eitaa logo
دانلود
هدایت شده از چای و ایوون
دلم واقعا اون شبی رو می‌خواد که یه اتفاقی برام افتاد و می‌خواستم از بغض بترکم راه افتادم به سمت حرم با حال عحیب و خراب رفتم رواق حضرت معصومه روبه روی ضریح یه دنیا گریه کردم یه دنیا غم گفتم یه دنیا از زندگیم و بدی هام گفتم ازپشیمونی هام ذکر «أَغیثینی یا مولاتی فاطمة» زمزمه روی لب هام و دعای توبه امام سجاد..
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
گوربا کوچولو✨..
بعد از کلی تلاش برای عکس گرفت از ماه🤌🏼
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هر چیزی که داری میگذرونی، داره تورو برای چیزی که خواستی اماده می‌کنه..
سخته.. ولی امید به باقی راه..
ادم بدون غم نمیشه، راه بی پیچ و خم !
الان اینطوری شده که پینترست باز میشه ولی ایتا دیگه ایتا سابق نمیشه