هدایت شده از چای و ایوون
دلم واقعا اون شبی رو میخواد که یه اتفاقی برام افتاد و میخواستم از بغض بترکم
راه افتادم به سمت حرم
با حال عحیب و خراب
رفتم رواق حضرت معصومه
روبه روی ضریح یه دنیا گریه کردم
یه دنیا غم گفتم
یه دنیا از زندگیم و بدی هام گفتم
ازپشیمونی هام
ذکر «أَغیثینی یا مولاتی فاطمة» زمزمه روی لب هام و دعای توبه امام سجاد..
گوربا کوچولو✨..
بعد از کلی تلاش برای عکس گرفت از ماه🤌🏼
وایییی مائده خیلی خوبهههه😭❤️