eitaa logo
رَکیذ‌‌‌*
376 دنبال‌کننده
53 عکس
6 ویدیو
1 فایل
نقطه و ویرگول‌ِ نوشته هایم،بوی تو را دارد.🇮🇶🌴 طریقی إلیك،و قلبی لدیك،و صل الله علیك یا حسین. `من حیث المجموع،از دلبستگی‌ها میخوانید. همون فور بهتره!
مشاهده در ایتا
دانلود
رَکیذ‌‌‌*
گُنَه کارم گنه کارم گنه کار/ امید و عفو و غفرانم حسین است..
گر از آغاز و پایانم بپرسند/ همه آغاز و پایانم حسین است..
کنار باغچهٔ سرویس نشسته بود.. دقیقا همون شکل و شمایل لوتی ها و مشتی های تو فیلما رو داشت. تعریف میکرد که سابقهٔ زندان داره. یك شهر میشناسنش.. مشتی گری و مرامْ معرفتِ زندونیش رو کنار بگذاریم،،،نصیحت قشنگی داشت:« من فقط یك عشق دارم که اسمش اعظمه☝🏻(اشاره به آسمون؛خدا رو میگفت) اسم زیاد داره ولی برای من اعظمه. یادت باشه هیشکی جز اعظم یار و یاور و عشق زندگیت نمیشه.»
یکی شبیه خیلیامون رفت محضر أبی عبدالله و عارض شد خدمت حضرت که: آقا جان من گنهکارم و تواناییِ شکیبایی بر معصیب‌رو ندارم. شما به من پندی بده که چه کنم! آقا فرمودن:پنج کار به جا بیاور و بعد از آن هر گناهی میخواهی انجام بده. •از روزی خدا مَخور و هرچه میخواهی بکن. •از تحت قیومیت و ولایت خدا خارج شو و هرآنچه میخواهی بکن. •برای گناه جایی را بطلب که خدا تو را نبیند. •ملك الموت که آمد جانت را بگیرد، به او جان نده و هرچه میخواهی بکن. •فرشتهٔ پاسدارِ دوزخ که آمد، تو وارد آتش مشو و هر گناهی میخواهی بکن..
رَکیذ‌‌‌*
گر از آغاز و پایانم بپرسند/ همه آغاز و پایانم حسین است..
شفای قلب مجروحم بوَد اشك/ دوای دردِ هجرانم حسین است..
.... اگر چه که قطعه قطعه گردم یا بسوزم! و من به سوی تو ای امیر عشق آمده‌ام در حال توبه از آنچه از من سر زده به سوی پروردگارم، وآنچه ظلم نموده‌ام به تو به واسطهٔ خودم، تا در کنار تو جان از تنم برون برود..آیا برای من راه بازگشتی می بینی؟ ››حُرّ ریاحی علیه السلام.
رَکیذ‌‌‌*
.... اگر چه که قطعه قطعه گردم یا بسوزم! و من به سوی تو ای امیر عشق آمده‌ام در حال توبه از آنچه از م
یا این حال حُّرِ گرامی رو بردیم محضر أبی عبدالله و خدا،،یا خواهیم برد. و من الله توفیق و علیه تکلان
بغل این و اون کدومه! کربلاء خونمه..
رَکیذ‌‌‌*
قالی صحن بین الحرمین اگر که بودیم با روزی دوبار تکونده و لول شدن الان انقدر غبار آلود و گِلی نبودیم.
یادم اومد نمازِ سه وعده‌ایِ اول وقت،کار همون تکوندن غبار رو انجام میده؛و شکر..
رَکیذ‌‌‌*
شفای قلب مجروحم بوَد اشك/ دوای دردِ هجرانم حسین است..
که گفته من نمی‌بینم خدا را؟/ جمال حیّ سبحانم حسین است..
از مجری های خود فروختهٔ اینترنشنال گرفته تا به ظاهر تحلیلگرانِ نِفلهٔ رژیم سفاك صهیونی،،همه با حرص و سرخی چهره فریاد می‌کشند:جمهوری اسلامی با غذا و پول هنگفت ملتِ جعلی ساخته است تا پیروزی سازی کند و بگوید ملت ما در صحنه است و حکومت ایران مقبولیت و اقتدار دارد.. سوال؟! اگر این ملتِ در صحنه هوش مصنوعی یا جیره خور هستند و شما معتقدید همهٔ این حماسه ها حقه و صحنه‌سازی جمهوری اسلامی‌ست پس چرا شبیه به سگ زوزه میکشید؟؟مگر بازندهٔ قطعی این صحنه نیستند؟ پس دردتان چیست؟ خونخوارین پروندهٔ کنار رفتهٔ اپستین و بردگانشان یقین داشته باشند اگر ملت ایران،خدا،درس حماسیِ عاشورا و خون شهیدانشان را به غذا و پول فروخته‌باشند،،، خداوند زودتر از شما ناچیزهای حرامی آنها را شکست میدهد و رها خواهد کرد.. این بازیِ مسخرهٔ پول و غذا که از روی حرص و بیچارگیتان به شیعیان أمیرالمؤمنین نسبت میدهید، دقیقا کَلَكِ خودِ بی شرفتان برای حمایت از طاغوت و دنیا پرستی است.. راستی، اگر اینجا به مردم غذا میدهند به حق پرستان و تظاهرکنندگان آمریکایی و اروپایی چه کسانی خدمات میرسانند؟ بسیج آمریکا؟؟؟