aksgif_ir_امام_هادی_emamhadi_42[1].gif
126.7K
@ferghe_mavara
▪️ امروز که زمین و آسمان می گرید
▪️ از بهر غریب سامرا می گرید
▪️ جا دارد اگر كه شیعه خون گریه کند
▪️ چون مهدی صاحب الزمان می گرید
◼️ شهادت جانگداز حضرت امام علی النقی الهادی (علیه السلام ) تسليت باد
به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید
👇👇
http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
شاهد بازی سران صوفیه ( همجنسگرایی ) 🌈👆
♦️ انحرافات جنسی احمد غزالی، یکی ازسر سلسه های فرق صوفیه
#صوفیه
#انحرافات_صوفیه
#اباحی_گری
#شطح_گویی_صوفیان
#شاهد_بازی_صوفیه
#رقص_سماع
#وحدت_وجود
#ریاضتهای_شیطانی
#فرقه_سازی_دراسلام
#بدعت_در_دین
#پرستش_انسان
#پرستش_جن_شیطان
#وحدت_وجود
#مدعیان_دروغین
#ادعاهای_عجیب
#فرقه_های_عجیب
📝 اینجا بخوانید👇 👇
کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء
http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
شاهد بازی سران صوفیه ( همجنسگرایی ) 🌈👆 ♦️ انحرافات جنسی احمد غزالی، یکی ازسر سلسه های فرق صوفیه #صو
شاهد بازی سران صوفیه ( همجنسگرایی ) 🌈
قسمت (اول)1️⃣
🔻انحرافات جنسی احمد غزالی، یکی ازسر سلسه های فرق صوفیه
🔹 شیخ الاسلام امام غزالی آن صفا بخش حالی و قالی
🔸 واله حسن خوب رویان بود در ره عاشقان دوست،جویان بود [۱]
🔷 خواجه احمد غزالی (متوفی 520 ه ق) بنابر مبنای صوفیان، اسرار، معارف و آموزه های طریقتی و باطنی تمام اقطاب که در سلسله های طریقتی فرقه وجود دارند، مورد قبول و پذیرش آنها بوده و اکنون نیز اقطاب حاضر میراث دار رسالت ها و تعالیم اقطاب گذشته اند.
🔶در این میان، همواره نام احمد غزالی و اعمال و گفتار های شوم او لکه ننگی از سیاهی و آلودگی بر دامان فرق صوفیه بوده است.
🔷 او از مشایخ بزرگ و متنفذ صوفیه در زمان سلاطین سلجوقی بوده که ویژگی مرید پروری او سبب شده است نام او در بسیاری از سلاسل و طریقه های صوفیه به چشم بخورد. وی استاد و مرشد صوفی شهیر عین القضات همدانی صاحب کتاب تمهیدات، می باشد.
🔻غزالی در تاریخ تصوف به سه شاخصه شناخته می شود:
1️⃣دفاع و تقدیس بیش از اندازه ابلیس
2️⃣ افراط در جمال پرستی و شاهد بازی
3️⃣ علاقه به سماع و طرب
♦️ غزالی با پشتوانه قدرت و حمایت سلجوقیان، در این مسیر از هر عمل و سخنی دریغ نکرده و اختلاط و عشق ورزی به امردان و نوجوانان تُرک را به اوج قباحت رسانده بود.
🔻 ابن جوزی در المنتظم می نویسد :
🔷 و شاع عن احمد الغزالی انه کان یقول بالشاهد و ینظر الی المردان و یجالسهم حتی حدثنی ابوالحسین بن یوسف انه کتب الیه شیئا فی حق مملوک له ترکی،فقرا الرقعه و هو علی المنبر ثم صاح باسمه،فقام الیه و صعد المنبر فقبّل بین عینیه و قال : هذا جواب الرقعه !
