکاملی فرضیه فرازمینی های باستانی 👽🛸🔻 بخش پایانی (قسمت: دوم) 2️⃣ ♦️ پس از سقوط تمدن یونان و استیلای رومی ها با گرایش امپراتوری روم به دین مسیحیت، به سرعت چندگانه گرایی کیهانی قدغن می شود. حدود یک هزاره جز معدود افرادی، کسی از ترس تفتیش عقایدش توسط کلیسا از حیات فرازمینی سخن به میان نمی آورد. 🔷 طی قرون وسطی در فرانسه است که مجدداً چندگانه گرایی احیا شده و به نشو و نما ادامه می دهد. 🔶 در تمام این دوران فلاسفه و الهیون بیش از سایرین در خصوص حیات در سایر دنیاها اظهارنظر می نمایند و این به دلیل فقدان داده های علمی مستند در خصوص حیات فرازمینی است. 🔷 با اختراع تلسکوپ در سال ۱۶۰۸ و به کار گیری تدریجی آن توسط منجمین و حتی عوام در چند سده اول، مشاهدات در جهت تایید وجود حیات در سایر اجرام منظومه شمسی تاویل می شود. 🔶 اما با افزایش میزان دقت تلسکوپ ها به سرعت کاندیداهای میزبان حیات مانند کره ماه، خورشید، زهره، مریخ، زحل و . . . رد صلاحیت می شوند. 🔷 هیول، پروکتور و فلاماریون از عمده صاحب نظرانی بودند که سعی نمودند منازعات مربوط به حیات فرازمینی را علمی تر نمایند و با یافته های علمی معاصر خویش تطبیق دهند. 🔶 اما در شرق داستان کاملاً متفاوت از غرب است. قرآن بر خلاف عهدین قابل تحریف و دستکاری شدن ندارد. تحریف و بدعت در تفاسیر وارد شده است. لذا برای مسلمین در خاورمیانه همیشه امکان دستیابی به حقیقت ناب وجود دارد. 🔷 در تمامی دورانی که بین عقلای غرب بر سر اثبات وجود انسان نماهایی ساکن سایر اجرام سماوی حداقل در منظومه شمسی بحث در جریان است، اعتقاد به ملک و جن جزو اعتقادات عامه مسلمین است و حیات فرازمینی آن هم از نوع غربی هیچ حذابیتی ندارد. 🔶 علما و فلاسفه اسلامی رغبتی برای ابراز وجود در این عرصه ندارند و در تمام این مدت حد نهایی تفکرات حیات فرازمینی را می توان در بخش هایی از داستان های هزار و یک شب مشاهده کرد. 🔷 در هند نیز داستان به گونه ای دیگر است. اوج این تفکرات در نظریات بلاواتسکی نمود می یابد و منجر به زایش فرضیه بیگانگان باستانی می گردد. 🔶 بلاواتسکی حداقل از افکار و دیدگاه های فلاسفه یونان باستان، دانشمندانی مانند هرشل، لاپلاس و نویسندگانی مانند فلاماریون آگاه بوده است و در نوشته هایش خود به نظراتشان اشاره نموده است. 🔷 کارهای کلاویتو(۲۰۰۴ و ۲۰۱۳) نشان می دهد فرضیه حیات فرازمینی که در زمان دانیکن بالغ شده و به تکامل رسیده است، ریشه در دهه ۱۸۸۰ دارد، یعنی زمانی که تئوصوفی ها داستان را به گونه ای متفاوت از جریان حاکم تا آن برهه حکایت می کنند. 🔶 در چندگانه گرایی کیهانی اعتقاد بر این بود که بسیاری از کرات ذی حیات هستند و تا زمان فلاماریون کسی قائل به تفکیک انسان بودن یا انسان نما بودن ساکنین آن کرات آسمانی نمی شد و اکثرا معتقد بودند سایر کرات نیز مانند زمین است و گونه ای از انسان ها در حال زندگی در آنجا هستند. 