کاش میتونستم برم یه جایی که هیچ الودگی نوری نباشه، تا بتونم ستاره ها رو کنار ماه ببینم✨🌚!
هیچ وقت یادم نمیره که کی دقیقا همون جایی که داشتم توی اقیانوس سختی غرق میشدم همون جایی که دیگه نفسی برام نمونده بود همون جایی که داشتم از هم گسسته میشدم.. همون جا دقیقا همون جا نجاتم داد.! اره خدا بود و محبان او✨
هدایت شده از چای و ایوون
دلم واقعا اون شبی رو میخواد که یه اتفاقی برام افتاد و میخواستم از بغض بترکم
راه افتادم به سمت حرم
با حال عحیب و خراب
رفتم رواق حضرت معصومه
روبه روی ضریح یه دنیا گریه کردم
یه دنیا غم گفتم
یه دنیا از زندگیم و بدی هام گفتم
ازپشیمونی هام
ذکر «أَغیثینی یا مولاتی فاطمة» زمزمه روی لب هام و دعای توبه امام سجاد..