🔶 احمد غزالی ترک بچه ای زیباروی داشت که اگر او پای منبرش حاضر نمی شد لب به سخنرانی و وعظ نمی گشود، اما روزی غزالی در مسجد جامع شهر بر منبر بود که یکی از غلامان محبوبش “بر سنت عشق” وارد شد، غزالی سر به زیر داشت و همین که سر بالا برد و نگاهش بدو افتاد، شروع به خواندن ابیات عاشقانه ای چند نمود سپس عمامه از سر برگرفت و به سمت حاضرین در مجلس پرتاب کرد و از منبر پایین آمد و عده ای از بزرگان کمکش کردند تا به خانقاهی برود که نزدیک مسجد بود و مجلس وعظ بر هم خورد.[۲]
🔷 گویند که در اتاقی پر از گُل ، با امردی خلوت می کرد و گاه به گل می نگریست و گاه به امرد و نزد سلطان از او سعایت می کردند که:
🔶 شیخ احمد هفته ای در حمام می کند شب و روز، پایی بر کنار غلام و پایی بر کنار پسر رئیس، و مجمره آتش نهاده، کباب می کند، شفتالویی از این می ستاند و شفتالویی از آن، دگرچه مانده باشد… ؟[۳]
🔷 اما وقتی داستان خلوت کردن شیخ احمد غزالی با جوانان خوش سیما و امردان زیبا روی به شیخ الشیوخ پر هیبت و جاه بغداد رسید، درخواست ملاقات با شیخ احمد را کرد و وقتی وارد اتاق شد و حالت شیخ احمد با امردان را دید، ناگهان رنگ از چهره اش پرید اما شیخ احمد طاقت همین مقدار را نیز نداشت و چون تغیّر در چهره فقیه بغداد را دید گفت: گم شو احمق! و سپس او را از اتاق خود بیرون کرد.[۴]
🔶 این داستان نیز نشانگر نفوذ و قدرت شیخ احمد است که حتی فقهای عالی رتبه پایتخت هم نمی توانستند در مقابل فساد جنسی او، کوچکترین اعتراض بلکه خمی بر ابرو آورند.
⭕️ مشهور است که احمد غزالی شاهد باز بوده و خدمتکاری امرد و ترک داشته که او را دوست می داشته است. وقتی ابوالحسین بن یوسف نامه ای در اعتراض به این اعمال به غزالی نوشت، او بر فراز منبر بود. پس از خواندن نامه و اطلاع از مضمون آن، غلام ترکش را نزد خود خواند و او پله های منبر را یک به یک پیمود و نزدش رفت. خواجه احمد غزالی بین چشمان او را بوسید و گفت: این هم جواب نامه ! [۵]
🔷 فقها و علمای معاصر احمد غزالی، در عمل توانایی غضب و اعتراض به وی را نداشتند اما مطالبی را در نوشتجات و کتب خود برای آیندگان به یادگار گذاشتند همچون ابن جوزی که در کتاب خود می گوید:
🔶 من از کار این مرد در شگفت نیستم، و نه از دریدگی حیاء از صورتش، بلکه از چهارپایان حاضر در مجلس در حیرتم که چگونه سکوت نمودند و انکارش نکردند؟ آری، شریعت در دل بسیاری از مردم سرد شده است.[۶]
🔻 پی نوشت:
[۱] کلیات عراقی،ص۳۶۵
[۲] التدوین، ص ۴۸۹
[۳] عرفان جمالی در اندیشه غزالی،ص۲۹۴
[۴] تاریخ اربل،برگ۴، به نقل از مجموعه آثار فارسی احمد غزالی، مقدمه ص۴۵
[۵]مجموعه آثار احمد غزالی، انتشارات دانشگاه تهران، فصل جمال پرستی احمد غزالی
[۶] تلبیس ابلیس، ص ۲۵۹
#صوفیه
#انحرافات_صوفیه
#اباحی_گری
#شطح_گویی_صوفیان
#شاهد_بازی_صوفیه
#رقص_سماع
#وحدت_وجود
#ریاضتهای_شیطانی
#فرقه_سازی_دراسلام
#بدعت_در_دین
#پرستش_انسان
#پرستش_جن_شیطان
#وحدت_وجود
#مدعیان_دروغین
#ادعاهای_عجیب
#فرقه_های_عجیب
به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید
👇👇
http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
ادامه دارد.... 👇👇
شاهد بازی سران صوفیه ( همجنسگرایی ) 🌈
قسمت (پایانی) 2️⃣
🔻 شمس تبریزی و شاهدبازی
🔷 شمس تبریزی در عشق فرزند مولوی بی قرار شده بود و روزی از جلال الدین بلخی(مولوی) درخواست خمر و پسرش را کرد و مولوی نیز آنها را برایش حاضر نمود[۷]
🔶 طبق نظر برخی از محققان، ناپدید شدن ناگهانی شمس تبریزی، به رابطه نامشروع او با فرزند مولوی باز می گردد و سلطان ولد(فرزند مولوی) بعد از گذراندن سنین نوجوانی، آتش کینه خود را با قتل و سربه نیست کردن او خاموش کرد.