🔷 این فلاماریون و روزنی بودند که اولین بار اظهار داشتند شاید حیات فرازمینی از بن و اساس متفاوت از حیات زمینی باشد و حتی روزنی در سال ۱۸۸۷ بحث از ورود موجوداتی ترسناک به زمین در دوران ماقبل تاریخ را پیش می کشد. ♦️ تا قبل از این اشخاصی مانند لوسیان(قرن دوم میلادی)، آریوستو (۱۵۳۲)، کپلر(۱۶۳۴)، گادوین(۱۶۳۸)، ویلکینز(۱۶۴۰)، دی برگراک(۱۶۵۶)، ژول ورن (۱۸۶۵) از سفر به ماه گفته بودند و سوئدنبرگ در سال های ۱۷۴۳- ۱۷۴۵ به ناهید و بهرام سفرهای متوالی داشت. اصلاً به فکر کسی خطور نکرده بود که ساکین سایر نقاط هستی را به زمین دعوت نماید، تا این که روزنی چنین کرد. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
ماترک احمد شاه قاجار «بزرگترین ارثیه تاریخ فرانسه» 💎🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
« گورخمره ای » در بهشهر 💀🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
نگاهی به سیر تکاملی فرضیه فرازمینی های باستانی 👽🛸🔻 بخش پایانی (قسمت: سوم) 3️⃣ ♦️ دوران شکل گیری مکتب تئوصوفی(۱۸۸۰) مصادف با تغییر شکل فرضیه چندگانه گرایی کیهانی به فرضیه بیگانگان باستانی است. 🔷 خمیرمایه اصلی و فعلی فرضیه فضانوردان باستانی از عقاید بلاواتسکی، الیوت و بیزانت نشات گرفته است و دیدگاه سایر فلاسفه، نویسندگان و حتی بسیاری از اخترشناسان ماقبل بلاواتسکی بیشتر شبیه به تخیلاتی بچه گانه بوده است. 🔶 بلاواتسکی یک سال پس از روزنی، در کتاب دکترین راز(۱۸۸۸) جلد دوم بخش منشا انسان، از امکان حیات در دنیاهای دیگر می گوید و بحث می نماید که باستانیان از موجودات روحانی پیشرفته ای مطلع بوده اند که ساکن کراتی مانند ماه و زهره بودند. ایشان از زمین بازدید داشته اند و به تکامل بشری کمک کرده اند. 🔻 لذا بلاواتسکی و در ادامه شاگردش الیوت بر دو نکته کلیدی تاکید داشته اند: 1️⃣ غیرمادی بودن فرازمینی های ساکن ماه و ناهید 2️⃣ آمدن آن ها به زمین و کمک به پیشرفت تمدن انسانی(سانات کومارا از سوی اعضای سلسله سران روحانی زهره برای کمک به تعالی و هدایت بشر به زمین فرستاده شد) 🔶 پس از بلاواتسکی، الیوت، از دخالت مستقیم ساکنین زهره در جهت پیشرفت تمدن انسانی می گوید. موازی با آنی بیزانت، چارلز فورت پیشنهاد داد که سایر دنیاها ممکن است در گذشته بسیار دوری با ما در ارتباط بوده اند و فناوری پیشرفته را برای ما باقی گذاشته باشند و یا زمین را مستعمره خود نموده باشند. 🔷 با این حال، فورت هرگز مدعی نبود که چنان چیزهایی خارج از کتابش نیز حقیقتاً اتفاق افتاده اند، وی از امکان چنان اتفاقاتی سخن گفته بود و در خصوص بیگانه بودن، چند بعدی بودن، غیرمادی بودن، دور بود یا نزدیک بودن محل سکونت آنها چیزی نگفته بود. 🔶 اما با آمدن فیلیپ هوراد لاوکرافت به عرصه، روند ماجرا دچار تغییر می شود. او تفکرات تئوصوفی ها را به سخره گرفته و زمانی که در دهه ۱۹۴۰ چشم از جهان فرو می بست فرازمینی های غیرمادی تئوصوفی ها تبدیل به موجوداتی مادی لاوکرافتی شده اند. 