-ڪٰفِيْل-
…
دیدم از دور کسی چکمهی خود پا میکرد؛
زیرِ حلقومِ تو را شمر تماشا میکرد…
-ڪٰفِيْل-
…
توی گودال اومد دست شمر هم بگیره؛
گفت: - تو منو نکش قول میدم
مادرم شفاعت رو بکنه..
گفت: بغضاً لِأبیِک
من از بابات بدم میاد…
-ڪٰفِيْل-
…
لشکر کفر از این صحنه به تکبیر افتاد
شاه تنها ته گودال بلاگیر افتاد…
-ڪٰفِيْل-
...
خستگی از بدنت میریزه
داره نیزه از تنت میزیره
مگه گودال چقدر جا داره؟
که یه سپاه سرت میریزه!💔
تفاوت اربا اربا و فقطعوا چیه؟
چرا به بدن علی اکبر میگن اربا اربا، اما به بدن ابی عبدالله میگن فقطعوا؟هر دو عبارت به معنی پاره پاره، جدا جدا، تکه تکه است...
اما یه فرق هایی هم داره، عرب تو معنا به بریده شدن منظم میگه فقطعوا به بریده شدن نامنظم میگه اربا اربا .. یعنی چی؟یعنی بالای سر علیاکبر وقت نداشتند، هر لحظه ممکن بود اباعبدالله برسه،
با عجله ضربه میزدند اینو میگن اربا اربا اما بالای سر غریب همه عالم امام حسین وقت داشتند دیگه کسی مزاحمشون نبود،
با صبر آقا رو کشتند، قتلا صبرا... اینو میگن فقطعوا💔
..
میگن عمه سادات وقتی رسید بالای سر برادرش دونه دونه تیر ها رو از بدن برادر میکشید و میگفت: حسین جان داداش سرت کو؟ انگشتت کو؟ انگشترت کجاست؟💔