🔻 شمس تبریزی برای توجیه اعمال خلاف شرع احمد غزالی می گوید:
🔷 او در جمال ظاهری، چیزهایی می دید که کسی را یاری دیدن آن نیست و ذره ای شهوت و هوای نفس در کارش نبود.[۸]
♦️ افراط در شاهد بازی، غزالی را به جایی رسانده بود که معتاد و مدهوش جمال امردان شده بود و برای دیدار زیبارویان و شاهدان، شهر ها را یکی پس از دیگری پشت سر می گذاشت به طوری که هنگام ورود او به شهرها مردم می دانستند که غزالی به عشق دیدار رخسار کدام شاهد پای به شهرشان گذاشته است.
🔻فخر الدین عراقی در این رابطه می گوید:
🔹 پسرى داشت شحنه تبریز حسن او دلفریب و شورانگیز
🔸 خبر حسن او بشیخ رسید صبر و آرام از دلش برمید
🔹 اسب عزم از زمین رى زین کرد میل دیدار آن نگارین کرد[۹]
🔶 نقل است خواجه احمد غزالی برای دیدن شاهدی بار سفر بسته و از بغداد راهی تبریز گشت! وقتی خبر آمدنش به شهر رسید، مردم حدس زدند که او قطعا به جهت مشاهده و عشق بازی با فلان پسر شاهد آمده است لذا قبل از ورود او به شهر، به دروغ شایعه کردند که آن شاهد از دنیا رفته است، تا از این طریق پای این شیخ فاسد را از شهر خود قطع کنند.[۱۰]
🔷 همچنین آورده اند که غزالی برای دیدن روی صاحب جمالی، صد فرسخ راه پیاده می رفت و می گفت :
🔶 مگر هر پاره ی دل به دلداری دهم، ورنه بدین یکدل که من دارم، چه خواهم کرد با خوبان؟[۱۱]
🔻 دیدگاه عین القضات همدانی و جامی درباره شاهدبازی
🔷 عین القضات همدانی که در سن سی سالگی به چوبه دار سپرده شد، هم معشوق و هم شاگرد احمد غزالی بود به طوری که احمد غزالی کتاب سوانح العشاق خود را در غلیان عشق عین القضات تالیف نموده است.[۱۲]اما خود عین القضات عاشق جوانی زرگر بود.[۱۳]
🔻 وی در کتاب تمهیدات می نویسد:
🔷 جانم فدای کسی باد که پرستنده شاهد مجازی باشد که پرستنده شاهد حقیقی، خود نادر است.[۱۴]
🔻 عبد الرحمن جامی نیز در شرح حال اوحد الدین کرمانی و غزالی می گوید :
🔷 وی در شهود حقیقت ، توسل به مظاهر صوری کرده و جمال مطلق (خدا) را در صورت مقیدات (کودکان و زنان) مشاهده می نموده … شیخ احمد غزالی و اوحد الدین کرمانی در آن صُوَر، مشاهده جمال مطلق حق سبحانه می کرده اند . [۱۵]
🔻 پی نوشت:
[۷] نفحات الأنس، ص: ۵۳۸
[۸] مقالات شمس تبریزی ، ص ۳۲۶
[۹] لمعات(کلیات عراقى)، ص: ۳۵۶
[۱۰] مقالات شمس تبریزی،ص۳۲۶
[۱۱] محکی العاشقین،ص۸
[۱۲] مجالس العشاق، ص ۶۳
[۱۳] همان ص ۶۸
[۱۴] تمهیدات ، چاپ عفیف عسیران ، ص ۲۹۷
[۱۵] نفحات الانس ، ص۵۹۰
#صوفیه
#انحرافات_صوفیه
#اباحی_گری
#شطح_گویی_صوفیان
#شاهد_بازی_صوفیه
#رقص_سماع
#وحدت_وجود
#ریاضتهای_شیطانی
#فرقه_سازی_دراسلام
#بدعت_در_دین
#پرستش_انسان
#پرستش_جن_شیطان
#وحدت_وجود
#مدعیان_دروغین
#ادعاهای_عجیب
#فرقه_های_عجیب
به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید
👇👇
http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
2️⃣ آگارس دومین « جن » از72 جنی که حضرت سلیمان به بند کشید(کتاب کلید گمشده سلیمان - آلیسترکرولی) 👽👹
3️⃣ واساگو سومین « جن » از72 جنی که حضرت سلیمان به بند کشید(کتاب کلید گمشده سلیمان - آلیسترکرولی) 👽👹👆
#کتاب_کلیدگمشده_سلیمان_آلیسترکرولی
#جن_شیطان
#پرستش_جن_شیطان