🔷 لاوکرافت به این میزان ابراز عقیده بسنده نکرد. در اثر شاخص لاوکرافت به نام ندای کثولهو (۱۹۲۶) نمونه های قدیمی تر شامل کثولهو، از آسمان ها به دنیای جوان(زمین) آمدند و شهرهای بزرگی را بنا نهادند که هنوز می توان باقی مانده آنها را در جزایر اقیانوس آرام دید. قدیمی تر ها با خویش هنر خلاق و هیروگلیف(که اکنون غیرقابل درک است) را به ارمغان آوردند. 🔶 آنها برای انسان از رویاهایشان صحبت نمودند و آیینی را جهت عبادت شدنشان برپا نمودند. بدین ترتیب کار به جایی رسید بشری (علی الخصوص انسان غربی) که از بزرگ ترین آمالش دستیابی به ماه و تسخیر فضا بود، داشت در یک سده برای دومین بار با بحران هویت روبه رو می شد. 🔷 اولین بار داروین با بیان فرضیه تکامل به این عمل دست زد و دومین بار نیز بلاواتسکی از پنجره ای جدید به اشرف مخلوقات بودن انسان شک کرد. 🔶 کسانی که بر فرضیه فضانوردان باستانی اشراف دارند، می دانند که مباحث تئوریک این فرضیه چیزی بیشتر از دیدگاه تئوصوفی ها به همراه فورت و لاوکرافت نیست. لذا ایشان خط مشی کلی را تدوین نمودند و دیگران می بایست به آجر چینی بین چارچوب می پرداختند. ♦️ تقریباً معاصر با لاوکرافت است که با پیشرفت علم اخترشناسی، اخترفیزیک و . . . همه متقاعد شده اند حیات هوشمند فرازمینی لااقل در منظومه شمسی سکنی نگزیده است. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
نگاهی به سیر تکاملی فرضیه فرازمینی های باستانی 👽🛸🔻 بخش پایانی (قسمت: چهارم) 4️⃣ ♦️عاقبت دو هزاره داستان سرایی و ابراز عقاید فلسفی این شد که حیات فرازمینی از نوع مادی وجود ندارد. سکوت سنگینی بر خیمه نظریه پردازان حیات فرازمینی حاکم می شود گویی تا عمود خیمه را نشکند، دست بردار نیست. 🔷 ناگهان اشیا ناشناس پرنده (یوفو) در جای جای آسمان زمین مشاهده می شوند که فوراً گروهی تحت عنوان یوفولوژیست ها و تماس گرفته شدگان بشقاب پرنده ای آن را مفرری امن می یابند و با تمام وجود به آن چنگ می اندازند. 🔶 اکنون نوبت به اینان رسیده است که چرخ فرضیه فضانوردان باستانی را بچرخانند و میخ های خیمه خود را خیلی محکم در زمین محوطه فرضیه فضانوردان باستانی فرو نمایند. 🔷 چنان روحی در این فرضیه دمیده شد و خون در رگ این گمان در حال احتضار جریان یافت که فکر می کردی دیگر زمین نخواهد خورد. 🔶 سریعاً فرضیه اصلاح شده و یک تبصره می خورد: فرازمینی هایی که فکر می کردیم از خورشید، عطارد، زهره، ماه، مریخ و . . . به زمین رفت آمد داشته اند، اصلاً متعلق به منظومه شمسی نبوده اند بلکه از سایر منظومه ها می آمده اند و می آیند. اینان سوار بر بشقاب پرنده دست به سفر بین سیاره ای می زنند! 🔷 از عمده دلایلی که باعث می شود به فرازمینی بودن یوفو شک کنیم، این است که تا قبل از مشاهده اولین یوفوها در دهه ۱۹۴۰ کسی از پیشینیان حرفی از یوفو یا سفینه فضایی نزده است. 🔶 لوسیان که از طریق طوفان دریایی به ماه می رود. شخصیت شعر آریوستو از طریق ارابه یزدانی که حضرت الیاس را به مدد گردباد به عرش برد، به ماه سفر می نماید. 