eitaa logo
جانان؛
165 دنبال‌کننده
310 عکس
34 ویدیو
0 فایل
مَن؟ انسانی مملو از غم، اندکی امید و شاید جرعه ای عشق.
مشاهده در ایتا
دانلود
دلم مشهد میخواد .
بچه‌هاجون کاش واقعا شبا بخوابم و تا این تا ساعت بیدار نباشم ، کل این تایمی که بیدار میمونم همش تبدیل به کیلو کیلو غم میشه ، همش منتظرم آفتاب بزنه برم کارامو بکنم و بیخیال این فکر و خیالا بشم ولی این عقربه های لعنتی حرکت نمیکنن .
شاید باورتون نشه ولی سر همین قضیه بی خوابیم و اینا خیلی خوشحالم که مدرسه باز میشه و وقتی تا این ساعت بیدارم بعدش شیش صب میرم مدرسه و در انتظار حرکت عقربه ها پیر نمیشم .
خوبی ماه رمضون این بود که وقتی دیگه این ساعت از دلتنگی و غم تیکه تیکه میشدم بعدش پا میشدم میرفتم سحری .
به عنوان یه آدم پرحرف که گزارش کل زندگیش کف دست الیناس ، این سیزده روز ندیدنش داره باعث میشه بخاطر حجم حرفای نگفته شده منفجر بشم🤷🏻‍♀ .
جانان؛
https://daigo.ir/secret/3839606814 [صرفا جهت آشنایی و شب نشینی😭💗]
۳۴ نفر آدم اینجا جمعید هیچکس حرفی نمیزنه ، حداقل بیاید بگید پلن سیزده بدرتون چیه .
بچه‌ها چهل بشیم ؟
سیزده بدرتون مبارکا💗 .
از اونجایی که همیشه خدا یادم میره عکس بگیرم ، محتوای خاصی درمورد سیزده بدر برای ارائه ندارم .
هدایت شده از - Atomospher -
تو شفق قطبی میبینی، ما چاقال دوقطبی. ما مث هم نیستیم.
الینا تا منو به مرز سکته نرسونه حرف نمیزنه .