#پرستش_غیرخدا
#پرستش_جن
#آنوناکی_جن
#اجنه_فرازمینیها
#سحر_جادو
#جن_گیری
#جادوگری
#بت_پرستی
#عجایب_جهان_هستی
#عجایب_خلقت
#فراماسونری
#فرقه_نژاد_پرست_یهود
#فرقه_های_ستاره_پرست
#فرقه_های_عجیب
به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید
👇👇
http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
03102984330409445384[1].gif
35.2K
@ferghe_mavara
◼️ شهادت جانگداز حضرت امام علی النقی الهادی (علیه السلام ) تسليت باد
به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید
👇👇
http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
تقدس طبیعت در عرفان سرخپوستی 👹👆
قسمت (اول) 1️⃣
♦️ عرفان سرخپوستی از نوع عرفانهای طبیعتگراست طبیعتگرایی از آنجا آغاز شد که انسان دعوت انبیاء را فراموش و به اندیشه منهای وحی و این جهانی خود تکیه کرد و کوشید تا نیاز خود را به با پرستش ارضا کند.
🔷 از این رو چون روزی، نعمت و نیز بلا و محنت زندگی خویش را در طبیعت دید، ایمان آورد و پنداشت که طبیعت دارای نیرویی برتر، ناشناخته، رمز آلود و مستقل است که میتوان با آن، معنویتگرایی خدا خواهی فطری را پاسخ گفت.
🔶 طبیعت و نیروهای آن و زمین از منظر عرفان ساحری تقدسی خاص دارد و همین تقدس است که هدف یک سالک را در این عرفان رقم میزند.
#عرفان_های_کاذب #عرفان_های_نوظهور #شمنیسم #ادعاهای_عجیب #انسان_محوری #انسان_گرایی #اومانیسم #اباحی_گری #آتئیسم #تناسخ #سحر_جادو #خلسه_نشئگی_توهم #پرستش_جن_شیطان #فرقه_های_عجیب #مدعیان_دروغین #خدا_نا_باوری
📝 اینجا بخوانید👇 👇
کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء
http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
ادامه دارد.... 👇 👇
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
تقدس طبیعت در عرفان سرخپوستی 👹👆 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️ عرفان سرخپوستی از نوع عرفانهای طبیعتگراست طب
تقدس طبیعت در عرفان سرخپوستی 👹
قسمت (پایانی) 2️⃣
🔻 زمین برای سرخپوست مکزیکی متعلق به مردم نیست بلکه مردم متعلق به زمین هستند [1] مراسم « به یاد آوردن زمین » که یکی از مراسم عبادی عارفان سرخپوستی است.
🔶 این مراسم در یک غار برگزار میشود هیچگاه با حضور غریبهها برگزار نشده است و فقط سرخپوستان جواز ورود به این مراسم را دارند از همین جهت از جزئیات این مراسم هیچ خبری به بیرون داده نشده است. [2]
🔷 اشتیاق روحی و معنوی عارف ساحری بر یک چیز مبتنی است و آن این است که « زمین تهیه کننده بنیادین همه چیز است و باید تجلیات آگاهانه انسانها جهت هماهنگی با طبیعت معطوف گردد ». [3]
🔶 « اگر شما درباره چاره درد و رنج بشر بپرسید پیشنهاد خواهم کرد دوباره ارتباطی را بازیابید که ما را با زمین پیوند میدهد، یعنی بندناف از دست رفته مان … وجودی را به یاد آورید که ما را تغذیه میکند ( زمین ) …
🔷 به کودکانمان در مدارس پیش از آن که جمع و تفریق بیاموزیم باید یاد دهیم به موجودی احترام بگذارند که ما را پناه میدهد ». [4] زمین را در هیچ لحظهای فراموش نکنید، زمین میتواند به ما کمک کند که در وجوه « من دیگر » غوطه ور شویم.