🔷 کپلر در کتاب رویایش از سفر جوانی ایسلندی به کره ماه البته با کمک مادر ساحرش سخن می گوید. گونزالز، شخصیت یکی از داستان های گادوین با استفاده از ارابه ای که توسط چند پرنده به نام گانساس پرواز می کرد، به ماه سفر می کند. 🔶 ویلکینز در آثارش ابراز داشت که چرا بشر نباید یک روز وسیله ای برای سفر به ماه اختراع نماید. وی ماه پیمای مد نظرش را ارابه پرنده نامیده بود. دی برگراک خودش ایده های تازه ای در خصوص پیشران های هوایی و فضایی درباره راکت و رمجت(ramjet) را مطرح می نماید. 🔷 ژول ورن فرانسوی در کتاب از زمین به ماه و دنباله های آن از سفر سه مرد و دو سگ به ماه می نویسد که با کپسولی مخصوص انجام می گیرد. در سطح جهانی و حتی ایران شخص ژول ورن به نوشتن رمان هایی نسبتاً علمی که بعدها کلیت آنها تحقق یافته، معروف است. 🔶 هیچ کدام از این متفکرین اسمی یا توصیفی که به مفهوم امروزی بشقاب پرنده یا یوفو سازگار باشد، ارائه نکرده اند که البته منطقی هم هست زیرا هیچ یک هیچ وقت در طول حیاتشان ندیده، نشنیده یا نخوانده بودند که در فلان محل موجوداتی متعلق به فلان کره سماوی فرود آمده اند. 🔷 لذا وقتی اولین یوفو مشاهده شد و حاشیه نویسان خواستند به نوشتن در مورد آن بپردازند در مرحله اول متوجه شدند که مفهومی به نام یوفو یا بشقاب پرنده فاقد هرگونه تاریخچه است، همان گونه که یک کامپیوتر و موبایل فاقد تاریخچه قدمت دار است. 🔶 از نیمه دوم قرن بیستم گام های بلند و استواری در راستای فرضیه فضانوردان باستانی برداشته شد. اگر فورت با جمع آوری شواهدی تحت عنوان اشیا و مصنوعات نابجا در تکاپوی اثبات وجود موجودات هوشمند غیر انسانی بود، اگر لاوکرافت اسطوره ها را به نفع فرضیه بیگانگان باستانی مصادره نمود، پاولز و برگیر به فرضیه انسجام بخشیدند. 🔷 دانیکن نیز آن قدر درون حاشیه فرو رفت که دیگر کسی هماوردش در تحریف واقعیات نشد و به قول معروف دست هم قطارانش را هم از پشت بست! ♦️ در واقع همین تندرویی فون دانیکن است که از نظر طرفدارانش نقطه اوج اول و شکوفایی فرضیه بیگانگان باستانی محسوب شده و از دید منتقدین نقطه آغاز افول فرضیه بیگانگان باستانی گردیده است. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
یکی از قدیمی‌ترین و کامل‌ترین کتاب انجیل ✝️🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
دانش اسرارآمیز مردم باستان 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
رفتارامام زمان (عج) با دشمنان اهلبیت 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
نگاهی به سیر تکاملی فرضیه فرازمینی های باستانی 👽🛸🔻 بخش پایانی (قسمت: پنجم) 5️⃣ ♦️ پژوهشی که کنث فدر در خصوص بازتاب نظریه فضانوردان باستانی در اذهان عمومی انجام داد موید این بود که در دهه ی ۱۹۷۰و ۱۹۸۰ حدود ۲۵% دانشجویان یعنی از هر چهار نفر، یک نفر به این نظریه باور داشت. 🔷 لکن بیست سال بعد طرفداران این نظریه در غرب به کمتر از ۱۰% تنزل نمود. فون دانیکن درصدد است که فوراً و دفعتاً تا ته خط برود و برایش مهم نیست که چنین عمل نسنجیده ای چه عواقبی می تواند در پی داشته باشد. 