🔶 کاستاندا در بخشهای مختلف آثارش اشاره به تمرین « مبارزان سالک » میکند که خود را در زمین به خاک میسپارد و میگوید سالکان مبارز خود را در زمین دفن میکنند تا به روشن بینی دست یابند یا بیماری خویش را درمان کنند. [5]
🔻 در مقام دفاع از عرفان ساحری میتوان به گونهای دیگر هدف عرفان ساحری را توضیح داد و با آرایشی علمی آن را به مرز قبول نزدیک نمود.
🔷 با این بیان که؛ طبیعت همچون انسان، زنده، با شعور و هدفمند است. میتوان در سایه اتحاد با طبیعت، جمال و جلال و اقتدار و محبت را تجربه کرد.
🔶 ارتباط با طبیعت، ارتباط با حقیقت هستی است و متحد شدن با طبیعت، وحدت یافتن با روح جهان است. بنابراین شناخت طبیعت و اتحاد با قوای طبیعت و پیوند با روح طبیعت و در نتیجه فنای در نیروی طبیعت غایتی است که مراتبی از وحدت عرفانی و اتحاد معنوی را در درون خود دارد.
♦️ در بیان فوق هرچند سخن از « تجربه وحدت با طبیعت » به میان آمده اما در این تبیین به ظاهر عرفانی یک حقیقت فراموش شده و آن همان « خالق طبیعت » است که مبدا آفرینش است، یعنی حقیقت یکتایی که جوهره هستی است و طبیعت بیجان، بدون اتکاء به آن صلاحیت غایت بودن را ندارد.
🔷 عرفان ساحری که به خاطر توجه ویژه به نیروهای طبیعت « عرفان طبیعت گرا » نام گرفته است یک نقص اساسی دارد و آن فراموش کردن آن دسته از قوای معنوی انسان است که مستقیم با طبیعت و کشف طبیعت ارتباط پیدا نمیکند.
🔶 یعنی تنها آن دسته از گرایشهای معنوی انسان که میتواند به طور مستقیم در وحدت با طبیعت و تسلط بر نیروهای طبیعی و فوق طبیعی به کار آید در عرفان ساحری مورد توجه است .
🔷 دیگر گرایشهای ماورایی انسان حتی مورد اشاره هم قرار نمیگیرد از همین روی مفاهیمی مانند عشق، محبت، خدمت به مردم، عبادت و مراقبه که در دیگر عرفانهای نوظهور اوراق زیادی را به خود اختصاص داده است در عرفان ساحری خبری از آنها نیست و همه فضایل روحی در آیینهای جادویی و نگرشهای آمیخته با اوهام خلاصه میشود.
🔶 این مرام از آن جا که فقط دستوراتی شخصی با هدف بازیابی قدرتهای غیر عادی عرضه نموده است هیچ دستور العمل جمعی جهت اصلاح اجتماع ندارد گویا بشر به زندگی جمعی و زیستن در اجتماع نیازی ندارد.
🔷 در مرام سرخپوستی آن چه اهمیت دارد خود سالک است و دستیابی به قدرتهای ماورائی و حفظ این قدرتها، از همین نگاه است که کاستاندا تصریح میکند که استادم تاکنون چندین نفر را با قدرتهای جادویی کشته است. [6] [7]
🔻پینوشت:
[1]. آموزشهای دون کارلوس، مهران کندری، ص 268
[2]. همان، ص 269
[3]. همان، ص 270 و 272
[4]. همان، ص 279
[5]. همان، ص 279
[6]. کاستاندا، قدرت سکوت، ص 174
[7]. کاوشی در معنویتهای نوظهور، ص 456
#عرفان_های_کاذب #عرفان_های_نوظهور #شمنیسم #ادعاهای_عجیب #انسان_محوری #انسان_گرایی #اومانیسم #اباحی_گری #آتئیسم #تناسخ #سحر_جادو #خلسه_نشئگی_توهم #پرستش_جن_شیطان #فرقه_های_عجیب #مدعیان_دروغین #خدا_نا_باوریبه کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید
👇👇
http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
کرامت تراشی صوفیه براساس خواب 👹👆
#صوفیه
#اباحی_گری
#شطح_گویی_صوفیان
#شاهد_بازی_صوفیه
#رقص_سماع
#وحدت_وجود
#ریاضتهای_شیطانی
#فرقه_سازی_دراسلام
#بدعت_در_دین
#پرستش_انسان
#پرستش_جن_شیطان
#وحدت_وجود
#مدعیان_دروغین
#ادعاهای_عجیب
#فرقه_های_عجیب
به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید
👇👇
http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
مذهب عجیب «عزاقریه» ⭕️👆 #مدعیان_دروغین #ادعاهای_عجیب #تناسخ #بدعت_در_دین #تحریف_پیامبران_الهی #پرست
مذهب عجیب «عزاقریه» ⭕️
♦️«ابوجعفر محمد بن علی» معروف به «ابن ابی العزاقری» و «ابن ابی العزاقیر» بود.
🔷 او ازجمله کسانی بود که به مخالفت با حسین بن روح -نائب سوم- برخاست و از راه حسد دست به تأسیس مذهب جدیدی زد و پیروانش را «عزاقریه» میگویند. او از مردم روستای «شلمغان» از حومه واسط و یکی از قُرّاء قرآن مجید در آنجا بود.
🔶 شلمغانی یکی از اصحاب امام حسن عسکری (علیهالسلام) و یکی از مؤلفین و علمای شیعه امامیه بود و قبل از انحراف، پیش طایفه امامیه مقامی جلیل داشت و مؤلفات او مورد استفاده امامیه بود.
🔷 تا آنجا که حسن بن روح، در همان روزی که رسماً به مقام نیابت نشست، و پس از اجرای مراسم ، با جماعتی از وجوه شیعه به خانه شلمغانی رفت، و هنگامی که پنهان شده بود شلمغانی را به نیابت خود منصوب کرد.
🔶 شلمغانی در این دوره بین او طایفه امامیه رابط بود و توقیعات حضرت حجت (علیهالسلام) به توسط حسن بن روح به دست شلمغانی صادر میشد و مردم در رفع حوائج و حل مشکلات خود به او مراجعه مینمودند.
🔷 البته درست معلوم نیست که حسین بن روح در چه موقع در خفا میزیسته و دوره استتار او چه اندازه طول کشیده است، ولی از قرائن معلوم میشود که دورهی اختفاء او مصادف بوده با شروع ایام وزارت حامد بن عباس.
🔶 شلمغانی هدایت فعالیتهای امامیه را در بغداد و کوفه سالها به عهده داشت. وی از موقعیتی که حسین بن روح برای او فراهم کرده بود سوءاستفاده کرد و جاهطلبی و شهرت، او را به عقاید انحرافی کشاند.[1]
🔷 شلمغانی میکوشید تا برخی از وکلای امامیه و خاندان ایشان به ویژه وکلای بسطام را به پذیرش آیین حلولیه و تناسخ ارواح متقاعد سازد.
🔶 لذا پس از مدتی اعلام داشت که روح پیامبر (صلی الله علیه و آله) در جسم سفیر دوم، و روح علی بن ابیطالب (علیهالسلام) در جسم سفیر سوم و روح فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در جسم امکلثوم -دختر سفیر دوم- حلول کرده است.
♦️ در همان حال شلمغانی از وکلای فرعی و زیر دست خود خواست تا این راز را فاش نسازند، زیرا عقیده حق است.[2]
🔶 حسین بن روح پس از کشف عقاید کفرآمیز شلمغانی، وی را از سمت خود برکنار کرد و ارتداد او را در همه جا منتشر ساخت؛ نخست در میان خاندان نوبخت و آنگاه در میان سایرین.[3]
🔷 از سوی امام زمان توقیعی بر لعن شلمغانی و عدهای دیگر مانند او به دست ابوالقاسم حسین بن روح صادر شد. پس از آنکه لعن شلمغانی به دست حسین بن روح شایع گردید.
♦️ پس از آن امامیه بغداد از او دوری جستند و همه حکایت لعن او را در محافل و مجالس نقل میکردند.
🔷 شلمغانی و طرفداران او را به امر خلیفه در حضور قضات، فقها، کتّاب و روسای لشگری چند بار محاکمه کردند. سرانجام حکم قتل او بهاتفاق آراء، تصویب و صادر گردید.