🔶 نقطه اوج دوم فرضیه فضانوردان باستانی را باید کتاب سیاره دوازدهم ذکریا سیتچین بدانیم. بر خلاف دانیکن که تخصص وافری در مصادره نمودن خدایان تمدن های باستانی و فرازمینی جلوه دادن آنها دارد، سیتچین سعی نمود کاری اصولی و باورپذیر انجام دهد. 🔷 او مفاهیمی همچو آنوناکی، نیبیرو و . . . را وارد فرضیه فضانوردان باستانی نمود. استدلالات شبه علمی وی به علم بسیار نزدیک تر شده و تشخیص آن کاری هر کسی نیست. پس از سیتچین، فرضیه فضانوردان باستانی روند نزولی را شروع نموده و تاکنون به همان روندش در حال ادامه دادن است. 🔶 سه دهه است که دیدگاه قابل تامل و مقتدری از سوی نظریه پردازان حامی فرضیه فضانوردان باستانی ارائه نشده است و همه به تکرار مکررات پرداخته اند. 🔷 جنبش علمی بررسی حیات فرازمینی، مخصوصاً حیات هوشمند تقریباً از ۱۹۶۱ شروع شد، زمانی که فرانک دریک معادله معروفش را برای اندازه گیری تعداد سیاره های دارای حیات هوشمند قادر به سفر فضایی را ارائه نمود. وی مدتی بعد به همراه کارل ساگان پیام هایی خاص را به نقاط خاصی از فضا ارسال نمودند به این امید که پاسخی دریافت نمایند. 🔶 موازی با این کارها و حتی قبل از آن، دو سازمان فضایی امریکا و شوروی، کوچک ترین گامی در راستای بررسی وجود حیات هوشمند در منظومه شمسی انجام ندادند. مفاهیم و اصولی مانند سیاره مناسب برای زندگی(Goldilock) در هر منظومه دانشمندان آژانس های فضایی را دلسرد می کرد و در این باره رغبتی برایشان وجود نداشته و ندارد. 🔷 با توجه به رشد صنعت سینما و فروش اعجاب آور فیلم هایی مانند آواتار(۲۰۰۹)، ترنسفورمز تاریکی ماه(۲۰۱۱)، انتقام جویان مارول(۲۰۱۲) و . . . که به نظر می رسد هنوز ادامه داشته باشند، پیش بینی می شود که به تدریج فرضیه فضانوردان باستانی به وضع ماقبل قرن بیستم بازگردد با این تفاوت که این بار صرفاً به عنوان یک سبک سینمایی دنبال شود. 🔶 عمده تفاوت فرضیه بیگانگان باستانی و چندگانه گرایی کیهانی در این است که بشر تقریباً مطمئن شده بر روی خورشید، عطارد، ناهید، ماه، مریخ و قمرهایش، مشتری و قمرهایش و حداقل تا زحل هیچ حیات هوشمندی چه از جنس زمینی چه از جنس مادی وجود ندارد، اما در چندگانه گرایی حتی بعضی از صاحب نظران بر این عقیده بودند که خورشید نیز دارای حیات هوشمند است. 🔷 براستی آیا برخورد فضایی ها با ما مردم زمین بدتر از برخورد نژاد سفید با سیاهان آفریقا در طول تاریخ بشریت است❓ 🔶 براستی آیا برخورد فرازمینی ها با زمینی ها بدتر از برخورد دول استعمارگر غرب با شرق است❓ 🔷 اگر انگلیس با مکر و حیلت نفت ما را استخراج می کرد و می برد، هنگامی که نفت ملی شد، آیا تاسیسات استخراج و پالایش نفت آنها باقی نماند❓ ♦️ شکی در آن نیست که موجودات فضایی در راه ارتباط با ما کاری بیش از ایجاد حلقه مزارع گندم و ویراژ دادن یوفوهایشان در آسمان زمین انجام نخواهند داد! به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