🔶 قبل از اجرای این حکم، شلمغانی از قضات سه روز مهلت خواست تا از آسمان یا حکم تبرئه او صادر شود و یا دشمنان او به عذاب دچار گردند.
🔷 ولی فقها، خلیفه را امر به تعجیل در قتل او کردند و خلیفه دستور داد که در روز سهشنبه ۲۹ ذیقعده سال ۳۲۲ه، شلمغانی و ابن ابی عون را گردن زدند .
🔶 و سپس جسدشان را به دار آویختند و در آخر کار، نعش آن دو نفر را سوزانده و خاکستر آن را به آب دجله دادند.[4]
🔻پینوشت:
[1] . داود الهامی، آخرین امید، قم: نشر مکتب اسلام، ۱۳۷۲، ص ۱۳۴.
[2] . بحارالأنوار، ج ۵۱، بیروت داراحیاء التراث العربی، ۱۳۶۱، ص ۳۷۲.
[3] . شیخ طوسی، غیبة، قم: دار المعارف الإسلامیة، ۱۴۱۱ق، ص ۲۵۱.
[4] . مجتبی تونهای، الفبای مهدویت، قم: نشر میراث ماندگار، ۱۳۸۹، ص ۴۳۶.
جهت مطالعه بنگرید به: مجتبی تونهای، الفبای مهدویت...
#مدعیان_دروغین
#ادعاهای_عجیب
#تناسخ
#بدعت_در_دین
#تحریف_پیامبران_الهی
#پرستش_جن_شیطان
#مدعیان_دروغین_مهدویت
#فرقه_های_عجیب
به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید
👇👇
http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
انکار وجود امام زمان(ع) در فرقه های صوفیه 👹👆
#صوفیه
#اباحی_گری
#شطح_گویی_صوفیان
#شاهد_بازی_صوفیه
#رقص_سماع
#وحدت_وجود
#ریاضتهای_شیطانی
#فرقه_سازی_دراسلام
#بدعت_در_دین
#پرستش_انسان
#پرستش_جن_شیطان
#وحدت_وجود
#مدعیان_دروغین
#ادعاهای_عجیب
#فرقه_های_عجیب
به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید
👇👇
http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
انحرافات صوفیان در کتاب معراج السعادة ملا احمد نراقی 📖🔻
قسمت (اول) 1️⃣
♦️ انحرافات صوفیان در کتاب معراج السعادة احمد نراقی معروف به فاضل نراقی (۱۱۸۵ - ۱۲۴۵ق) از عالمان شیعه در قرن سیزدهم هجری
🔻 دسته اول: جمعی از آنها صاحبان بوق و شاخند، که آنها را قلندران خوانند، که نه معنی تصوف را فهمیده اند، و نه «هر را از بر»[۱] شناخته اند.
🔷 نه از راه رسم دین، ایشان را اثری، و نه از خدا و پیغمبر، آنها را خبری است. روزگار خود را به گدایی وسؤال از مردم صرف نموده، و نام درویشی و ترک دنیا را بر خود بسته اند. و این طایفه، اراذل ناس، و پست ترین طوایف عالم اند.
🔻 دسته دوم: و گروهی دیگر را ایشان خود را به هیئت صوفیان آراسته، و لباس در بر کرده، وگفتار ایشان را فرا گرفته، و بعضی از کردارهای ایشان را بر خود بسته اند و سربه گریبان می کشند. و آواز خود را نازک می سازند.
🔷 نفسهای بزرگ سر می دهند. و حرکت عرضی و طولی می نمایند. و گاهی سری می جنبانند. و زمانی دست بر دست می زنند. وبسا باشد که: از این تجاوز کرده به رقص می آیند و «شهیق»[۲] و «نهیق»[۳] می کشند .
🔶 ذکرهااختراع می کنند و شعرها برهم می بندند، و غیر اینها از حرکات قبیحه را مرتکب می شوندتا بندگان خدا را صید کنند. و گاه باشد که کلامی از توحید حق - سبحانه و تعالی - ، یا شعری که متضمن عشق ومحبت باشد بشنوند، و خود را بر زمین اندازند و کف برلب آورند.
#صوفیه
به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید
👇👇
http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
ادامه دارد.... 👇👇